6 Eylül 2015 Pazar

Nude Rujlar ve Lipglosslar ♥

                                                       Haftanın Son Gününden Merhaba:)
Bugün size bahsettigim Nude rujlardan ve Lipgloss lardan bahsedicem .
Sizi sıkan uzun bir yazı olmucak merak etmeyin .


Öncelikle lipstick şeklinde olanlardan baslayalım;



Bunlar elimin altında sık kullandıgım rujlar . Sanırım en sevdigim en fazla kullandıgım renkler nude ve nude pembe renkler .

Sizde benimle aynı fikirdesiniz bence .

Peki beraber yakından swatchlarına bakalım mı ?


İlk bakısta hepsi birbirine benzesede arada küçük farklar var elbette :)))

En çok kullandıklarım Essence 07 Natural Beauty çünkü o tam günlük dudak rengi .
En çok kullanıp az bıraktıgım ise kesinlikle the balm Mai Billsbepaid sürdükten sonra naneli bir tat geliyor .
Digerlerinden kısaca bahsedicek olursamda ;
Essence 05 Cool Nude çok dogal duran pembe kahveli bir nude bakmanızı öneririm .
Flormar Pretty P311 bu ruju P312 ile beraber almıstım ama o bitti onun için suan burada yok bu rengin bi koyusu olup enfes bir renkti . Bu renk biraz açık kalıyor dudaklarımda henüz hiç bitmedi o yüzden.
Rimmel KateNude 45 Bunun dudakta durusunu Minik Çaplı Alısveris yazısında  
bulabilirsiniz. Yalnız keske bu kadar agır kokmasaydı . O zaman hersey daha güzel olabilirdi . Ve suan gözüm 48 numarasında :)
ve son olarak Wet N Wild Bare İt All her ne kadar bazılarımız bunun Mac Kinda Sexy rujuna dupe gösterildigini iddaa etsede bazılarımız aksini söylüyor bende anlamadım valla :)
Ama dudakta turuncu kahve alt tonlu bir renk durdugunu söyleyebilirim soguk bir renk digerlerine göre :)

Simdi yukarıdaki fotograflara ekleyemedigim sonradan bulup fotografladıgım rujlar var sırada :)


Aslında bu rujları anneme vermistim sonra onda gördüm ve hemen fotograflarını çekmek için geri aldım :)

Renklerine bakalım mı ?


Aslında Avon ile Rimmelin renkleri o kadar birbiriyle aynı ki arasında minicik fark vardır belki .
Avon Chic belki katalog üzerinden satısı oldugu için bulunması zor olsada ,Rimmel Kate 19 numaraya kesin göz atın derim bordo kahvemsi bir nude ben hatta bunu annemden geri aldım :) (çaktırmayalım)
Keske kokuları dedigim gibi daha güzel olsaydı bu serinin.

Ve maybelline en uygun fiyatlı ruju bunlar sanırım kırmızı kapaklılar , Rengi tam sür çık gül kurusu bir renk eger günlük ve uygun fiyatlı bakıcaksanız bunuda önerebilirim.

Simdi unutmadıgım bisey kalmadıysa ;
Nude Kalem Ruj ve Lipglosslara geçelim ? :)


En sevdiklerimi sizin için ayırıp hemen fotografladım .
Nude pembeler agırlıklı oldu biraz .

Peki bunların renkleri nasıl ve hemen hepsinden bahsedelim mi ?


Sırayla ;
Betty Boop 11 Tam bir seftalimsi bir nude içinde pembelik asla yok . Bu arada Betty Boop kalemlerini gratislerde kasa yanında yenilenmis jumbo boy seklinde görenler var mı ?

Essence 06 Soft Nude : Benim en ama en sevdigim mat ve kokusu pasta tadında arada hatta tattıgım bile oluyor :) o derece güzel kesinlikle bir tane edinin .

Pastel Kissprof 20: Bu ruja asıgım . Serinin en güzel rengi benim için kesinlikle .ve suan bulamayan için link koyucam stoklar tükenmeden kapın .Buda yine Mat yapıdakilerden .
Link : Tıklayın :)

RimmelLondon Color Rush 710 : Bunu indirimden almıstım lakin pek renk vermesi için üst üste sürmek gerek yine soguk tonlu degisik bir renk .

Ve ıslak bitisli Loreal 500 Molto Mauve : Tam dudagınızla aynı pembe dogal bitisi veren ıslak görünümü sevenler için harika bir ruj benim bazen en çok elim bu ruja gittigi dogrudur.
İndirimde çok uygun fiyata düsüyor .

Son olarak
Essence xxxL nude 06 Soft Almond: Bu lipglossu normal nude rujlarımın üstüne parlak bitis istedigimde yada tek basına dogal natural bir dudak istedigimde sürüyorum . Bu lipgloss Essence markasının nude serisine aittir.

ve sanırım bitti :)
Fiyatları hakkında malesef tam bilgi veremicem hepsi için lütfen kusura bakmayın , çünkü haliyle hepsinin fiyatını aklımda tutamam ki :)

Bu rujları Gratis , Watsons yada diger kozmetik magazlarında rahatlıkla bulabilirsiniz.
Avon hariç tabiki .

Herkese keyifli bir haftaya baslangıç diliyorum .
Beni sag taraftan takip etmeyi unutmayın .
Ve bir önceki postumu okuyarak çekilisime katılabilirsiniz .
Snapchatte takip etmek isterseniz , Snapchat: mrvayzit.

Simdilik Hosçakalın 





1 yorum:

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena