4 Aralık 2015 Cuma

Yves Rocher 3 Favori Ürünüm ♥



Merhabalar :)

Bugün sizlere Yves Rocher ürünlerinin en sevdigim 3 favori ürününden bahsedeceğim ,
acaba bu ürünler neler keyifle okumanızı diliyorum :)

O zaman hemen baslayalım ?


İlk Olarak ;
Uzun zamandan beri kullandıgım çooook sevdigimide her yerde belirttigim 


Sensitive Vegetal Hassas ciltler için Ferahlatıcı Sprey 

Bu ürünü nasıl kullanıyorum ?
Makyaj öncesi tüm yüzüme sıkıyorum , nemlenmiş bir cilt hazırlıyor.
Cildimi çok kurumus hissettigim zaman hemen sıkıyorum , makyajda bozulmada yaratmıyor.
Makyaj Süngerlerinizi ıslatmak içinde kullanabilirsiniz.

Özellikle makyaj öncesi kullanım için ,
tavsiye edecegim ürünler arasında .
Ferahlatıcı sprey arıyorsanız , makyaj sonrası cildinizde makyajınızın çok üst üste kalıplasmıs sekilde durmasını istemiyorsanızda o görüntüyü dogala çevirmek için tercih edebilirsiniz.

Fiyatı indirimlerde 22 tl falan oluyor .

2. Favori Ürün :


Herkesin bildigi bir ürün oldu bence bu Kayısılı Peeling :)))
O kadar güzel ki o kokusu , yapısı mükemmel diyebilirim ,
elime bir miktar alarak tüm yüzüme masaj yardımıyla , dairesel haraketler ile uyguluyorum .
Bir süre bu işlemi yaptıktan sonra ,
yüzümü durulama işlemine geçiyorum .
Daha sonra cildim yumusacık , ölü deriden arınmış , tertemiz oluyor .

Keskeeee büyük boyu olsa ?
Aynı fikirdemiyiz ?

Fiyatı : 15 tl

Son Favori ise ;


Beaute des Maıns Hand Beauty Care 
Peelingli El Bakım yagı 
Bu ürünü geçenlerde deneme fırsatım oldu ,

Kullanım Sekli :
Ellerime bir miktar döküyorum .
Ellerimi bir süre masaj yaparak (el yıkar sekilde) peeling yapıyorum , ellerime yediriyorum.
5dk kadar sonra ellerimi ılık su ile duruluyorum .

Ellerim mükemmel kokuyor .
Tertemiz oldugunu ve yumusadıgını hissediyorum .

Bu ürünün haftada 1 veya 2 kez kullanılması tavsiye ediliyor.

İçerisine göz atalım mı ?


İçerisinde çilek çekirdeklerinin oldugunu söylemismiydim :))
Fiyatı : 20 tl

Benim Yves Rocher 3 Favori ürünüm bu sekildeydi ,
umarım ürünleri merak edenlerinizide birazcıkta olsa bilgilendirebilmişimdir.
Eger begendiyseniz bana yorum bırakmayı ve sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın lütfen :)
Herkese mutlu haftasonları diliyor ,
Hosçakalın diyorum :)

3 yorum:

  1. snapchatte gördüm hemen okumaya geldim 😊

    YanıtlaSil
  2. canimm çok hoşuma gitti yazın özelikle ilk iki ürünü ben de çok seviyorum hatta ilk ürünü makyaj öncesi kullanmayi hiç düşünmemistim gece cildimi temizledikten sonra kullanıyordum ben fikir verdin bana 😊

    YanıtlaSil
  3. El için olan peeling gerçekten harika. El bakım kremi de harika

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena