16 Eylül 2015 Çarşamba

ISTANBUL Günlügü ve Alısveris 2. / Akasya ACIBADEM ♥

Merhabalar :)

Bugün eglenceli bir yazı ile karsınızdayım , çünkü en sevdigim yazılardan birini yazıyorum hemde aldıklarım dısında magazlardan begendigim seyleri göstermekte benim için daha zevkli oluyor .

Dün Akasya Acıbadem Avm 'yi ziyaret ettim , hem alısveris hemde gezmek için .
Snap çekmedim ama size güzel bir keyifle okuyacagınız yazı düsündüm .
Umarım begenirsiniz .
Hadi baslayalım mı ?
Keyifli Okumalar .

Magazanın girisinde bildiginiz gibi kocaman Victoria's Secret ve Pink Magazaları bulunuyor .
Bu sefer biseyler almadım ama Victoria's Secret bölümünde begendigim minik bir cüzdan vardı .


Kalpli seyler direk ilgimi çelktigi için hemen bayılarak elime aldım fakat hem ürünün boyutu küçük hemde o fiyata degmez diye geri bıraktım geriye kalan sadece fotografı oldu :)
Eger isterseniz siz bakabilirsiniz . 
Fiyatı : 89

Hemen Pink bölümüne geçtim .
Body ürünlerinde kampanya oldugunu gördüm .
Kampanya ne mi ?

Pink vücut ürünlerini istediginizi karıstırarak 2 Adet 119 tl ve 3 Adet 159 tl alabilirsiniz .
Benim hala geçen aldıklarım bitmedigi için bu sefer almak istemedim .

Peki daha sonra ne yaptım ?
Tabiki Mac magazası :)


Gördügünüz gibi magazalara MAC GiAMBATTiSTA VALLi Koleksiyonu gelmis ve bende sevinerek içeri girip koleksiyondaki rujlardan en çok istedigim Eugenie rengini malesef tükendigini söylediler bende çok büyük hayal kırıklıgı yasadım , daha sonra Mac 'in koleksiyon dısı rujlarından bir tane seçtim.
Acaba hangisi ?


Tahmini olan var mı ?
Rengi tam benlik favori rujlarım arasında oldu kesinlikle öneririm .
Rengi tam günlük ve sonbahara aylarına uygun .
Peki ismi ne ?
Söylüyorum sıkı durun !


CREME IN YOUR COFFEE

Mac magazasına ugradıgınızda bir göz atın derim :)
Fiyatı :58


Mac magazasından sonra yemek yemek için asagı kata indik ve ;

Tabikide en güzel ev yemeklerinin oldugu Bizim Mutfak Lokantasına girdik .
Tavsiye edebilecegim en lezzetli yemegi kesinlikle Tavuk Kapama .

Karnımızıda doyurduk :)
Simdi nereye ?
D&R 'a ugramadan olur mu ?


Dikkatimi çeken bu Macaron ve Cupcake desenli defter , kalem ve kalemkutu v.s seyler oldu :)
Sizin için hemen fotografladım .
Gidince bu standa kosmalısınız :)

Daha sonra benim en sevdigim marketlerden ;
Macro Center'a girdik tabiki 


Orda bakınız bir @mrvayzit gölgesi yansımakta :)
İçeride dolasırken tabiki en güzel stand olan ;


Oreo sevenlere dayanılmaz bir stand :)
Fiyat: 12.90

Peki ben Macro Centerdan hiç bisey almadan mı çıktım ?
Bu impossible :)
Bu tatlı Hanuta Fındık ve Sütlü Çikolatalı Gofretlere hayır diyemedim :)
Zaten tatlıya kim hayır diyebilir ki :)

Fiyat: 14

Macro Centerdan sonra duragımız neresi ?
Boyner ;

Boynerin NYX Standından Soft Matte Lip Cream rujlarından bu rengi seçtim .
Aslında aklımda Stockholm rengi vardı fakat malesef her zamanki gibi yoktu .Istanbul ve Milan renkleri mevcuttu fakat bana çok pembe geldiler .
Bu renkte turunculuk bulunan aslında dudakta fazla turuncu durmayan çok güzel bir renk .

Rengin adı ne ?
05 numara ANTWERP 

Kokusu çok güzel :)
Fiyat :30

Daha sonra artık üst katlara çıkma vakti gelmisti :)

Sonraki duragımız ise Bilstore ;

Buradaki Ban.do ürünleri dikkatimi çekti .


Bu en çok begendiklerimden oldu ; Kalemler üzerindeki ve yazılarıyla beni al diyorlardı :)
Fiyat:55


Birde tabiki Ban.do serisinin bir örnek takımları ;
termos : 65
kalem kutusu : 55
defter : 65

Bilstore magazasındaki gezimizde bitti ;
umarım bu arada sizde sıkılmamıssınızdır .

Sonraki duragımız bir üst katta :
Accessorize


Yine yeni sezonda çok tatlı çantalar vardı onlardan biri ise bu baykus 3 boyutlu çanta :)
Fiyat :130 diye hatırlıyorum.
Suan bence pahalı sizce haksızmıyım ?
Sonra yine Accessorize magazasının vazgeçilmez defterlerinden ;

London desenli defterler hosuma gitsede buradanda elim bos çıktım .

Fiyatlar :40 - 45 civarı

Sonraki duragımız ne olsun ?
Bershka 


İlk seçtigim parça bu bluz ;
Yeni Sezondan 
Bohem tarz bu senenin modası buda o parçalardan biri 
önden dügmeli ve üzerinizde çok güzel duruyor .

Kombininize sıklık katabilir .
Sizde begendiniz mi ?

Fiyat:60

Ikinci parça ise ;
Aksesuar


Buda kombinimi tamamlayacagını düsündügüm bilezikler :)
Su aralar en çok hosuma giden tarz .
Zaten Kahve rengi hep hosuma gitmistir . Sonbaharada çok yakısıyor .

Fiyat :20

Bitti mi hayır ?

Buda son parça ;
Telefonlarınıza tatlı tavsan detaylı sadece köse ve yanları korumayı saglayan bir telefon aksesuarı .

Peki Mervecim senin telefonun markası ne Iphone degildi sanki ?

Evet biliyorum onun için benim gibi üstünü okumadan almayın :)))))
Aldıktan sonra degisim olmadıgını ve bi ümit telefonuma olur diye geçirdim ve cidden oldu .
Ama durun bitmedi sonra annemi aradım ve sesimin gitmedigini farkettim meger sesimin gidecegi kısmı kapatıyormus onun için bana uymadı ama belki ilerde bir Iphone marka telefonum olur kıyıda kalsın :)

Dikkat edin eger Apple sahip iseniz bakabilirsiniz .
Fiyat:16

Yorulduk mu ?
Biraz tatlı biseyler yemeye ne dersiniz ?

Pinkberry


Pinkberry de azıcık soluklandık , buz gibi yogurt ve yanlarına nutella , bebe bisküvisi , çikolatalı browni ,çilek ve muz koydurmayı seçtim .
Bu mola çok iyi geldi kesinlikle .

Fiyat:11

Son olarak ;


The Body Shop ;
En güzel vücut ürünleri kesinlikle bu magazada .
Burdan ne aldım ?

Body Shop'un Mojito serisinde %50 indirim vardı kızlar :)
Kesinlikle kaçırmayın .
Bu içerisinde body butter  ,dus jeli ve mini dus lifi bulunan seti 
Sadece 20 tl 'ye aldım .

Ayrıca bu markanın body butter ürünlerinin oldukça yogun ve çok etkili oldugunu söyleyebilirim .
Kokusuda çok güzel.
Özellikle minnos kapları çok tatlı.

Ve üzülerek bir yazının daha sonuna geldik .
Ben yazarken çok keyif aldım , umarım sizde keyifle sıkılmadan okumussunuzdur .
Eger böyle günlük tarzında bol fotograflı yazılar görmek istiyor ve begeniyorsanız bana asagıya yorum bırakmayın unutmayın lütfen .
Ayrıca sag taraftan takibe alarak gelecek yazılarımdan haberdar olabilirsiniz.
Gün içinde yaptıklarımı ve blog yazı haberlerimi daha önceden ögrenmek isterseniz ;
Snapchat :mrvayzit

Simdilik hosça  ve mutlu kalın ♥.


4 yorum:

  1. Okurken o kadar zevk aldım ki sanki bende orda seninle geziyormuşum gibi kesinlikle böyle yazılarının devamını istiyorum😊😊👏🏼👏🏼

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir alışveriş olmuş valli rujları bekliyordum hemen bakacağım umarım kalmıştır senin aldığın renk de harikaymış tabi ismine de bayıldım..:-)) güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  3. Gercekten cok guzel bir yazi ve alisveris olmus sanki bnde senle beraber gezmisim gibi hissettim aldigin urunlere elbetteki bayildim ve cogunu qlmak icin aklima kazidim MUTLU ALISVERISLER 😍😍😍

    YanıtlaSil
  4. Bluetooth kulaklik kullanarak telefon kabini kullanabilirsiniz cok guzelmis :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena