28 Eylül 2015 Pazartesi

Bursa Günlügü ve Alısverisi / KoruPark - KentMeydanı / Kafkas ♥

Herkese Merhaba :)
Bayramda Bursadaydım , ve planladıgım ilk yazılardan birini geldigim gibi suan yazmaya baslıyorum.

Öncelikle okullar açıldı , okula giden herkesin ögrenim yılı hayırlı olsun :)

Bursada gezdigim aldıgım ve begendigim ürünler hakkında geçen İstanbul Günlügü ve Alısverisi benzeri keyifli bir yazı olucak ,

Hemen Baslayalım :)
İlk olarak Cumartesi günü ;
Kent Meydanına indik 
Pek fazla zaten alısveris ihtiyacım yoktu öyle önüme çıkan ürünleri ya fotografladım yada aldım.

Kent Meydanı Avm'de Pastel Standı var ;

Orada uzun zamandır istedigim Pastelin Sleek Face Form Paletine benzer bir palet çıkarmıstı ,



Bu paleti ben daha önce gratiste falan gözüme çarpmamıstı , istedigim bir ürün oldugu için ve Pastel son zamanlarda çok basarılı ürünlerde ürettigi için aldım.

Yakından bakıcak olursak ;


En bastaki bronzer yada kontur işlemi için , ortadaki aydınlatıcı için ( kesinlikle abartı ve ısıl ısıl degil ben göz altımı ve kas altım için kullanıyorum ) , sondaki ise seftali tonunda baya pigmentli bir allık .

Fiyatı : 30 tl

Diger bir pastel ürünü ise ;



Likit eyeliner , bu ürünüde yeni sayılır ben bu sekil eyelinerlar çok sevdigim ve sık bitirdigim için almak istedim.
Gayet basarılı kolay sürülebilen bir eyeliner.

Fiyatı:13

Daha sonra dolasırken ;


Kent Meydanı Magazasında ;

Bu üç farklı çesidi bulunan cüzdan yada mini makyaj çantası olarakta kullanılabilir çantalar.
Üzerinde her birinin farklı motto bulunuyor.

Degisik hos tasarımları var.

Fiyatı :20

Bir sonraki duragımızdan ne aldık ?


Uzun zamandan beri zaranın parfümlerini çok begeniyordum ,bir tane kıs için bi koku almaya karar verdim .
Peki bu hangisi oldu ?


Aradıgım kısa uygun , normalde agır olmayan fresh kokular tercih ederim fakat bu sefer biraz agır olan ve kısın üzerimde kalabilecek bi koku istedim .
Ve seçtigim bu FEMME isimli parfüm oldu .

İçeriginde sanırım baharat var ama çok begendigim koku oldu , pek kalıcı degil ama gün içerisinde kıyafetimde kokusunu alabiliyorum .

Peki siz daha önce kullandınız mı ?
Yorumlarınızı bekliyorum .

Fiyatı: 30

Buradaki alısverisim ve gezintim bu sekildeydi simdi bir mola zamanı verelim mi ?

caribou ile ilgili görsel sonucu

Bu  cafenin kahvelerini ve tatlılarını seviyorum , fakat izmitte olmadıgı için tabiki sıklıkla gidemedigim için burayı tercih ettik .


Ben elmalı turta ve Mocha seçtim , kuzenim ise latteli pasta tercih etti .
Elmalı turta gerçekten taze ve yumusacıktı içi .


Güzel hos vakit sonrası eve geçtik .

Cumartesi günüm bu sekildeydi ,
sıkılmadan hemen pazar gününe geçelim ne dersiniz ?

Pazar günü yolculugumuz KoruPark 'tı.

İlk olarak burada da ;

 

Magazasında asırı tatlı bisey gördüm ;

Bekleyin ben bayıldım !



Gördügüm an vuruldum , gözlerim kalp seklini aldı . Fakat almadım aldırmadılar . Bu bir Selfie Çubugu benim bir tane var oldugu için buda çok gereksiz pahalı oldugu için bana aldırmadılar ....
Pismanım dostlar :(

Siz siz olun bence bu tatlılıgı kaçırmayın :)


Fiyatı : 45

Sonraki duragımız ;


Dolasırken o gün giydigim kıyafetimede uygun bi sapka gördüm ;



Kıslık kombinlerimizde kullanabilecegimiz bir aksesuar , kiretmit renginde altında taba renklerinde de mevcuttu.

Ben bu sapkayı takarak Snapchate bir görüntü atmıstım? 
Hatırlayan ?


Bu sekilde tüyleri kombinimle bütünlesmemis mi ? :)))

Fiyatı :40 yada 50 arası 

Snapchat :mrvayzit

Burdan sonraki girdigimiz magaza ;

Dedigim bu yazı biraz alısveristen çok begendigim ürünlerle dolu umarım keyifle okuyorsunuzdur ? :)
Fikirlerinizi yazının sonunda benimle paylasmayı unutmayın !

Bu magazada ilk olarak ;




Bu kolyeyi çok begenmis olabilirim ama dolar dolayısıyla fiyatlar degismis ve 10 tl her ürüne eklenmis ve yeni etiketler yapıstırılmıs , bi kolyeye bu kadar fazla para vermek bence benim tarzım degil .

Ama çoklu olusunu , tasını herseyini çok begendim.

Magazaya iki kez bu ürüne bakmak için girdim sonuç yine almadan çıktım .

Fiyatı : 45

Diger ürün ise ;


Bu tatlı mı tatlı , minik bozuk para cüzdanı yada siz nasıl kullanmak isterseniz o :)

Bence minik oldugu için çantalara takılıncada gayet tatlı durabilir.
Benden tavsiye :)

Farklı modelleride vardı , pisi ve kuçu gibi .

Fiyatı :15

Birazda biseyler aldıgım magazlardan bahsedelim degil mi ?

Bu kız hiç bisey mi almamıs yani :))

Magazaya son zamanlarda bayılıyorum , ürünlerini çok ama çok sevmeye basladım .

Ürünlerde %30 indirim vardı ;

Benim payıma düşenler ise .



Soldan ;
Moringa : BODY SORBET 

Hafif nemlendirici losyon  , kokusu MUH-TE-SEMMM .
Kokusu kıs aylarına çok uygun biraz yogun ama çok güzellll.
Yapısı çok ince sürüldügünde yok olup gidiyor .
ilk kez böyle bir ürünle tanıstım .

Fiyatı : %30 indirim ile 27 tl gibi 

Sagdaki ;

Argan Oil serisinden Vucut ve Saç için yag .
Yaglara olan bakıs açım bu ürünle degisti diyebilirim .
Çünkü yaglar bana çok agır sürdügümde beni rahatsız edicek ürünler olarak kaldı hep aklımda .

Bunun testerını koluma denedigimde hemen emildigini ve yumusadıgını gördügüm gibi sepete attım ve kasaya kostum :)

Ben vuut için kullanıcam çünkü saç için yagları pek sevmiyorum .

Fiyatı : indirimli 40 tl civarı


Burda da isimiz bitti simdi hemen karsı magazası olan ;


Buradan size çok ilginç aynı zamanda çok tatlı bir ürün göstericem ;


Bu Ajanda görünümlü ama aslında çanta olduklarını farkettigimde baya sasırdıgım ürünler ;
Bence çok tatlı degil mi ki ???
Hemde 1 alana 1 bedava :))

Fiyatı : 55 

Birazda yukarıki katlara çıkalım mı ?


Sık elbiselerine ve takılarına oldukça bayıldıgım bir magaza ile karsınızdayım ;

Burada gezerken su ara çok sık çantalara bakar oldum adeta çanta manyagı çıktım diyebilirim :))


Bu taba rengi minik kemer tokalı çantalar çok hosuma gittigi için sizlere fotograflamak istedim .
Hem yandan askılı hemde elinizde tutabileceginiz modellerden .

Fiyatı : 120

Ve pijamalarına asık oldugum ;


Gerçekten yeni kıslık sezon pijamaları o kadar tatlı ki kesin bakın derim kesin kesin :)

Ben burada pijmalar dısında çoraplarını ve uyku bantlarını çokkkk seviyorum .
Simdi size gösterecegim acaba bunlardan hangisi ?


Bu sevimli tüylü uyku bandı ve kedili kesesi var ,gerçekten  bu ürünleri çok tatlı ve kıs aylarına en yakıstırdıgım cinsten :)

Fiyatı :45

Hemen karsısındaki magaza ;



Gezerken gözüme çarpan ve beyaz dizayn edilmis olan odalara oldukça yakısacak bir ürün ;


Bu ayna oldu eskitilmis beyaz boyası ile ve sekli ile degisik durmuyor mu ?

Fiyatı : tl olarak gözükmesede ,30 € 

Simdi bir üst kata çıkma vakti daha geldi ,

Tek ürünle çıktım saka gibi ,
Deborahtan çok uzun zamandır istedigim yeni koleksiyonundaki krem farlardan ;



Bu sanırım 1 numası ,ten rengi çok kolay yayılan köpük kıvamında suya dayanıklı bir ürün.
Yakında detaylarıyla paylasırım .

Fiyatı : 25 tl düsmüs .

Ayrıca Watsons Magazalarına ;


gelmis oldugunu gördüm , sanırım her magazada yok .
Eskiden Boyner magazalarında satıldıgını sonra kalktıgını biliyordum .

Fiyatları 50nin üstünde gözüküyor.



Rujlarının ve farlarının çok güzel oldugu söyleniyor .

Ve son magazamız ;


Kıyafetleri çok hosuma gittigini söyleyebilirim , ama çok sıklıkla en problem yasadıgım beden sorunu . Yine çok begendigim bir bluzun XS bedeni kalmamıstı .

Peki o hangi bluz mu ?


Omuzları açık kol ve alt kısımda dantel küpür detayları bulunuyor ,
bordo rengi en sevdigim renklerinden oldu .
Ayrıca siyah , beyaz , petrol yesili renkleride mevcuttu.

Fiyatı : 70 

Korupark gezintimizde bu kadardı ,umarım benimle beraber geziyor gibi hissedip keyifle okumussunuzdur .

heee birde unutmadan tabiki Bursanın vazgeçilmez seyi nedir ?


Tabikide kestane sekeri , çok severim kesinlikle bursaya ugrarsanız almadan yemeden tatmadan geçmeyin .


Özellikle bu çikolata kaplı kestane dolgulu olanlar çok güzel oluyor ..

Buradan iki ürün daha aldım ;


Ritter Sport çikolatalarını daha önce denemistim ve çok begenmistim , buda ilk kez gördügüm çesitlerinden Cocoa Mouse .
Fiyatı : 8

Digeride ;
Daelmans markasının , Stroopwafel 
Karamelli surup dolgulu Gofret 
Fiyatı : 3

Bunları gemlik yolu üzerinde İmam Aslan 
dinleme tesisi içerisinden buldum .

Ve bir yazının daha sonuna geldik .
Sıkılmadıgınızı düsünüyorum .
Beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın .
Snapchattede takip edebilirsiniz.
Snapchat: mrvayzit

Bir sonraki yazıda görüsmek üzere .
Sevgiyle Kalın ♥


2 yorum:

  1. oxxo'nun o bluzunu çok beğendim tam tarzım gidip bakacağım :-))

    YanıtlaSil
  2. Neden önce tıklamadımki şu bloga! Çok şey kaçırmışım..! Merhaba bu arada :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena