2 Kasım 2015 Pazartesi

Ekim Favorileri ♥ / (Mekan , Kozmetik , Dizi )

Merhaba :)
Yine bir favoriler yazısı ile karsınızdayım ,
Ekim ayı en çok hangi ürünleri kullandım ve favorilerim oldular ,
ayrıca makyaj harici neler aldım, nerelere gittim , ve ne izledim ?
Simdi bu soruların yanıtlarını okumaya ne dersiniz ?

Keyifli Okumalar :)


Öncelikle Ekim Ayının Momijisi ;
EKİM ayında üretilen bu tatlı momiji ,
ismi Birthday Girl ,
renkleri pastel tonlarda oldugu için benim çok hosuma gitti.
Eger sizde isterseniz bywonderland sitesinden siparis verebilirsiniz.

Fiyatlara sitesinden ulasabilirsiniz.

Bu ay iki ruj favorilerime girdi ,
ikiside aynı markaya ait acaba ne ?


Sol taraftaki ;
Geçtigimiz aylarda gratis magazalarına gelen the balmın yeni mat likit rujlarından Charming rengi ,
yapısına bayıldım rengi harika .
Tek sıkıntı sakın altına nemlendirici yada silikon bir primer sürmeden çıkmayın derim ,çünkü gün içerisinde kuruma yaptıgını gözlemledim.
Onun dısında renk verisi ve dudakta durusunu çok begendiğimi belirtmek isterim .
Ayrıca yılbası indiriminde iki rengi daha aklımda ,
biri Adoring digeri Committed renkleri .

Fiyatları indirimde 20 tl oluyor.

Sağ taraftaki ;
The balmın lipsticklerinden Amanda KissMyLips rengi Ekim ayı içerisinde aldığım ve aldıgım günden beri kullandıgım ruj oldu diyebilirim.
Rengi aslında çok koyu gözüksede dudakta çok güzel duruyor.
Nemlendirici özellikte .
İkisinin renklerini görebilirmiyiz ?


Üstteki Amanda KissMyLips
Alttaki Meet Matte Hughes Charming

Bu ay göz kapaklarımı eşitlemek için sürekli kullandıgım bir ürün vardı ,
Hangisi ?
Bu markanın ilk kez bu ürününü denedim ve bayıldım ,
Long-wear Cream Shadow Malted 17 rengi göz kapagınızdaki rengi esitleyip uzun süre kalıcı ve asla topaklanma yapmayan krem bi ürün .

Ekim ayı boyunca göz kapaklarıma hem baz olarak hemde sadece bunu sürerek dogal makyajlar yaptım .

Renk ;

Bu ürünü @wintersunn_kozmetik instagram hesabından çok uygun fiyata almıstım,
siz Bobbi Brown magazasından yada online sitesinden alısveris yapabilirsiniz.

Fiyatı :90 tl

Bu ay içerisinde yazılı bilekliklere takmıstım ,




Kelepçe seklinde olan ve üzerinde yazı yazan bileklikleri çok severim ,
bunuda Kotondan almıstım ,
' Dare to Dream '

Fiyatı :2 tl

Ekim ayında iki ten ürünü favorilerime girdi ,

İlki :



Canım sıkıldıgı bir dönem Rimmel ürünlerinden alısveris yapmıstım ,
bunuda aldıgım günden beri sık sık kullanmaya basladım .
Bu ürünü söyle anlatabilirim .
Krem yapıda tüm suratınıza uyguluyorsunuz sonra cildiniz matlasıp pürüzsüz bir görüntü alıyor.
Aslında mat ürünler cildim kuru oldugu için sevmem bana yaramaz ama bu üründe tam tersi oldu hatta tek basına bile kullanabilecegim bir ürün ( renk vermesi yoktur.)


Sürdügünüzde bu sekil alıyor yedirdiginizde yok oluyor :)

Fiyatı : 15 tl

Diger ürün ise ;



Bb kremlere olan ilgim fondotenlerden çok daha fazla,
beni tanıyanlar bilirler.

Indirim döneminde denemek için almıstım ,
üründen bahsedicek olursam eger ;
üzerinde bb yazsada altında gördügünüz gibi ,
fondoten , primer ve nemlendirici krem olarak geçiyor.
Spf 15 içeriyor.
Bu ürünün diger bb kremlere göre kapatıcılıgı baya yüksek .
Renk tonlarıda fazla bendeki rengi 02 Beige
01numarasını almama sebebim yüzümün ruh gibi gözükmesini sevmedigim için bi tık koyuları tercih ediyorum .


Elime sürülmüs hali bu sekilde üstünede tekrar görmeniz için sıktım ,
eger kapatıcı özelligi yüksek bir bb krem arayısı içindeyseniz bu ürüne bakabilirsiniz.
İndirim zamanları çok uygun fiyata düsüyor.

Normal fiyatı : 33
İndirim zamanı 17 tl ye kadar inebiliyor.

Bu ay en sık gittigim mekandan bahsedicem simdide ,
aslında siz artık biliyorsunuz burayı :))

NUTLLOVE
Burası o kadar sıcak sahane bir yer ki anlatamam gitmeniz gerek,
Hersey nutellalı tatlılar , içecekler aklınıza ne gelirse .
Kahve bardaklarının üzerlerine yazılmıs yazılar ,
ayrıca satın alabileceginiz nutellalı telefon kılıfları , minik nutellalar ve kendilerinin hazırladıgı kitap ayraçları mevcut :)
Sahipleride bi o kadar tatlılar .


Nutellalı Latte en sevdiğim içeceklerinden oldu ,
ayrıca önerebilecegim nutellalı sıcak çikolata tercih edebilirsiniz.

Burası nerede ?

Karabas mah. Rauf orbay cad. No 12/c Kocaeli / İZMİT
Eski Vilayet sokagında Esperanto cafe'nin karsısında .

Ayrıca instagram sayfalarından da takip edebilirsiniz ,
@nutllove

Son olarak Ekim ayında bir diziye basladım ,
daha önce neden baslamadım çok geç kalmısım dedim kendi kendime kızdım .
Acaba hangisi ?



Bir çogunuzun bildigi bir dizi ,
LOST
İzlemeyenler varsa kesinlikle tavsiye ederim .
Dizinin konusu;
Uçak kazası sonucu gizemli bir adaya düşen insanların yasam mücadelesini konu ediniyor .
İzleyenler var mı ?
Yorum bırakmayı unutmayın olur mu :)

Benim Ekim ayı favorilerim bu sekildeydi , umarım keyifle okumussunuzdur .
Sizin aralarında kullandıgınız ürünler var mı ?
Yorumlarınızı bekliyor olacagım .
Beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın .
Kendinize çok iyi bakın .
Hosçakalın 

3 yorum:

  1. Koton bilekliğini çok beğendim. Zaten çok güzelken bi de bence rose gold olsa tadından yenmezdi :)
    Ayrıca kotondan 2 lira gibi bi fiyata aksesuar bulabilmek ve almak benimde ara sıra yaptığım şeylerden ve mutlu ediyor insanı :)

    YanıtlaSil
  2. Neey 2 liraya mis gibi bileklik mii :O

    YanıtlaSil
  3. Primer ı alacağım galiba uygun fiyatlı bir ürün arıyordum hem uygun hem de güzelse süper👍

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena