2 Ekim 2015 Cuma

Eylül Ayı Favorileri ♥

Mutlu Cumalar Herkese Merhaba :)

Sonunda en sevilen ve benimde en sevdigim yazılardan olan Eylül Ayı Favorileri ile karsınızdayım.

Eylül Ayı benim en sevdigim aylardan biriydi , hem dogum günüm vardı 09 Eylül tarihinde hemde Sonbahar ayına gidigimiz için :)
Mutlu bir aydı benim için simdi isterseniz bu ayki favorilere geçelim mi ?

Keyifli Okumalar diliyorum .

Ilk olarak en sevdigim Dogum Günüm için seçtigim Favori Momijim ;


Artık her ay bir o ay en çok severek fotografını çektigim yada benim için özel olan bir momijiyi favorilerime eklemeye karar vermistim hatırlarsanız eger ?

Bu ayki Momijim :


Birthday Girl 2013 'te üretilen bu harika tasarımlı momiji bebegi , kafasındaki pastası mumu ve renkleri sizcede gerçekten pasta niyetine yenicek gibi degil mi ?

Suan bu artık satılmıyor .
Ama bazen instagramda satan kisiler oluyor .

Siz diger momijilerden satın almak isterseniz ;


sitesini ziyaret ederek alabilirsiniz.

Hiç neden oje favorisi eklemiyorum ki ben ? 
dedim ve bu ay sürekli kullandıgım harika bir oje sırada ;



 129 Sensual Spıce isimli bu oje tam sonbaharlık ve tam benlik .
Görüldügü gibi kahverengi ve içerisinde çok belli olmayan ısıltıları bulunuyor.
Kesinlikle tek katta mükemmel sonuç veriyor.
Ve bana tam 1 haftadan fazla çıkmadan gitti. !

Watsons magazalarında 4 yada 5 tl 'ye bulabilirsiniz.

Bu ay yeni bir rimel ile tanıstım ,
Acaba hangisi ?

Bildiginiz gibi Maybelline markasının bir çok çesit maskarası mevcut .
Ben uzun zamandan beri tek tek ayıran ve uzatan bir rimel arayısındaydım en sonunda tam mükemmel bu benim aradıgım efsane rimel diyemem ama ;
bu ay ve bitene kadar severek kullanacagım kesin .

Peki bu hangisi ?


the One by One : 
kısaca bahsetcek olursam , plastik fırçasına sahip kılları baya kısa ve sık bu sekilde tek tek ayırıyor ve uzatıyor .

Eger isterseniz sizde , tüm kozmetik magazalarında bulabilirsiniz.
İndirimde çok iyi bir fiyata geliyor .

Indirim zamanlarında 15 tl'ye kadar iniyor.,

Peki bu ay en çok kullandıgın rujlar nelerdi ?

 
 

Bu markalara ait birbirilerine yakın renkler olsada ikisinide artıkbildiginiz gibi bordo kahveler mevsim dolayısı ile ortaya çıktı . 


M.A.C Creme in Your Coffee 
öncelikle yumusak oldukça nemlendirici özelligi sahip mükemmel bir ruj .
Sürümü çok kolay , kokuları muhtesem .
Rimmel London Kate 19 
bu ise kokusundan çok haz etmesemde ,rengi fiyatına göre en basarılı olanlarından bence .
kalıcılıgı normal ve oldukça rengini veren bir ruj .

Swatchları ;



Aslında gerçekten birbirlerine çok benziyorlar ama napıyım ben demek ki bu renk rujları seviyorum.

Fiyatları ;
M.A.C 58 Tl
Rimmel Kate 15 Tl

Simdide Eylül ayında hayatıma giren bir ürünle tanıstırıyım ?

Bu markayı benimle tanıstıran @doganecz  'ne çok tesekkür ederim öncelikle ;


 Bu markadan biraz bahsediyim ;
bilmeyenleriniz için %100 bitkisel içerige sahip , içerisinde paraben ve kötü içerik bulunmayan , hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve içerisinde organik bitki yagları bulunan kısaca adı üstünde organik güvenilir bir marka .

Peki benim en sevdigim ürünü hangisi oldu ?

Fotografta görülen Avalon Organics Vitamin C renewal Soothing Lip Balm
Kokusu aynı portakal gibi , dudaklara etkisi oldukça yüksek , nemlendirme özelligi yogun fakat rahatsız etmicek derecede.

Benim her zaman yanımda bulunan bir ürün oldu Eylül ayında .

Eger sizde satın almak isterseniz ;
satın alabilirsiniz.

Fiyatı sitede mevcut.

Bu ay kullandıgım iki yüz makyajımda kullandıgım favori ürünlerim ?
Ilki ;


CC kremi uzun zamandan beri bende bulunan fakat Eylül ayında oldukça fazla kullandıgım ürünlerden oldu .


CC kremin BB kreminden farkı ne derseniz ?
CC kremin içinde ısıltılar mevcut bu ısıltılar cildi saglıklı gösteriyor ve kuru olan cildinize nem katıyor .
Pure Beauty'nin bu ürünlerinin kokuları çok güzel.
Teninizin rengini esitliyor . 
Kapatıcılıgı var mı derseniz ?
Fondoten beklentisi beklemeyin .
Renk esitliyor fakat sivilceleri kapatmaz.

Buda bir görüntüsü .

Watsons Magazalarında bulabilirsiniz .

Fiyatı : 30 tl civarı 

Diger bir ürün ise ;


Note markası son zamanlarda oldukça popüler oldu , rujları olsun , kapatıcıları ve göz farları .
Benim bu ay son çıkardıgı ürünlerden olan bir ürünü yer aldı ?
Bu hangisi ?


Sunglow Fondoten : Bu bronz bir ürün . SPF (Günes Koruma Faktörü) 15 içeriyor.
10 - 20 - 30 renk seçenekleri mevcut .
Ben fondoten olarak degil , krem bronzer olarak kullanıyorum .
Allık seklinde uyguluyor . 
İçerisinde aydınlatıcı gibi ısıltıları mevcut oldugu için extra bir aydınlatıcı ürüne gerek duymuyorum.
Çok sevdigim ürünler arasında.

Rengi görme ihtimali var mı ?

10 numarası 
Note markasını watsons , cosmostore , cosmohome ve diger belirli kozmetik magazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı : 30 
Genellikle %50 indirim veya 1 alana 1 bedava kampanyası oluyor.

Yüz ürünlerinden gitmisten bu ay bayılarak kullandıgım bir kapatıcıdan bahsedicem ?


Bu marka geçtigimiz aylarda çok yakın bir zamanda ülkemize Rossmann Magazalarına geldi , bende bir kaç ürününü almıstım .


Gördügünüz gibi yarısı bitti bile , 10
 porcelen rengi bendeki cildimden açık ton oldugu için aydınlık bir görüntü saglıyor .
Kurutmuyor . Likit almamın sebebide buydu .
Kuru ciltler için öneririm . 
Çizgilere dolma yapıyor mu ?
Çok az diyebilirim ve pudra ile sabitleyince pürüzsüz oluyor.

Rossmann Magazalarında 12 tl civarında bulabilirsiniz.

Bu ayda yine harika bir eyeliner ile tanıstım ?


Loreal markasının jel eyelinerini bildiginiz gibi bayram indirimi alısverisimde paylasmıstım .


Öncelikle kesinlikle Maybelline den çok daha fazla begendim , iyiki almısım dedim .
Çünkü . maybelline çok çabuk kurumustu . Bu daha siyah daha yogun çok kolay kayıp giden bir sürümü var . yumusacık , sert degil .

Rengini görebilirmiyiz ?

dedigim kadar yok mu sizcede ?

Bence bir sans verilmeli , hatta alınmalı benim artık favori eyelinerim bu .

Fiyatı indirimli : 24 tl

Ben bu ay termal sulara takmıstım ve sonunda çantamdan çıkarmadıgım ürünler arasında bir tane var ?




Termal Suyu ;
Rahatlatıyor ve yumusatıyor.
Nasıl kullanıyorum :
yüzüme az uzaklıkta tutup sıkıyorum ve o soguklugun anında ferahlattıgını hissediyorum.

İstedigim zaman heryerde kullanıyorum .

Bu ürüne :
sitesinde bulabilir , uygun fiyata satın alabilirsiniz.

Simdide biraz diger seylerden bahsedelim mi ?

Bu ay en çok kullandıgım aksesuar (kolye) ne ?



Bu ürünü ayın baslarında Mango magazasında gezerken ve hiç bu tarz bir kolyem olmadıgı için aldım. Bayramda olsun diger günler olsun çok begenerek kullandım .
Sık bluzlerinizle kombin edebilirsiniz.
Sade oldugu için herseye uyuyor .ve suana kadar hiç bir kararma yasamadım.


İndirimde fiyatı : 8 tl 

Eylül ayında dolabımın bir kösesinde küçük bir degisiklik yaptım .



Herkes belki artık Sosyopixi duymustur .
Sosyal medya hesaplarınızdaki fotografları yada istediginiz herhangi bir fotografı sitesisinden seçtiginiz fotograf seçenekleri ile anıları ölümsüzlestiriyorsunuz.

Benim gördügünüz fotografların boyutları :
Mini Polo Kartlar olarak geçiyor.

Dolabımdaki küçük degisiklik ise ;


Eger sizde bu tatlı fotograflar ile duvarlarınızı yada dolaplarınızı bu sekilde isterseniz , 
sitesine bir göz atın derim :)

Eylül ayında en çok sevdigim abur cubur ne oldu ?



gofret arasında çikolata ve fındık parçaları bulunan bu abur cuburları çok sevdim .
Macro Centerlarda bulabilirsiniz.

Son olarak bu ay en çok dinledigim sarkı ?


Sürekli dinledigim , sıkılmadan replay yaptıgım sarkılardan biriydi .
Sizin favori sarkınız hangisi ?


Bir Favoriler yazısının daha sonuna geldik.
Umarım sıkılmadan okumussunuzdur .
Sizinde içerisinde kullandıgınız begendiginiz ürünler varsa asagıda benimle paylasmayı unutmayın .
Sag üst taraftan takip edebilirsiniz.

Mutlu Haftasonları herkese :)
Hosçakalın 


4 yorum:

  1. Çok güzel bir gönderi olmuş,bu şekilde yazılarınızı çok beğeniyorum.Kendinizden ödün vermeden özgün bir şekilde yazıyorsunuz.
    www.ciddiolamiyorum.blogspot.com bende yeni başladım sayılır :)

    YanıtlaSil
  2. yazdığın ürünlerin pek çoğunu ben de kullanıyorum ve memnunum sen de güle güle kullan güzel bir yazı olmuş =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Severek takip ediyorum ama ne tatlı yazılar yazıyorsun, sıkılmak ne kelime keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
  4. Yazıların çok hoş ve çok yardımcı olacak şekilde okurken hiç sıkılmıyorum çok faydalı olduğunu düşünüyorum, hep devam et. <3

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena