18 Kasım 2015 Çarşamba

BhCosmetics / www.jimoda.com ( DudakKalemi-KasKiti-Palet ) ♥


Merhaba herkese:)

Bugün www.jimoda.com 'dan kargo gelmisti hatırlarsanız ,
bende dayanamadım ve hemen denedim , fotografladım , simdi bloga yazıyorum .

Bu kadar acele etmemin sebebi çok begenmem oldu .
Öncelikle bhcosmetics ürünlerinin kapları o kadar sahane ki gel beni al diyor resmen .
Bu konuda çok basarılı buldum.

Daha sonra hayvanlar üzerinde test edilmemis olması benim için çok önemli neden.

Simdi gelelim kargodan çıkan ürünlere ?

Wild &Radiant / Aydınlatıcı & Bronzer Palet



Sanırım dıs tasarımı benim için yaratılmıs falan diye düsünüyorum :)
Sahane tasarımın ardından ,
bu bir fırınlanmıs aydınlatıcı ve bronz renklerden olusan bir palet.

Hemen içine göz atalım ne dersiniz ?


Bronz renklerin tonlarından olusan 4 renkli harika bir palet diyebilirim size.
Aydınlatıcı bir palet oldugu için hepsi ısıltılı .
Bu ürün fırınlanmıs oldugu için ıslatılarakta kullanılıyor .
Ben tabi hemen denedim ,
hem ıslak olarak hemde normal kuru olarak birazdan hangisi daha iyi sonuç onu söyleyeceğim.
Pigmentasyonları mükemmel ötesi yogun .
Bu ürün ayrıca far olarakta kullanılmaya çok müsait. 

Peki swatchları nasıl?


Tüm renkler bu sekilde ,
he bu arada ıslak kullanım mükemmel sonuçlar yaratıyor haberiniz olsun :)
Favori rengi ,
bastaki ve üçüncü renk oldu diyebilirim .

Bu paletin fiyatı ne kadar ?

60,00 TL


Simdi diger ürüne geçiyoruz ?
Flawless Brow Trio/Kaş Kiti Medium


Buda 3 renkten olusan kas doldurmak için üretilmis bir kit.
Bendeki Medium rengi.
Kitteki soldaki ilk renk krem ürün , digerleri toz yapıda .
Fırçası ile çok kolay sürülerek çok dogal bir kas elde ediliyor.

Fiyatı : 
30,90 TL

www.jimoda.com / Brow Kit / Satın Almak için Linki

Son ürün ise ?

Waterproof Lip Liner - Suya Dayanıklı Dudak Kalemi


Bu dudak kalemine bayıldım , özellikle yapısına ve rengine .
Birçok rengi mevcut .
Bendeki rengi Rosy ,
yani isimden de anlasılacagı üzere gül kurusu bir renk .
Sürümü çok kolay kremsi yapısı oldugu için .
Suya dayanaklı oldugu içinde kalıcılık özelligi baya yüksek .
Dudakta mata yakın duruyor .
Ben sanırım çogunlukla tek basına ruj olarak tercih edecegim .


Rengi;


Bu ürünün fiyatı :

20,50 TL


BhCosmetics ürünlerinle yeni tanısan biri olarak ilk izlenimlerime göre çok sevdigimi ve kaliteli ürünler oldugunu söyleyebilirim .
Sizde bu ürünlere nereden satın alabilirim derseniz eger :
Yukarıda verdiğim linklerden ,

dan ulasabilirsiniz.
Ayrıca bir çok harika palette mevcut ileriki zamanlarda onlarıda çok denemeyi istiyorum .

Magaza olarak :
Sadece  İSTANBUL MARMARA FORUM 
BhCosmetics magazasında bulabilirsiniz.


Bir yazının daha sonuna geldik , umarım begenmissinizdir sizde .
Eger begendiyseniz beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın lütfen .
Simdilik Hosçakalın .



2 yorum:

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena