26 Aralık 2015 Cumartesi

Yılbası Indirim Alısverisi ♥ Part -1 / Gratis - Watsons





Merhabalar :)

Bugün sizlere minik bir yılbası indirim alısverisimden bahsedicem .
Biliyorsunuz ki ,
gratis ve watsons yılbası indirimlerini baslattılar bende dün hemen kosarak gittim ve ihtiyacım olan yada merak ettigim ürünleri aldım .

Acaba bunlar neler ?

Hemen yazıya geçelim ,
Keyifli Okumalar :)


Öncelikle Gratis indiriminden bahsedelim :

Uzun zamandan beri aradıgım bir ürün  ,



The Balm markasının yeni mat rujlarından daha önce 'Charming' rengini almıstım ,
simdi de 'Adoring' rengini aldım .
'Commited' renginide aradım ama baktıgım magazada kalmamıstı.

Ben bu likit mat rujları çok seviyorum .
Özellikle bunu sürerken altına lip balm degil , 
silikon bir baz sürerseniz eger daha kalıcı ve pürüzsüz olacaktır.(Ama silikon baz olması önemli /Örn: The Balm Time Balm )
Çok kalıcılar , fakat gün içerisinde dudagınızın orta kısmı siliniyor onu tazelemek gerekiyor.

ADORİNG :

Harika bir bordo ,
eger sizde suan indirimden faydalanmak isterseniz .
Fiyatı : %40+10 ile 19 tl

Diger gratis ürünü :


Uzun zamandan beri sampuan arayısı içindeydim ,
Canım '@hulyacigiim' tavsiyesi ile Ogx markasının sampuanlarından denemek istedim .
İndirimdeyken almak istedim çünkü indirimsiz fiyatları gerçekten çok pahalı .

Bir çok çesidi mevcut , ben iki çesit arasında kaldım .
Bir tanesi Dolgun ve Hacimli ve çabuk uzayan saçlar için olanıydı .
Fakat ben simdilik denemek için bu görseldeki Dökülmelere Karsı Ekstra Güçlü Argan Sampuanı aldım.
Çok merak ediyorum , denemek için sabırsızlanıyorum .
Kullanan var mı ?

İndirimli Fiyatı : 25-27 tl 

Sasıracaksınız ama benim gratis indiriminden aldıklarım bu kadardı.

Aslında bu indirimde the balmın yeni son çıkan paletlerinde gözüm vardı  , fakat onları indirime dahil etmemişler .
Biraz sinirlendim sanırım :P

Simdi Watsons İndirimine geçelim mi ?



Rimmel London markasının Scandaleyes Rockın' Curves isimli rimelini aldım ,
Hemen eve gelince denedim ve  ilk gözlemlendigimde tam aradıgım gibi bi maskara oldugunu gördüm .
Kıl bir fırçaya sahip , 
tam sevdigim gibi kuru bi yapısı var .
Sürdügünüzde tek tek ayrılmıs yogun , takma kirpik etkili mükemmel kirpikler olusuyor.
ve hiç topaklanma yapmıyor takma kirpikler nasılsa aynı öyle sanki hiç birsey sürülmemis gibi duruyor.

Fiyatı %40 indirim ile : 10 tl

Yine Rimmel London markasından 2. ürün ise ,


Yeni bazını denemek istedim ,
daha önce yorumlarda ısıltılı ve kuru ciltlere yönelik oldugunu okumustum .
Bende bu indimden hemen bi tane kaptım .

Bunu ben henüz elimde deneme fırsatı bulabildim.
İlk sürdügümde Loreal Lumi Magıque bazına çok benzettim .
Ama kuruduktan sonra içinde minik pırıltılarının oldugunu gördüm .
Yüzdeki kızarıklıkları gideriyormus ,
fakat pırıltılardan sonra tüm yüzüme uygularmıyım bilemedim.
Ama aydınlatıcı olarak kullanımda çok dogal duracak diye düsünüyorum .
Yüzüme baz olarak ve aydınlatıcı olarak kullandıgımda da tüm yorumlarımı tekrar paylasıyor olacagım .

Fiyatı %40 indirim ile : 9 tl ( bence denemeye deger )

Hiç aklımda yokken kasa yanından ;


Watsons kendi markasına ait Asetonunu aldım .
Hiç daha önce denemedim zaten aklımda da almak yoktu .
Bir anda gelisti :)

Fiyatı sadece : 2 tl :)

Bide çok tatlı yine kasa yanından yılbası için çıkarılmıs ;

Minik dus jellerinden aldım ,
çok sevimli duruyorlardı :)

Yılbası hediyesi için bir paket hazırlıyorsanız eger içine bir tanede bundan atın bence :)

Fiyatı : 5 tl

Bu arada indirimler ne zamana kadar sürecek ?

Gratis indirimi 28 Aralık SON 
Watsons indirimi 27 Aralık SON

Benim indirim alısverisim bu sekildeydi ,
siz  neler aldınız ?
Benimle yorumlarınızı paylasabilirsiniz .
Ve lütfen begendiyseniz blogumu takibe almayı unutmayın lütfen :)

Okudugunuz için tesekkür ederim ,
Mutlu Alısverisler 





3 yorum:

  1. Çok cici şeyler almışsın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Canım hepsini güle güle kullan, blog fotoğraflarına bayılıyorum :) Söylemeden edemedim. Bazın da ekran görüntüsünü almıştım snapchatte paylaştığın zaman. Yorumlarını merak ediyorum,elinde varsa Loreal Lumi ile karşılaştırır mısın? Elimde Lumi var,bitirmeye kıyamıyoeum çünkü ne yazık ki bulmak çok zor.

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena