1 Aralık 2015 Salı

Kasım Ayı Favorileri ♥ (Kitap,Müzik,Aksesuar)

Herkese Merhaba :)
Okunması en keyifli ve benimde yazmaktan en çok keyif aldıgım yazılardan biri olan Favoriler yazısında yine sıra :)

Bu hafta üst üste birkaç yazı eklemeyi planlıyorum ,
Kasım Ayında en çok neler kullandım neler sevdim birazdan açıklamaya baslayacagım .
Benim Kasım Ayım güzel geçti sonbahar yaprakları ile ,
sizin nasıldı umarım güzeldir.


Simdi hemen geçelim mi ?


Keyifli Okumalar :)

Öncelikle Kasım Ayındaki ilk favori ürünüm ;


The Balmın yeni Balm Desert isimli bronzerı oldu ,
bunu geçtigimiz blog yazılarımda bulabilirsiniz .
Hem Allık yerine , hemde gözümün katlanma bölgesine oldukça sık kullandım.

Çok  amaçlı kullanıma sahip oldugu için ve çok dogal bi tonda oldugu için çok seviyorum.

Fiyatı :50 tl 
fakat %40 indirimde 30 tl oluyor .

Yazıya bu linkten ulaşabilirsiniz >>> The Balm Desert Bronzer

Bir sonraki ürün ;


Kasım Ayında çok sık kullandıgım rujlardan biride ;
Rimmel London Kate Nude Serisindeki 48 Numarası oldu .
Görseldende anlayacagınız gibi içerisinde kahvelik bulunan bir bordo.
Serideki en koyu renk bu .
Nemlendirme özelligi oldukça yüksek bir ruj.

Kasım ayında koyu rujlar süürekli aldım ve kullandım .

Fiyatı :15 tl 

Diger en ama en sevdigim ürün ;



Moshos Garden ürünlerini geçtigimiz aylarda deneme fırsatı buldum ,
ve içlerinden bu tonige bayıldım .
Snapchattede göstermistim hatırlarsınız belki :)
Moshos Garden ürünleri bitkisel dogal içerikli , hayvanlar üzerinde deney yapmamış ürünler .
Bu tonigi kullanım şeklim ve bendeki etkileri su sekilde ;
  • Makyaj yapmadan önce kare pamuklara dökerek tüm yüzüme uyguluyorum .
  • Nemlendirici tonik olarak kullanıyorum .
  • Benim gibi yüzünüze krem ürünleri pek fazla kullanmayı sevmiyorsanız , kesin tercih edin !
  • Diger bir özelligi ise , gözenekleri çok aza indirdi .


Bu ürünün fiyatı 39,90 TL
Alabileceginiz yerler ,

Kasım Ayında yine çok farklı bir ürün denedim 
ve sonucunu çok begendim .
Acaba hangi ürün ?


Bunu geçenki gratisin 300. magaza indiriminden almıstım .
Yeni bir ürün bu , alıp almamakta kararsızdım ama denemek için aldım.

Bu ürün ;
Fön öncesi nemli saçlarınıza elinize dökerek uyguluyorsunuz .
Saçlarınızın diplerine getirmeden uç kısımlara sürüyorsunuz.
Daha sonra fönünüzü çekip dümdüz kabarıksız saçlar elde ediyorsunuz .
Ben çok memnun kaldım ,
fiyatı : 16-18 tl civarı 

Not: Durulama vs. biseye gerek yok .

Bu ayki Favori Momijim ve Favori İçecegim hangisi ?

Unuttum mu sandınız :)))


Favori Momijim , 
Bu aylara uyucak geçen kışın aldıgım ,
Pipaluk isimli momiji .

Momijilere :
www.bywonderland.com 
dan ulaşabilirsiniz.

Favori yiyecek ve içecegim ,
Starbucksın yeni,
Toffee Nut Lattesi 
ve Yılbaşı için hazırladıgı :
Kar taneli kekler .


Favori takılarım ise ;


Geçenlerde luzdemia kolyemi bloga yazmıstım ,
bunu aldıgımdan beri sürekli takıyorum .
Özellikle bu sembolleri çok seviyorum .

Kendi luzyonuzu olusturmak istemez misiniz ??

buradan hikayenizi olusturabilirsiniz.



Ve diger bir aksesuar ise ,
Bu unicornlu yaka brosları .
El yapımı seyleri her zaman çok seviyorum .
Buda instagramdan üzerinden iki tatlı arkadasın hazırladıgı ürünlerden biri.

Sizde ulasmak isterseniz :
İnstagram: @idcrafttasarimdukkani

Kitap Favorisi ;


Kasım Ayında çok sık gördügümüz kitaplardan biri.
Yeni almaya fırsatım oldu ama o kadar güzel ki sizde alın diye hemen favorilerimde paylasmak istedim .
Bu kitap ,
Oysho'nun unicornlu pijamalarını biliyorsunuz dimi iste onları tasarlayan Mr.Wonderful 'un kitabı bu :)
İçersinde çok tatlı Mottolar ,
Mutlu edecek sözler ,
Harika Çıkartmalar ve Koparak Duvarınıza Çerçevenize koyacagınız sözlü sayfalar mevcut .

D&R de bulunuyor .
İnternette 22 tl 
Magazasında 30 tl 

Son olarak Favori Şarkı :)

En sevdigim sanatçılardan biri olan Gökhan Türkmen 'in
Aslı Demirer ile yaptıgı düet şarkısını bu ay sık sık dinledim .
Bence sizinde seveceginiz türden:)
Benim Kasım Ayı Favorilerim bu sekildeydi ,
umarım keyifle sıkılmadan okumussunuzdur.
Begendiyseniz , beni sag üst taraftan takibe alarak gelecek yazılarımdan haberdar olabilirsiniz .
Ne dersiniz ?

Görüsmek üzere , Hoşçakalın ♥


0 yorum:

Yorum Gönder

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena