22 Kasım 2015 Pazar

Gratis Indirim Alısverisi / 300.Magaza ♥




Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere Gratisin 300. Magazası için yaptıgı %40 + %10 indiriminden neler aldım ,
onları tek tek paylasıyor olacagım .

Keyifli Okumalar .


Öncelikle hangi ürünlerden baslayalım ?
Ben simdi Essence Markasından baslıyor olacagım .
Essence markası normalde zaten uygun fiyatlı oldugu için hiç bir zaman bu sekilde bir indirim olmuyor bende böyle bir indirim olmusken bi kaç sey almak istedim simdi onlara göz atalım .



Essence markasının bu I love Nude serisinden daha önce tekli farlarından almıstım .
Sonra gözüme bu rengi takıldı bende hemen kaptım .
içerisinde çok hafif ısıltılar gözüksede yakından bakıldıgında tamamen mat yapıda .

Rengi : 05 My Favorite Tauping

Görünüsü :


Bu sekilde içinde sıcak çikolata ve hafif grilik varındıran bir renk .
Fiyatı indirimde : 4 tl civarı 

Sonraki ürün ise ;

Essence 'in bu asansörlü göz kalemleri ,
ben bu göz kalemine sürekli bakıyordum zaten ve sonunda dayanamayıp aldım .

Rengi : 02 Hot Chocolate 
Sürümü kolay .


Rengi koyu acı çikolata gibi ,
kahverengili göz makyajlarında çok güzel duracagını düşünüyorum .

Fiyatı indirimde : 3 tl 

Diger ürün ;


Essence biliyorsunuz yeni tasarımlar yaptı rujlarının kaplarını degistirdi ,
bende bu indirimde bi tane almak istedim.

Rengi : 03 Bff 
Sürümü çok kolay ,
bu rujdan çok balm gibi nemlendirici özellikli diyebilirim .


Renkli balmlara benzemiyor mu ?

Fiyatı indirimde : 4 tl falandı .

Son ürünler ;


Essence 'in ülkemize yeni gelen bu fırçaları ,
soldaki lila renkli olan pudra fırçası 
sagdaki mercan rengi olan ise allık fırçası 
Kılları yumusak ve görüntüleri çok seker 

İndirimli fiyatıları ikisi beraber :10 - 11 tl

Simdi geçelim  ;




Golden Rose markasının bu mat rujlarını herkes biliyordur artık ,
ama ben ilk kez denicektim ve ilk defa bu indirimden aldım .

Öncelikle o kadar sanssızım ki ,
ne oldu derseniz eger ?
Ben bunu jelatinli sekilde rafların en arkasından aldım .
eve geldim jelatinini söktüm ,
kapagını bi açtım ruj tam dibinden kırık .
çok üzüldüm ama dedim bu sekilde de kullanılabilir.

Rengi :02 numara


Ayrıca size bir bilgi vericem ,
02 numara - Mac Mehr isimli ruj ile muadil .

Fiyatı indirimde : 10 tl 


Daha önce blogumda olsun intagramda ve snapchatte bu ürünü sık sık görmüssünüzdür.

Cildim kuruya dönük oldugu için ben bu bb kremi çok seviyorum .
Aydınlık ve saglıklı bi bitis saglıyor .
Pürüzsüz yapıyor .
Kapatacalıgı çok fazla olmasada ben çok seviyorum .

Fiyatı indirimde : 12 tl 


Daha sonra bu Gratis kendi markası olan Eklips markası ,
Bu konjac Sünger daha önce birçok arkadasımda duydum .
En sonunda almak istedim ,
Henüz kullanmadım ama yüzdeki kiri , kalıntıları , gözenek içlerini herşeyi temizliyormuş .
Denedikten sonra illaki ya burada yada snapchatte göstericem .

İndirimli Fiyatı : 8 tl

Nk markasının birçok çesidi gratiste mevcut ,
bence her ürünü çok güzel.
Buda hızlı oje kurutucu .

Fiyatı indirimde : 2 tl 




Benri markasının (sadece gratiste)
bu kare makyaj temizleme pamukları benim en sevdiklerim.
O yüzden 2 tane aldım .
Çok pratik oluyor.

İkisi indirimli: 4 tl

Simdi iki saç ürünü kaldı ;



Bu kuru sampuandan 2 tane bitirmistim ,
simdide indirimde görünce hemen kaptım .
En sevdigim kuru sampuan diyebilirim.
Temizligi falan çok iyi, limonumsu bi kokusu var.

Fiyatı indirimde : 12 tl

Son olarak ;

Bu bir ingiltere markası daha önce gratiste bu markanın duş jelleri vardı ,
simdide bu saç ürünleri gelmis .

Bu ürün fön öncesi  ele dökülerek saça sürülüyor sonra fön çekiliyor ,
parlaklık , pürüzsüz görünüm ve kabarık görünümü engellemek için .

Fiyatı indirimde : 10 tl

Ve bitti :)

Umarım keyifle okumussunuzdur , eger begensiyseniz beni takip etmeyi unutmayın .
Yorumlarınızı bekliyorum .
Herkese iyi haftalar :)
Hosçakalın 



5 yorum:

  1. Farın rengine bayıldım belliki oda bir Taupe ve çok hoş bir renge sahip 😊 Eklipsin konjac sungerinden bende deneme firsati buldum. Gerçekten doğal ve bitkisel olduğu için fazla yağı etmiyor tertemiz yapiyor cildini. Öyleki tekrar indirime girdiğinde almayi düşünüyorum. Çünkü elimdeki ortasından kopmaya başladı. 😣 Bu indirimden alışveriş yapmayi düşünüyodum ama bi turlu firsat olmadi :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle mutlu günlerde kullan :)) süngeri çok merak ettim deneyimlerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Şu hızlı yağlanan saçlar için bir ürün aradım bende ama bulamadım bununla ilgili de bir ürün tavsiye ederseniz. Ürünlerinize bayıldım diyebilirim.

    YanıtlaSil
  4. Fircaların performansını çok merak ediyoru m:) brn de indirimden şeffaf dudak kalemi kaptım :)) bloguma beklerim detoxdiyetiyiyasam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. kuru şampuanın ve cilt temizleme süngerinin yazısını mutlaka bekliyorum çok merak ettim :3

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena