21 Eylül 2015 Pazartesi

Bayram Indirimi Alısverisi / Gratis & Migros ♥ ( Kurban Bayramı 2015 )

Herkese Merhaba :)
Yine bir haftanın basındayız ve hafta sonu bayram indirimden neler aldım .
Bugün bu soruyu açıklıyor olacagım :)
Yazıya geçmeden önce geçen gün bir yorum aldım , blogumdaki yazı tipinin göz yordugunu söyleyenler oldu bende degistirip bu yazı tipini yaptım .
Umarım hosunuza gider , alısılmısın dısında degisik bir yazı tipi istedigim için yine göz yormayan , düz olan fakat yine degisik seçtigim bir yazı tipi oldu .

Birde geçen İstanbul Alısverisi yazısı hakkında çok güzel yorumlar aldım aynı seyi bayramda 'Bursa Günlügü ve Alısverisi ' olarak yapmayı planlıyorum .

Simdi geçelim neler aldıgıma ?

Keyifli Okumalar :))

Oncelikle Gratis 'ten baslayacak olursak ;


Gratisten bu gördügünüz ürünleri aldım ;
TheBalm'da %40 , Gosh 'ta %50 ve Loreal 'de %40 indirim vardı .

Hepsi çok merak ettigim ve istedigim ürünlerdi .

Ilk olarak The Balm'ın yeni ürünlerinden  Voyage 2 paleti ve Meet Matte Hughes Ruj Charming;


Bu iki ürünü oldukça merak ediyordum  Türkiyeye gelmeden önce gelince hemen degerlendirmek istedim .

Voyage 2 Paleti oldukça kullanıslı ve görsel açıdan çok güzel ,
Seyahatlerde yanıma kesinlikle alacagım hatta içerisindeki diger ürünlerle baska birsey yanıma almaya gerek kalmayacagını düsünüyorum .

Yakından inceleyelim mi ?


Söyle hemen gelisi güzel söyleyecek olursam ;
9 Adet far , 1 Adet Aydınlatıcı ,1 Adet Bronzer ve 2 Adet Allık
Son olarak en alt kısımda da 2 Adet ruj ve krem allık olarak kullanabilecegimiz ürünlerden olusuyor .

Farlar günlük kullanıma oldukça uygun en çok sol kısım ve orta kısımı çok sevdigimi söyleyebilirim.

Peki bu paletin yakında detaylı bi incelemesi bloga gelsin mi ?
Ne dersiniz ?
Asagıya yorum bırakmayı unutmayın ! :))

Peki bu paletteki favori rengin hangisi ?
Benvenuto ve Tervetuloa

Fiyatı %40 indirim ile : 48 tl

The Balm'ın yeni likit mat rujlarından Charming rengine geçicek olursak ;


Bu rengi çok ama çok aradım en son İzmitteki son Gratiste son Charming rengini ben aldım :))
Ama aldıgıma ve aradıgıma kesinlikle degdi net konusabilirim .

Dudagınıza uygulamadan önce dudak peelingi yapmanızı öneririm .
nasıl mı ? ( az seker , az bal ve az miktarda vazelin karıstırarak dudagınıza uygulayın ve bi dış fırçası yardımı ile dudaklarınıza karısımı yedirin )
Daha sonra ruju dudagınıza uygulayın hem mat hem pürüzsüz bir görüntü ile daha güzel duracaktır .
Rujun kokusu nanemsi .
Peki kalıcı mı ?
Dün hatırlarsanız Snapchate uygulayıp koymustum .
ve sabah kalktıgımda hala ruj dudaklarımdaydı .
Kalıcı diyebilirim favori rujlarım arasında :)

Peki rengini yakından görsek ?


Rengide bu sekilde , bence serideki en güzel renklerden biri .

Fiyatı %40 indirim ile : 21 tl

Peki Loreal Gel Eyeliner ' a geçersek ?


Aslında Maybelline 'in jel eyelinerini arayıs içindeydim fakat kalmamıstı , Gratisteki bayanında Loreal markasının daha güzel oldugunu ve bunu almamı tavsiye etti.

Bunun içerisinde de aynı maybelline gibi fırçası ile beraber çıkıyor .

Aslında ben çok uzun zaman önce Maybelline markasının jel eyelinerini denemistim ama kurudugu için atmıstım .
Bunu almam daha iyi oldu aslında .

Peki sürümü nasıl durusu nasıl ?


Sürümü oldukça kolay ve akıp giden cinsten .
Ama belki bu içerisindeki fırça ile biraz zorlanma yasayabilirsiniz .
Fırça tavsiyesi olarak Essence veya Real Techniques Göz fırça setindeki fırçayı önerebilirim .

Bugün kullandım ve gün boyu akma bulasma yasamadım .
İyi anlasıcak gibiyiz :)

Fiyatı %40 indirimle :24 tl

Son Gratis ürünü ise GOSH markasına Ait ;
Prime'n Set


Bu ürün baz ve toz yapıda beyaz , hem baz hemde pudra olarak kullanılabiliyor .
Çok ama çok ince yapıya sahip ,
iki sekilde de denedim ve gerçekten çok sevdim hem pürüzsüz hemde gözenekleri kapatan mat bir görüntü saglıyor .
Özellikle göz altı kapatıcımı sabitlemek için çok sık kullanacagım.


Su sekilde dökebileceginiz delikleri olan bir yer var içerisinde ,
Nasıl uygulyabilirim derseniz ?
Elinize dökerek yada minik kare süngerler var yada üçgen gratis , h&m magazasında bile var onlarlada uygulayabilirsiniz.

Fiyatı %50 indirimle : 17 tl

Benim Gratis alısverisim bu sekildeydi :)

Simdi Migros alısverisine geçelim mi ?


Migrosta cilt bakım ürünlerinde %50 indirim vardı ;

Sırasıyla ;

  • Johnsons Face Care: Suya dayanıklı kuru ciltler için makyaj temizleme mendilleri bu markaya ait bu ürünü ilk kez denedim . ilk bakıs açımı söyleyecek olursam hemen degdirdiginiz gibi çıkartıyor fakat keske mendilin yapısı fazla kalın olmasaymıs o biraz göz kenarlarımı kızarttı diyebilirim ama yüzü temizlemek için kullanabilirim . Fiyatı : 6 tl'ye düstü.
  • Nivea BB Clean : Bu ürünü çok merak ediyordum ve denemek için aldım fakat henüz denemeye fırsatım olmadı . Bu ürünün görevi BB kremlerinizi çıkarmak için üretilmiş hemde BB krem sürmeden öncede bu ürünle cildinizi makyaja hazırlayabiliyorsunuz. Fiyatı : 9 tl 'ye düstü.
  • Garnier Saf & Temiz Neem : Bu garnier markasının yeni ürünlerinden , içerisinde neem yapragı ve çay agacı özleri bulunuyor . Jel kıvamında sürdükten sonra elinizle masaj yaparak uyguluyorsunuz ve 5 dk beklettikten sonra bol suyla duruluyorsunuz .Cildimdeki siyah noktaları ve ölü derileri arındırıp cildi temizliyor . Çok sevdim . Fiyatı : 3 tl'ye düstü.
  • Nivea Yatıstırıcı Yüz Temizleme Köpügü : Hassas ve Kuru ciltler için buda köpük seklinde elinize sıkıp tüm yüzünüzü yıkıyormus gibi masaj yaparak yediriyorsunuz . Ben bu sekilde kullanıyorum sonrada bol su ile yıkıyorum . Fiyatı : 5 tl'ye düstü.
Evett ve yazımın sonuna geldik umarım begenerek sıkılmadan okumussunuzdur .
Benim indirim alısverisim bu sekilde geçti .
Sizin aldıklarınız neler yada benim aldıklarımdan kullanan alan var mı ?
Asagıya benimle paylasmayı unutmayın . :)
Eger begendiyseniz diger yazılarımdan haberdar olmak için Sag üst taraftan takip ederseniz sevinirim.
Ayrıca SnapChatten 'de takip ederek yazılarımı ve alısverislerimi daha önceden görebilirsiniz.
SnapChat : mrvayzit

Simdilik bu kadar .

Herkese Mutlu BAYRAMLAR  

4 yorum:

  1. Bayram indirimi bitiyor ve yasadigim sehirde hala gratise gelmedi voyage 2 paleti 😔 artik yilbasi indirimine kaldim, guzel bi yazi olmus🌼

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım hepsi harika ! max factor eyeliner merak ettim açıkçası denemek isterim!. bende bloğuma beklerim esen kal!!

    YanıtlaSil
  3. Lutfen voyage 2 ile ilgili detayli yazi paylas :) ozellikle paletteki bronzer ve highlighter bahama mama veya mary lou ile muadil mi?

    YanıtlaSil
  4. Voyage paletini hazir indirim varken kosarak alicam

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena