17 Aralık 2015 Perşembe

Makyaj Malzemelerimin Düzeni ♥ / ( Makyaj Organizeri ile )

Merhabalar:)

Bugün Makyaj Organizerlerini nasıl yerlestirdigimi ve sizinde fikir sahibi olmanız adına bir yazı yazıyor olacağım .
Görseller havadan dolayı pek istedigim gb olmadı ama yine sizi fazla bekletmek istemedigim için artık bloga koyucam:)

Umarım begenirsiniz,
keyifli Okumalar .




O zaman baslayalım mı ?


Öncelikle 5 Katlı İnstagramda : @vpleksihome 'da bulabileceğiniz harika organizerlerden bir tanesi ile baslayalım.

Ben bu organizeri çok sevdim , gerçekten kullanıslı ve çekmeceleri asla takılma yapmıyor.
İçleride gayet derin birazdan yerlestirme seklimi gördügünüzde sizde benimle aynı fikirde olacaksınızdır .

Görselde fazla süslü bir görünüm hazırladım normalde duvarımın planı bu sekilde değildi ,
daha sonra tekrar düzenleyecegim.

Simdi İlk katta neler varmıs onlara bakalım :)

İlk Kat :


İlk çekmece alttaki çekmecelerden biraz daha dar ,
onun için bende buraya tekli farlarımı ve krem farlarımı yerlestirdim,
içerisinde kendiliğinden küçük bi bölmesi oluyor . İsterseniz onu çıkartabilir diger katlarada bölme olarak kullanabilirsiniz.

Sol tarafa krem olan farlarımı , sag bölmeyede tekli toz farlarımı koydum .

2. Kat :


2. çekmecede ise ,
ben buraya concealer (kapatıcılarımı) yerlestirdim ,
sağ bölmeye ise tüm bb kremlerimi koydum .
10 bb kremimide buraya rahatça yerlestirebildiğime göre baya derin oldugunu siz düsünün.

3. Kat :


3.çekmecede 3 bölüm var ,
çünkü en alt çekmecenin içindeki bölmeyi çıkarıp buraya ekledim .

Sol bölmede toz yapıdaki aydınlatıcılarım ,
Orta kısımda Likit yapıdaki aydınlatıcılar ,


En sagda ise ;
Pudralarımı yerlestirdim .

Bana göre böyle daha düzenli oldugunu düşünüyorum .
Nasıl yani derseniz ?

Marka marka degilde , pudralar bi yerde , aydınlatıcılar bi yerde gb

4. Kat :


4. çekmecede de yine bölmeyi kaldırdım ,
çünkü bölme bazen sıgdıramama neden olabiliyordu onun için çıkarttım .
Burayada bütün bronzer ve allıklarımı yerlestirdim .

Bence bu sekilde düzenli olması ,
hem görsel açıdan hemde nereye koydugunuzu daha iyi bulabilmenizi saglayacaktır.

5.Kat yani Son :


Bu çekmecede ise ;
Bütün far paletlerimi koydum .
Genelde the balm ürünlerinin paletlerini satın aldıgım için en çok o ürünler mevcut :)

Benim bu organizerdeki yerlestirme seklim bu sekildeydi ,
görseller için tekrar kusura bakmayın (begenmediyseniz eger).

Bu Organizeri yukarda baslangıçta belittigim gibi :
İnstagram : @vpleksihome 'dan bulabilirsiniz.
Orada bunun haricinde ,
tercih edebileceginiz 3 çekmeceli ,
Fırçalık vs .
dolu çesidi mevcut :)


Simdi gelelim rujlarıma ,
unutmadım korkmayın :)))

Rujlarımı daha önceden aldıgım Koçtaş Organizerine yerlestirdim .
Eger Koçtas'tan bulamayıp üzülenler varsa ,
içi çok dar ve küçük ve çekmeceleri çok takılıyor,
hatta en büyük olan 3'lüye bile anca rujlarım sıgabildi .

Hemen onada göz atalım :)


Bu organizerde en üstte minik minik iki tane ayrı çekmecesi var ,
Sol kısıma : en çok kullandıgım Rimmel London markasına ait rujları yerlestirdim .
(tabiki bir kısmı) diger kullandıgım rujlar en üstteki görselde bulunan yuvarlak rujluğun içinde ,
onu söylemeyi unutmusum oda Koçtaş'tan 7-8 tl civarında satın alabilirsiniz.
Sağ Kısıma : Dudak kalemlerimi yerlestirdim.

2. çekmeceye :
tüm likit rujlarımı , lipglosslarımı ve kalem rujlarımı yerlestirdim.
Genellikle markaları yan yana koymaya çalıstım , çünkü bu sekilde daha tatlı daha düzenli durdugunu düşünüyorum .

3. çekmeye yani en alt :
Ben lipbalm hastasıyım :)
Burayada elimdeki tüm lipbalmları yine aynı mantıkla yerlestirdim.
Bunun fiyatı : ben aldıgımda 30 tl idi. Fakat suan 35 tl .


Benim düzen seklim bu sekildeydi , umarım hosunuza gitmistir .
Soracagınız sorular varsa bana Snapchatten (mrvayzit) yada instagramdan (@mrvayzit) ,
burdan yorum seklinde sorabilir ve ulasabilirsiniz.

Son olarak unutmadan ;


Ben fırçalarımı ;
bu sekilde kupalara koymayı çok seviyorum .
Onun için evimdeki tatlı kupaları tercih ediyorum , odamda dekor açısından da güzel durdugunu düsünüyorum.
Mottolu Kupa : İnstagram @2wishfulthinking


Ve yazımın sonuna geldik , okudugunuz için tesekkür ederim .
Sıkılmadıgınızı umuyorum .
Bu arada belki farketmissinizdir (etmemek mümkün degil gerçi :))
blogumun tasarımını degistirdim ,
ne düsünüyorsunuz ?

Eger yazımı begendiyseniz ve gelecek yazılardan haberdar olmak istiyorsanız ,
lütfen sag üst taraftan blogumu takibe alırsanız çoook sevinirim :)


Çook mutlu Kalın ,
Görüsmek Üzere ♥




9 yorum:

  1. Çok hoş bir yazı olmuş ve görseller gayet iyi kötü olduğunu düşünmeyin asla. Resimleri telefondan mı yoksa makinadan mı çekiyorsunuz?:)

    YanıtlaSil
  2. nealsamnesursem Nealsamnesursemblog17 Aralık 2015 09:19
    Tesekkür ederim :)
    Telefon ile çekiyorum .

    YanıtlaSil
  3. Begüm Yılmaz17 Aralık 2015 09:26
    Begümcüm tesekkür ederim :) ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir yazı olmuş. Çekmeceleri karıştırmak çok zevkli :) Görseller de gayet kaliteli görünüyor. Ben de yeni aldım bu çekmecelerin üçlüsünden, kaliteli ve çok kullanışlı gerçekten. Güle güle kullanalım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş,ayrıca fotoğraflarda çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. muhteşem bir yazı olmuş zevkle okudum^^
    resimleri çekerken kullandığın telefon nedir acaba ^^
    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir yazı olmuş keyifle okudum ayrıca kupayı fırçalık olarak kullanma fikrini de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. Düzenine ve eşyalarına bayıldımm <3

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena