24 Aralık 2015 Perşembe

MilkShake Saç Bakım Köpügü / (LilaKutu) ♥

Merhaba :)
Bugün sizlere LilaKutu 'dan gelen Milk Shake Saç Bakım Köpüğü hakkında bilgiler veriyor olacagım.
Simdi hemen baslıyor ve keyifle okumanızı diliyorum.



Öncelikle bu görmüs oldugunuz  Pembe renkli Milkshake diger Beyaz olanlardan içeriginin hiç bir farkı yok . Sadece pembe olanlardan satın alırsanız Türkiye Meme Vakfı'na katkıda bulunuyorsunuz .
Tek farkı bu.

Sizin yerinizde olsam Pembe renkli olanı tercih ederdim .

Simdi gelelim ürün yorumlarına ;


Dustan sonra nemli saçlarımın uçlarına , fotograftaki gibi elime sıkarak  uyguluyorum .
  • Kolay taramamı saglıyor.
  • Saçlarımı yumusacık yapıyor .
  • Kuru saçlarınız varsa eger nemlendiriyor.
  • Buram buram vanilya kokuyor (en sevdigim) .
  • Dolgun gösteriyor .
Uygulamadan önce iyice çalkalayarak ve bas asagıya dogru sıkarak uygulamanızı öneririm .

Fakat ürünün tek sıkıntısı :
Ürünü sıktıktan sonra şise kapagına kusma yapıyor.

Nasıl mı ?


Bu sekilde.
Fakat bu bir sorun mu derseniz ?
Benim için degil , çünkü kapaktakileride bir sonraki uygulamada kullanabiliyorum .

Peki ben bu ürüne nerden ulusabilirim derseniz ?

Eczanelerden veya 


Yukarıdaki Linke tıklayarak ürünün fiyat bilgisine ulasabilir ve satın alabilirsiniz .

Simdilik bir yazımın daha sonuna geldik ,
begendiyseniz beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın.

Herkese keyifli bir Cuma günü diliyorum .
Hosçakalın 




0 yorum:

Yorum Gönder

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena