23 Eylül 2015 Çarşamba

Telefonumda Ne Var ? ♥ / Fotograf Uygulamaları ve Digerleri

Herkese Merhaba :)
Bugün sizlere benden uzun zamandan beri istenilen ve çok sıklıkla sorulan soruların yanıtını verecegim.

Öncelikle Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım :))
Bayramda Bursa'da olacagım , onun için o süre zarfı içinde blog yazısı yazamayacagım ama yazılar planlayıp ,hazırlayacagım .

Simdi yazıya geçelim ,
iyi okumalar :)

Öncelikle telefonumun markası Sony Xperia Z3 Compact ;
20.7 MP kamerası sayesinde istedigim güzellikte fotograflar elde edebiliyorum.

Peki Telefonumun Menüsünde Neler Var ?


Ana Ekranım bu sekilde ;
Sık olarak kullandıgım uygulamalar dısarıda digerleri ise klasör içlerinde .

Klasörde olmayanlardan baslayacak olursam ;
Instagram ve SnapChat en sık kullandıgım hesaplardan .

Eklemek isterseniz ;
SnapChatte günlük yaptıklarımı alısverislerimi ve begendigim ürün tavsiyelerini anlatıyorum ve tabiki blogumdaki yazıları önceden paylasıyorum :)
SnapChat : mrvayzit

Instagramda ise hayatımın büyük bir bölümünü orada geçiriyorum , 
@mrvayzit

Diger bahsedecegim hesaplar uygulamalar ise ;


Repost ;
Herkesin bildigi bir program instagram hesabınıza baglanarak , instagramda çekilisler olsun baska kisilerin fotograflarını kendi profilinizde paylasmak için kullanılan bir uygulama .

InstaFollow ;
Buda yine instagram hesabınıza baglanarak kullanılan ;
sizi kimin takipten çıkardıgını,kimin blockladıgını (ücretli) , kimlerin takip ettigini görebildiginiz bir uygulama.

Kare dısındakiler ise ;
Swarm ve Facebook

Fotograf uygulamalarına geçelim artık der gibisiniz :))
Hemen baslayalım o zaman ?

Fotograf çekerken sadece tek bir uygulama benimle bütünlesti ;
asla telefon kamerası simdiye kadar hiç bi telefonda kullanmadım diyebilirim .

Peki bu uygulama hangisi ?

Aillis

Hani bana soruyorsunuz ya bazen fotograflarının arkası nasıl bu kadar aydınlık beyaz diye iste simdi okumaya devam edin ;


Uygulamayı açın ve çekeceginiz yere tutun normalde böyle karanlık gözükecektir .
Daha sonra çerçeve içine aldıgım aydınlatma yerini ok yönüne dogru (yani yukarıya dogru )
sürükleyin tavsiyem 2,0 yada 1,7 seviyesinde tutun.

Ortadaki pembe yere basarak çekin ve sonuç ?


Gördügünüz gibi inanılmaz degisim :)))

Umarım sizinde hosunuza gider faydalı olur peki filtre öneriside ister misiniz ?

Çerçeve içine aldıgım ;
Clear , Mono ve B/W filtrelerini öneririm .

Simdi diger fotograf programlarına bir göz atalım mı ?

Ana Ekranımda Foto Uygulamaları Klasöründe Neler Vardı ?


Bu Uygulamarıda çok sık olmasada gerektiginde kullanıyorum tabiki .
Yoksa niye bosuna yüklü dursun dimi ? :))

Bastan baslayalım o zaman ?
PicLab


Bu programı belki hiç kullanmıyorum diyebilirim çünkü yazıların neredeyse tamamı ücretli çok az ücretsiz yazılar var , bu bir kalıplasmıs yazıları olan uygulama.
Tek sevdigim özelligini göstericek olursam ;


Fotografta gördügünüz çiçek stickerlar bunlar ücretsiz ve fotograflarda çok güzel durabiliyorlar.
Floral kategorisinden ulasabilirsiniz.

Diger uygulama ise ;

SnapSeed


Bu uygulamayı sadece dıs mekan çekimlerinde , fotograflarımın karanlık gözüktügü yada daha belli olmasını istedigim zamanlarda kullanıyorum .

Simdi örneklerine bakalım mı ?

Daha keskin daha canlı arka plan daha aydınlık ve sanki 3 boyutluymus gibi yapıyor .

Peki bu fotograf ve benim en sık kullandıgım filtreleri neler ?


Dramatik ve HDR Görünümü .

Buda bitti ;

İnstaShot 


Buda benim son zamanlarda pek kullanmayı bıraktıgım ama önceden sürekli kullandıgım bir uygulamaydı.

Ne ise yarıyor ,
Instagrama boyut için yada kenarlarını beyaz yapmak için kullanılıyor .

Örnegin ;


Fotograftaki gibi 'Sıgdır' bölümünden eksi tarafa yani sol tarafa dogru çekerek olusturabilirsiniz.

Bir Sonraki;

MeiPai


Bu uygulamayı anlamam demeyin yükledikten sonra ;
kesinlikle instagram için kullanıslı tatlı mı tatlı bir video hazırlama programı .

Siz herhangi biseyi videosunu cekiyorsunuz bu uygulama ile ister durdurarak ister bir bütün halinde çektiginiz videoları daha sonra içerisine video filtreleri ile ve ekleyeceginiz müzikler ile tatlı hale getirebilirsiniz.

Bir görüntüsü ;


Altta çesitli bir çok filtre var tıkladıgınızda kendine göre uyarlıyor .
New Music yazan yerden de müzik seçebiliyorsunuz.

Umarım sıkılmamıssınıdır , çünkü bu yazı digerlerinden çok farklı :))
Digeri ;

Studio


Buda kalıplar halinde olusturulmus ayrı ayrı kategorilerin içine sıkıstırılmıs , fotograflara yazı ekleyecegimiz bir program .

Çok severek kullanıyorum bunu son zamanlarda ;


Seçtiginiz fotograftan sonra;
Sol taraftaki + Add Overlay yazısına tıklayarak kategorilerin içinden seçerek sag taraftaki foto gibi ekleyebilirsiniz.

Bir digeri ise ;

Canım @melodielbirliler 'in videosunda kesfettigim bir uygulama;

PicsArt


Buda içerisinde bir çok filtre bulunduran , ama benim tek sevdigim tek filtresi var oda fotografın kalitesini yükselten ve keskin bir görünüm saglayan 


Sonuçta bu sekilde :)

Peki bu hangi filtre ?


HDR 1 

Son olarak;

PHOTOFY


Bu benim çok eskiden çok severek kullandıgım ve  'bu uygulama olmazsa ben instagrama foto koyamam zihniyetine sahip eden bir uygulama :)))

Suan arada kullanıyorum çünkü fotograflarıma eskisi kadar yazı vs. eklemeyi sevmiyorum .

Buda kalıplasmıs ve çok zengin içerige sahip .


Fotografı seçtikten sonra ,
'Artwork' bölümüne tıklayarak sag tarftan çıkan bolca secenekten birini secebilirsiniz.

Ve bir yazının daha sonuna geldik .
Umarıım begenmissinizdir , umarım isinize yarar.
Herkese okudugu için çok tesekkür ederim.
Blogumu sag üst taraftan takibe almayı unutmayın '!:)

Simdilik Hosçakalın .
Herkese Sevdikleri ile Musmutlu Bayramlar 






3 yorum:

  1. Merhabalar yazınızı çok beğendim bilgi içerikli yazılara bayılıyorum doğrusu bu arada telefondan memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Kullandığın 3 uygulamayı yükledim bile.. Teşekkürlerr.. :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni başladım takipe başarılı bir bloggersınız. Başarılarınızın devamını dilerim. Bende blog açmıştım zamanın da fakat uzun bir süre kapatma kararı aldım. Belki ilerleyen dönemlerde tekrardan açabilirim. Neyse lafı çok uzattım. Tekrar görüşmek üzere,hoşçakalın şimdilik.

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena