4 Eylül 2015 Cuma

Çekilis Detayları ♥ 4.9.15 / 4.10.15

Herkese Merhaba :)
Uzun zamandır planladıgım bir çekilis vardı aklımda ve 10k da oldugumuza göre bi çekilis yapmak istedim .
Öyle pek istedigim gibi olmadı ama daha fazla bekletmeden baslatmak istedim .

Çekilis hediyeleri neler ?

Merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz .

1. Relips Dudak Dolgunlastırıcı Aparat 
(Kiraz)


Su aralar pek sık bu ürünler karsımıza çıktı bende , fazlaca oldugu için bir tanede size en kullanıslı olandan hediye etmek istedim.

İse yarıyor mu ?
Evet kısa süreli dolgun dudaklara sahip olabilirsiniz.
Kiraz isimli .
İçerisinde kullanma talimatları mevcut olacak .

2.Flormar 


Flormarın koleksiyon ürünlerinden en koyu ruju 
Yapısı ve rengi çok güzel 

3.RimmelLondon 


Bildiginiz Provocalips
Kalıcı ama baya kalıcı gerçekten ruju sürdükten sonra alttaki kısmı ile parlaklık kazandırabilir yada öyle kullanabilirsiniz.
Rengi : 700 Skinny Dipping
Bu renk ten rengi ister böyle kullanabilir yada dudaklarınızı nötrlemek kullanacagınız rujun rengini tam göstermesi için uygulayabilirsiniz yani primer olarak :)

4.Benefit 
They're Real !
Mascara


Bu ürün Hoola kitin içindeki olan mini boy ürün .
Fakat bende bir tane var iken bunu size hediye etmek istedim.
Hemde bu kadar seveni varken :)
Suya dayanaklı sevilen rimellerden .

5.Catrice 
Eyepencil


Bu ürünü tanıdınız mı?
Size hediyem hem far hem kalem olarak kullanılanabilir suya dayanıklı kalem 

6.Dax SuperGro Saç Bakım Yagı


Bu ürün saç için oldukça güzel bir ürün .
Büyük boyunu sizin için hediye etmek istedim.

7.Bioderma Atoderm 
Temizleyici Jel


Ben bu ürünün duş jelini kullanıyorum gayet memnunum.
Sizin içinde Temizleyici Jel olanını hediye etmek istedim.
Kuru Cilt tipleri için .

Son olarak 
8.Victoria's Secret
Strawberries & Champagne
Body Mist

Çok sevdigim Vs vucüt spreylerinden yukarıdaki kokusunu hediye olarak seçtim .
Ben kullanıyordum , sizede kullandıklarım ve kokusunu sevdigim için bir tane aldım.

Umarım hediyelerimi begenmissinizdir.
Bu biraz acele oldu kusura bakmayın .
Aslında the balm yeni ürünlerinden bir paket olusturacaktım ama , benden önce düsünen olmus artık neyse.


Peki katılmak için yapmanız gerekenler neler ?

Beni instagram adresimden takip etmek: @mrvayzit
Sayfamdaki çekilis fotografını Repost yada Ss alarak profilinizde paylaşmak 
' #merveayzitile ve @mrvayzit ' etiketlerini fotografa eklemek 
+2 hak için blogumu takibe almanız 
ve Blog isminizi çekilis fotografımın altına Katıldım yerine yazmanız .

Kapalı hesapları göremedigim için ya profillerini açarak katılmaları yada dm yoluyla bana iletmeleri .
Çekilis bittiginde profil kontrol edilerek sonuç 'Random.org' ile belirlenerek 4.10.15 tarihinde bittikten sonra en kısa sürede paylasılacaktır.

Herkese bol sans 




1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu izlemeye aldım ve bu güzel çekilişe katılıyorum. İnstagramdan da şartları sağladım. Şanslı olmak dileğiyle.. Sevgiler

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena