12 Eylül 2015 Cumartesi

BENEFIT High Beam vs PASTEL Moon Lıght Highlighter / ( Karsılastırması ) ♥

Uzun bir zaman sonra herkese Merhaba :)

Biliyorsunuz ki buradan uzak olmamın sebebi hem sehitlerimizin haberleri (Bir daha bu haberler ile karsılasmamak dilegi ile ) , hemde artık evde degilim yine uzun bir ara sonrası ingilizce kursum
basladı orada oldugum için fotograf çekmeye vaktim olmuyor haliyle blogada yazı yazamıyorum . Ama hafta sonu istedigim yazıların planlarını yaparak fotografladım ve artık hepsini ara ara paylasacagım :)

Bugün ise ;
Benefit High Beam aydınlatıcısı ile Pastel Moon Light aydınlatıcısının ikisininde karsılastırarak bi yazı yazacagım .
Keyifli Okumalar :)



Öncelikle Pastel markası bildiginiz gibi geçen aylarda çıkardı bu ürünü bende anca bulabildim .
Oldukça benefite benzeyen tasarımı hatta aynısı diyebilirim :) En sevdigim yönleri Oje kutu tasarımları çok seker degil mi ? :)
Peki göründükleri kadar içleride aynı mı sorularını duyar gibiyim ? :)
Yaydırmadan bir nasıl durduklarına bakalım mı ?


Göründügü gibi Pastel markası daha pembe , Benefit ise daha beyazımsı bi pembeligi var .
Ama sunu itiraf etmeligim ki Pastel daha çok aydınlık görevini yerine getiriyor .

Görmeye hazır mısınız ?

Öncelikle hangisinin yayılmıs halini görmek istersiniz ?

Benefit olsun mu ? :)

Görüldügü gibi az yogunlukla çok dogal bir yapısı mevcut , ama Pasteli görmeden karar vermeyin !


Yayıldıgında daha yogun aydınlık kattıgını gözlemledim ama derseniz ki ne farkı var sadece bu yogunluk farkı yayıldıktan sonra renk farkları yok . !
Krem yapıda olmaları kuru ciltliler için avantaj kesinlikle.
Peki ne ile uyguluyorsunuz derseniz ?
Kesinlikle makyaj süngerlerini tavsiye ederim , dogal durus severler için .

Sunu belitmeyi unuttum eger çok yogun ısıltı sevmiyorsanız , Pasteli sevmeyebilirsiniz.

Benefit 100 küsür civarındayken , Pasteli 9-10 lira arasında çok komik bir fiyata bulabilirsiniz .

Tavsiyem kesinlikle Pastelden yana .

Hem fiyat farkı için hemde daha yogunluk verdigi için .

Benefiti Sephora magazalarında bulabilir , Pasteli Rossman magazaları ve Gratislere gelmisti geçen ben orada bulmustum . Yavas yavas heryere gelmeye baslar :)

Kısa bir yazı oldu umarım bilgili olmustur .
Okudugunuz için tesekkürler .
Snapchatte daha önceden haberdar olmak için ;
Snapchat : mrvayzit adıyla ekleyebilirsiniz.
Begendiyseniz eger gelecek yazılarımdan haberdar olmak için sag üst taraftan takibe almayı unutmayın Lütfen :)

Simdilik Hosçakalın :)
Yarın yeni yazı ile buradayım .
Sevgiler 


2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş teşekkürler ♡

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben açık tenliyim. Bana Pastel'in hangi highlighter'ını önerirsiniz. 😊😊😊 Pembe olanı mı yoksa sarımsı olanı mı 😊

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena