15 Kasım 2015 Pazar

Günlük Bakım Rutinim ♥ / El - Vücut - Saç - Yüz

Merhaba :)
Pazar günleri bakıma daha çok önem versekte , aslında günlük bakımımızı yapmalıyız :)
Bugün bahsedecegim konu , günlük bakım rutinim olmakla beraber el , tırnak , vücut , saç ve yüz de kullandıgım ürünlerden olusacak .

Keyifle Okumanızı Dilerim :)


İlk olarak ;

Vücut nemlendiricisi ile baslayalım mı ?



Moringa Body Sorbet ,
Kokusu tarifsiz güzel, harika ötesi gerçekten .
Bu ürünü tüm vücuduma sürüyorum ,
ürün anında kayboluyo , emiliyor .
Kokusu gün boyu burnuma geliyor .
O yüzden vazgeçilmez ürünüm diyebilirim .

Sizde kullanıyor musunuz ? 
Body Shop ürünlerinden hangilerini begeniyorsunuz ?
Benimle paylasın olur mu ?

Simdi geçelim ,

Yüz Bakım Ürünlerime ;

Öncelikle Makyajımı neredeyse her gün yapıyorum diyebilirim .
Bunun içinde makyajımızı temizlemeden de olmaz dimi ?

Simdi ki ürün ise makyaj temizleme ile ilgili :


Bunu daha öncede blogumda görmüssünüzdür.
En sevdigim makyaj temizleme sularından biri .
Hatta büyük boyunu bitirdim ,
elimdeki mini boyunu kullanmaya basladım.
Mükemmel çıkarıyor 
cilde tahris vs bisey yapmıyor.
Eger fiyatı konusunda pahalı derseniz .
uygun fiyatlı olarak Garnier Makyaj Temizleme Suyunuda kullanabilirsiniz.

Bu ürüne :

bu linkten ikili sete uygun fiyata alabilirsiniz.

Makyajımızı temizledik simdi sırada tonik var ;
Tonik uygulamayı çok seviyorum .
Simdi size yeni tanıstıgım dogal harika bir üründen bahsedicem .
Kendisi benim vazgeçilmez ürünlerimden oldu  .




Moshos Garden :
Dogal içeriklerden olusan , paraben vs içermeyen ,
hayvanlar üzerinde test yapmamıs firmalardan biri.

Acapella Refreshing Toner 

Bu ürün Nemlendirici özellikli ,
buram buram bitki kokan dogal içerik kokuyo yani :)
Ben bu ürünü nasıl kullanıyorum ?
Kare pamuklara döküyorum ,
ben yüzümün heryerine sürüyorum .
Etkisi o kadar güzel ki 
kremler gibi yaglı bi his bırakmadan nemlendiriyor .
Ayrıca gözeneklerimin sıkılastıgınıda gözlemlemeye basladım .


Ürüne direk yukardaki linkten ulasabilirsiniz.
Pisman olmucagınız bi ürün gerçekten .

Simdi tonigimide uyguladım ,
sırada nemlendiricim var :)
Bu geçenlerde instagramda paylastıgım ,
jel bir nemlendirici.


Geo Aqua Ultra Hydratıng serisindeki Aqua Gel

Bu üründen söyle bahsedicem ,
normalde günlük her zaman kullanıyorum .
Bazen tek basına bunu sürüyorum .
Makyaj öncesi kullanıyorum .
Bazende çok farklı sekilde kullanıyorum .
Tüm makyajımı yapıyorum .
BB kremimi sürüyorum ,
üstüne çok az miktarda parmaklarımla bu ürünü uyguluyorum .
Su gibi ürün yok oluyor cildime hiç bisey sürmemis gibi oluyor.
Yani pürüzsüz bebek gibi bir cildim oluyor .
Bittikçe alacagım nemlendiricimi buldum diyebilirim .

Bu ürünü Watsons Magazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı : 32 tl

Benim günlük yüz bakımımda bu sekildeydi .

Saç bakımımda kısaca bir ürün göstericem .

Natura Keratin Bakımı Brezilya Fönü Brezilya Keratini Keratin Fiyatı

En sonki blog yazımda görmüssünüzdür ,
natura keratinin groomed markalı argan yagı .
Normalde saçlarıma yag uygulamaya karsıydım .
bu ürünü denemek istedim ve sonuca bayıldım.
sürdügünüz an yok oluyo cıvık cıvık yag durmuyor.
kokusu çok güzel bi kere .
2 pompa sıkıyorum saçlarıma uyguluyorum .
elektriksiz görünüm ve parlak saçlar :)

Ürüne bu linkten ulasabilirsiniz.

Ayrıca The Body Shop 'un Argan serisindeki Argan yagınada bakmanızı tavsiye ederim.

Son olarak El ve Tırnak bakımına geçicek olursam ;

İkiside :


Moshos Garden Doğal Cilt Bakım Ürünleri


Öncelikle Moshosun bu tırnak güçlendirici bakım yagını ,
tek tek tüm tırnaklarıma masaj ile beraber yediriyorum .

Bu yag soyulan ve kırılan tırnaklar için çesitli yaglar ile olusturulmus.

Ardından el kremine geçiyorum .


Yine el kremi arayısındayken bu ürünle tanısmam tesadüf mü?
Çok sevdigim ürün oldu .
Shea yagı ve Vanilya karısımı ile olusturulmus bu El ve Yüz kremi,
ama ben ellerimde kullanmayı tercih ediyorum .
Çünkü ürün yogun ve katı onun için ellerimde daha iyi oluyor 
Yüzümde çok bu tarz ürünleri kullanmıyorum .
Shea yagı kokusu fazla geliyor üründen , ama ellerinize sürdükten sonra vanilya kokusunuda alabiliyorsunuz.

Ellerim hem mis gibi kokuyor hemde pamuk gibi oluyor :)

Bu ürünlere www.moshosgarden.com
dan ulasabilir satın alabilirsiniz.

Ayrıca Moshos Garden ürünleriyle ilgili yazı hazırlamak istiyorum ileriki zamanlarda ,
Sizde ister misiniz ?
Benimle paylasmayı unutmayın .

Benim Günlük Bakım Rutinim 
bu sekildeydi .
Umarım keyifle okumussunuzdur.
Eger yazımı begendiyseniz , gelecek yazılarımdan haberdar olmak için 
beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın .
Herkese iyi haftalar.
Hosçakalın 

2 yorum:

  1. makyaj üzerine jel de olsa krem sürüldüğünü hiç duymasın nasıl bozulmuyor mu makyaj peki??

    YanıtlaSil
  2. audrey
    Hayır ben bb krem üzerine çok az tırnak ucu kadar sürüyorum, daha pürüzsüz dogal görüntü elde ettim sonra bronzer allık vs uyguluyorum bu şekilde bozukluk yasamadım makyajımda. Ama fondoten üzerine denemedim onu bilemiyorum

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena