7 Aralık 2015 Pazartesi

Essence Happy Girls ARE Pretty Collection ♥ /( Seçimlerim ile )


Merhaba :)

Bugün sizlerle Essence Happy Girls Are Pretty Koleksiyonu ve benim tercihlerimi beraber inceleyelim istedim , ve bu yazıyı yazmaya karar verdim .

Essence markasının bu koleksiyonu suanda GRATIS  Magazalarında satısa sunuldu , koleksiyon ürünü olduklarından ve sınırlı sayıda üretildikleri için çok çabuk tükeniyor onuda söylemek isterim.

Öncelikle Koleksiyondaki İki Adet Far Paletinden baslayalım mı ?

01 Happiness is ... seeing your smile


02 Happiness is ... following your heart

Bu sekilde koleksiyonda far paletleri bulunuyor ,
01 numaralı palette (üstteki) pastel tonlar bulunuyor, benim en sevdiğim palet 02 numaralı olanı oldu.
Çünkü toprak tonlarından olustugu için daha kullanıslı diye düsünüyorum .
Almak isteyenlere önerim 02 Happiness is ... following your heart 

Farların tanesi : 12 tl

Koleksiyonda birde Kontür seti bulunuyor ,


Sol tarafta küçük bir bölmede aydınlatıcı bölümü var , yan tarafında da kontur uygulaması için toz yapıdaki ürünler bulunmakta .

Acaba bu ürün benimle eve geldi mi ?
Tüm koleksiyon sonrası en asagıya seçimlerimi koyuyor olacagım .
Okumaya devam :))
Fiyatı: 13 tl

Koleksiyonun can alıcı ürünlerinden birine geldi sıra ?

01 YOU SWEETEN MY DAY!
Koleksiyondaki en tatlı en göz alıcı , 'gel beni al !' diye bağıran tek ürün benim fikrimce bu ürün :)
Sizce de öyle degil mi?
Benim kalpli olan seylere büyük bir ilgim var bunu zaten beni takip eden herkes biliyordur :)
Tabiki bu ürün benimle eve geldi sürpriz olmucak size :)
Şaşırmadınız dimi ? ehehhe

Allık yorumlarımı asagıda paylasıyor olacagım .
Fiyatı : 11 tl

Simdi sırada koleksiyondaki iki adet göz kalemi var :)

01 happy girls rock (soldaki)
rengini pek kestiremesemde grimsi renkte ama hiç benlik degil.
02 the choco side of life (sagdaki) 
rengi çikolata kahve tonlarında sevebileceginiz renkte , 
üstelik asansör kalem seklinde oldugu içinde kullanımları gayet rahat gözüküyor.

Fiyat : 8,50 tl

Koleksiyondaki ojelere göz atalım mı ?
Bu koleksiyonda tam 6 renk oje bulunuyor ,
2si Mat 4ü sedefli .

Önce mat yapıda olanlara göz atacak olursak ;
                                          02 happy girls rock            03 enjoy the little things
                                                

Sol taraftaki üstteki kalemin rengi ile aynı degil mi?
Sag taraftaki ise pudra pastelimsi tonlarda .
Diger sedefli renkler ?


04 just happy!
              05 pretty you!

Bu iki renk dogal temiz görünen tırnaklar için çok güzel renkler bana göre :)


                                          06 the choco side of life                 01 make me smile
                                                                    Soldaki çikolata rengi bu serideki en begendigim renk oldu :)

Sagdaki ise böyle küllü gri bir renkte gözüküyor .

Oje Fiyatları : 3 tl


Ojelerimizi sürdük , törpü yapmadan mı peki ?

Bu tatlı kalp detaylı törpülerde bu koleksiyonda yerlerini almışlar :)
Fiyat:6.50 tl

Son olarak koleksiyondaki renkli lipbalmlara geldik :)
01 pretty you (soldaki) 
açık renkte gül kurusu dururken 
02 live,laugh,love and repeat (sagdaki)
Koyu gül kurusu gözüküyor , buda favori ürünlerinden bitanesi oldu .
Fakat lipbalm ihtiyacım olmadıgı için , tercih etmedim.

Fiyat:8.50tl

Ve Koleksiyonu tamamladıgımıza göre ,
tercih edip eve getirdiklerim neler oldu artık söyleme vakti geldi :))
İlk olarak tahmin ettiginiz gibi
Kalpli Allık :)

Essence markasının şimdiye kadar Türkiye'ye gelen koleksiyonlar arasındaki en güzel tasarımlısı derim , gül kurusu tonlarında tam bu aylara uyacak bir renkte .

Pigmentasyonu baya fazla gözüküyor ama henüz performansı konusunda net birsey söyleyemeyeceğim. 
Kullanıp yorumlarımı sizinle instagram üzerinde veya Snapchatten paylasıyor olacagım .


Sag parmagımda kalbin rengi,
Sol parmagımda ise yuvarlak (dıs kısmının) rengi :)
Bakıldıgında hafif ısıltılar gözüksede , bu hiç belli olmuyor bile.
Baya yumusak yapıdalar.

Sizde begendiniz mi bence almaya deger :)
Diger seçimim ise :

Kontur set 


Aslında bu ürünü merakımdan aldım diyebilirim .
Bronz ürünleri çok seviyorum ,
ve kontur yapmak için, gözümün crease (katlanma) bölgesine bu renkleri kullanmak çok hosuma gittigi için tercih ettim .

Ürünün kontur kısmı hakkında güzel oldugunu söyleyebilirim ama aydınlatıcı kısmı hakkında aydınlatıcıdan çok pudra gibi oldugunu söyleyebilirim .
Kötü degil ama mükemmelde degil.


Görüntüsü bu sekilde , 
siz karar verin :)

Benim Happy Girls Are Pretty Koleksiyonundan seçtiklerim bu sekildeydi ,
yazıyı okudugunuz için çok tesekkürler:)
Umarım hosunuza gitmistir .
Siz neler almayı düsünüyorsunuz ?
Benimle paylasmayı unutmayın olur mu ?
Diger yazılarımdan haberdar olmak içinde sag üst taraftan takibe alabilirsiniz.
Herkese iyi haftalar diliyorum :)
Hosçakalın  ♥







3 yorum:

  1. Ayy kalpli allık, aşık olunası, çok güzel bir yazı olmuş, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Kontür kitini merak ediyorum bende.Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa bu ne kadar tatli bir koleksiyon boyle hepsini istiyoruum. Gule gule kullanin sizi takipteyim ben de bekleriim ☺️

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena