12 Ekim 2015 Pazartesi

H&M Yeni Makyaj Koleksiyonu Alısverisi ♥


Merhaba , uzun zamandır beklediginiz yazıyı sonunda yazıyorum çok beklettim biliyorum ama aklımda kalan ürünleride aldıktan sonra hepsi ile beraber yazmayı bekledim.

Simdi beklemeden konuya geçelim isterseniz ;
Bildiginiz gibi H&M magazası yeni makyaj koleksiyonunu geçtigimiz aylarda magazalarında satısa sundu . Eskisinden daha basarılı ve daha kaliteli gözüküyordu , hatta fiyat açısından eskisine göre biraz daha fiyatları yükselmis .


Yenilenmis tasarımlarını oldukça begendim ve ürün çesidi ve renk skalası oldukça genislemis.
Acaba bu yeni koleksiyondan neler seçtim ve neler begendim ?

Keyifli Okumalar :)

İlk olarak magazadaki kabuki minnos fırça ile baslamak istiyorum ,


Sunun tatlılıgına bakar mısınız ?
Kabuki ve minicik olması beni en etkileyen özelliklerinden oldu , ayrıca sık kılları sahip olması bronzer uyguladıgımda çok güzel sonuçlar bırakıyor.

Altın rengi tasarımıda oldukça sıklık katmıs , minik oldugu içinde çantama kolaylıkla sıgıyor.

Fiyatı :10 tl

Diger bir ürüne geçicek olursak ?

Koleksiyondaki yeni makyaj süngerlerini gördünüz mü ?

Son zamanlarda ten makyajlarımızı beauty blender gibi makyaj süngerleri ile kullanmayı alıskanlık haline getirdik , sahsen bende ten makyajlarında en çok bu tarz ürünleri kullanmayı seviyorum .

H&M inde bu yeni ürününü denemek için aldım ;


Söyle söylemek istiyorum ;
ıslatılmıs hali ile kuru hali arasında hiç bi fark yok, hatta ıslattıktan sonra diger süngerler gibi sisme , büyüme , sertlik gibi seyler beklemeyin.
Aksine yumusak kalıyor hatta , ilk denedigimde çok sasırmıstım buna .

Ürünün ıslak hali bu sekilde ,
Peki ürünün performansı nasıl derseniz?

Ben gayet basarılı buldum ,biraz ürün emmese daha iyi olabilirdi fakat fiyatına göre begendim . 
Yumusak olusuda sıkıntı yaratmadı.

Fiyatı :7-8 tl

Araya biraz almadıgım ama önerebilecegim ürünlerden sıkıstıralım mı ne dersiniz ?


Yeni koleksiyondaki allıklar çok sahane gözüküyordu gerçekten ama henüz almadım .
Niye almadıgımı hiç bilmiyorum ama kesinliklee daha sonra alıcaklarımın arasında.

Fotograftada görebileceginiz gibi iki çesit allık bulunuyor ve oldukça fazla renk skalası ile beraber.
Toz allık ve krem allıklar .
Ben en alttaki krem allıklardan sondan ikinci renginde gözüm var yapıları magazada denedigimde oldukça yumusak ve kolay dagılabilen cinsten .

Fiyatları :20 tl

Aldıklarımdan devam edicek olursak ,

Renkli eyelinerlar bu yıl oldukça populer oldu , özellikle kahverengi olanları ben çok begeniyordum ve bu renkte bir eyeliner arayısındaydım . H&M de gördüklerimide denemek istedim ve bir tane edindim.


Aqua likit eyeliner , suya danaklı mı derseniz gerçekten ?
açık söylemek gerekirse rengi gerçekten çok güzel fakat kalıcılıgı konusunda aynı seyi söyleyemicem .
Nasıl anlatsam ?
Mesela sürüyorsunuz ,  su gibi bişey dokunsun anında parça parça ayrılıyor öyle çıkıyor .
Bu bakımdan begenmedim .
Ama rengi cidden çok hoş .

Peki rengiiinii görebilirmiyiz ?

tam çikolata renginde ,
Bu rengin ismi: Cınnamon Luxe

Çok rengi mevcut .
Merak ediyorsanız bakabilirsiniz.

Fiyatı :15 tl

Ruj sürmek için bazen dudaklarımızı çerçeveliyoruz , bunun içinde dudak kalemlerini kullanıyoruz .
Dudak kalemleri ayrıca teknigi ile kullanıldıgında dudakları oldugunda fazla dolgun gösterebiliyoruz.
Ben dudak kalemlerini sadece bu açıdan degil , bazen tek basına ruj olarakta kullanmayı seviyorum .

Simdi gelelim hm den seçtigim dudak kalemine ;

yapısı oldukça yumusak ve kolay sürülüyor , kalıcıgı normal . Eger çerçevelemek için kullanıcaksanız , istediginizi size veriyor .

Benim seçtigim renk :
Çok güzel bir nude renk , kahvelik barındırıyor .
Dudakta gerçekten çok güzel duruyor.

İsmi : Choc Therapy

Fiyatı :13 tl

Simdi biraz yine magazaya dönücek olursak ;


Bastan sırasıyla :
Kontur islemi için olusturulmus palet , oldukça koyu renklerden olusuyordu .
Fiyatı yanlıs hatırlamıyorsam 30 civarı .
Yanındaki ,
Highlighter ve allıktan olusan tatlı bir palet ,
bu paleti almadıgıma çok pismanım daha sonra tekrar gittigimde bulamadım .
Fiyatı : 15 tl civarı
Diger yana geçersek ,
Krem concealer , 3 renkten olusan palet , ayrıca açık ve koyu renklerden olusan iki çesidi mevcut.
Fiyatları : 25 tl
Son gözüken ürün ise ,
Likit Concealer , bu ürün denenebilir gözüküyor .
Fiyatları :15 tl

Aydınlatıcılar benim son zamanlarda çok fazla ilgimi çeken ürünler oldu .
Bende Hm 'den bi aydınlatıcı aldım , simdi bi ona göz atalım .


İsmi Glow Highligter ,
krem yapıda , cildim kuru oldugu için krem yapıdaki ürünleri daha çok kullanmayı seviyorum ve tercih ediyorum .

Ben tek kelime ile bu aydınlatıcıya bayılıyorum.

Rengi ise su sekilde ;


altın renkli bronz karısımı bir aydınlatııcı , bronzer uyguladıgınız zamanlarda bunu uygularsanız . uyumunu daha çok begeniyorum .

Tavsiye ederim.
Fiyatı :10 tl

Bu arada hm  yeni koleksiyonda öncesinden farklı olarak saç ürünleri üretmis ,
bunlardan kullanan oldu mu hiç ?
yorumlarınızı benimle paylasmayı unutmayın .
Çünkü benim ilgimi çekti ama saç çok önemli hayatımızda ,
bunun için her ürün her marka kullanılmıyor .


Bu magazadan saç ürünlerinden bir görüntü ,
Bu fotografta saç kremleri ve saç balmları var 
Çok degisik ürünleri ilgimi çekti merak ediyorum açıkçası.

Ayrıca bunlar haricinde saç spreyleride mevcut ,
Sabitleyici , kuru sampuan gibi

Görseldekilerin fiyatları : 20 tl

Hm markasının yeni kokularını denediniz mi bilmiyorum , fakat benim bayıldıgım bir kokusu var ki kesinlikle bulursanız alın derim .
Çünkü ben parfümü tükendigi için ,
vucut peelingini aldım .
Ayrıca bunlar dısında , vucut spreyi , vucut losyonu bulunuyor .


Bu peelingden oldukça memnunum ,
vucudumdaki kokusunun kalıcılıgı olsun , vucudumun daha pürüzsüz ve ferahlık sagladıgı kesin diyebilirim .
İsmi : Cashmere Haze Body Scrub 

Fiyatı : 13 tl

Yeni koleksiyondaki farlara gelelim simdide ,
Önce magazadan toz farlardan bahsetmek istiyorum.


Renkler muhtesem ve çok fazla renk çesidi var ,
magazada denedigimde pigmentleri çok çok güzeldi , hatta beklenmeyecek kadar .

Bi bakın derim.
Fiyatları : 15 tl


Toz farlardan daha çok krem farlarını merak ediyordum ,
son gittigimde magazaya gelmisti bende testerlarından deneyerek bir tane aldım.


Farlarda daha çok dogal ten renklerine yakın renkler seviyorum , onun için tercihlerim hep bu yönde oluyor .
Bu rengi çok begenerek aldım , aklımda kalan iki renkte mevcut .


Yapısı sürdügünüzde yumusacık ve çok kolay dagılıyor .
Pigmenti krem olmasına ragmen yogun .

Bendeki rengi : Champers 

Swatch olarak :
Sampanya tonlarında ,
tek sevmedigim özelligi
keske içerisinde ısıltı olmasa altın ısıltıları  var .
Aman çokta dert degil :))

Fiyatı : 15 tl

Ve gelelim son ürüne :
Hm 'in yeni koleksiyondaki ojeleri efsane olmus .
Fiyatları çok çok artmıs .
Renkler muazzam ve ben hangi rengi seçtim.

Ojelerde toprak renklerini çok sever oldum ve bu kısın trendleri arasında olucak kesinlikle.


Tek katta rengini tamami ile veriyor , ekstra isterseniz sürebilirsiniz size kalmıs .
Kalıcılıgı baya iiyi.
Ben denemek için sürmüstüm anında kurudu , bunuda belirtmek isterim.

Adı :Copper Penny

Peki nasıl görünüyor tırnaklarda ?
Hemen cevabı burda .


Diger renklerinden de daha sonra alacagım .

Fiyatı :13 tl

Benim hm alısverisim bu sekildeydi, umarım sizede fikir olmustur .
Koleksiyondan siz neleri begendiniz ?
Bana yazabilirsiniz.
Ayrıca sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın .
Snapchat : mrvayzit

Bir sonraki yazıda görüsmek üzere ,
Musmutlu Kalın ♥



10 yorum:

  1. Blog için alıp yazmayı ayrı tutmakla beraber bence fiyatları hm için çok saçma derecede pahalı. Far paletleri 30 tlydi indirimde thebalmdan almak varken neden hmden alayım ki diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  2. hepsi de çok güzeller =) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Yine çok güzel ve emek verilmiş bir yazı olmuş canım :) Makyaj fırçalarını geçen sezon alıp denemiştim kıl dökmediler,yeni sezondan ise krem allık aldım ismi dusty rose çok beğendim tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Aaah ah BURSA'DA H&M yokki gidip talan edeyim......Ancak ağzım sulana sulana bakıyorum böyle :(
    www.ciddiolamiyorum.blogspot.com ^^

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Merve :) öncelikle yazıların ve fotoğrafların oldukça güzel. Bende senin gibi H&M kozmetik ürünlerine merak sarmış durumdayım :) ben en çok 'Aqua Liquid Eyeliner' grubu ürünlerini kullandım. eye-so-taupe rengini tavsiye ederim. H&M'nin fırçalarına karşı benim bir ön yargım vardı cildimin hassaslığından dolayı ama bu kabuki fırçayı alıcam memnunsan

    YanıtlaSil
  6. Ben dudak kalemini aldim ama ucunu acamadim asansorlu mu diye baktim fakat cevirerekte acilmadi siz nasil actiniz acaba ? 😊

    YanıtlaSil
  7. Hm den far almıştım pigmentleri çok düşük

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım...Bende H&M URUNLERİNİ severek kullanıyorum bu markaya ayrı bi sempatimin olmasının bir sebebi de benim ve eşimin isimlerinin baş harfleri olması..:) paylaştığın urünlerden bir kacina sahibim ve cok ta memnunum..bloğun çok hoşuma gitti :) mutlu günLer..

    YanıtlaSil
  9. Harika bir Blogger sizi severek takip ediyorum 💕🌸😊

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena