30 Aralık 2015 Çarşamba

Yılbası Indirim Alısverisi ♥ Part - 2 / Watsons


Tekrar Merhaba :)

Yarın indirimin son günü ,
Birde yılında son günü :)

Bende dayanamadım ve watsons'dan yine bir kaç sey aldım simdi indirim bitmeden onları burda paylasmak istiyorum.

Keyifli Okumalar :)






Çok uzun zamandır merak ediyordum ,
Revlon markasının Likit aydınlatıcısı
İki renk seçeneği mevcut , biri fotograftaki 100 Bare Light
digeri pembe renkte olan 200 Pink Light

Ben sarı alt tonlu oldugum için ,
daha dogal duracagını düsündügümden bu natural rengi seçtim.

Ve gerçekten sanırım en güzel likit aydınlatıcıyı buldum.
Bundan çok çok eminim.

Ayrıca fondoten yada bb kremlere katarakta kullanabilirsiniz.



Asla sim sim durmayan , uyguladıgınızda çok dogal duran bir ürün.
Ben sanırım bu ürünü bittikçe alacagım .

İndirimde fiyatı : 25 tl



Sonra aklımda yokken ,
Maybelline markasının tekli farlarından almaya karar verdim .
Maybelline Color Show 02 Stripped Nude rengi.
Çok yumusak kadifemsi bir bitisi var.
Yapısını çok begendim ve günlük makyajlarda çok güzel duracaktır.


Buda rengin durusu .
Fiyatı indirimde : 8 küsür

Ve son olarak 3 Rimmel London ürünü ;



Rimmel London markasının yeni rujları çıktı bildiginiz gibi,
Renk skalası baya genis olan bu rujlardan ,
bende en dogal duran nude renkli olanı tercih ettim.
Öncelikle ruj hakkında sunları söyleyebilirim ;
-Nemlendiri özelligi asırı derecede.
-Mat degil.
- Sürümü çok kolay.
- Kavun gibi bir kokusu var .
Benim uygulama seklim ise;
Dudaklarıma sürdükten sonra mat gözükmesini istedigimden ,
transparan bir pudrayla üzerinden geçiyorum .


Rengi ;
700 Naughty Nude

Fiyatı indirimde : 10 tl

Oje ;



60 seconds super shine serisinden ;

510 Euphoria

Fiyatı : 3-4 tl

Benim 2. indirim alısverisim bu sekildeydi,
yarın indirim sona eriyor .
Bakmak isterseniz fikir olmustur umarım.
Okudugunuz için çok tesekkürler :)
Bir sonraki yazılardan haberdar olmak için lütfen sag üst taraftan takibe almayı unutmayın .
Herkese mutlu bir yıl dilerim.

HosÇakalın ♥



1 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ozellikle ojeye bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena