13 Kasım 2015 Cuma

Evde Keratin Bakımı Nasıl Yapılır ? / ( Natura Keratin ) ♥


Merhabalar :)
Bugün Keratin bakımından ve evde nasıl yapılıyor ondan bahsedicem .
Öncelikle Keratin Bakımının Faydaları :
1- Boya ve kimyasallardan yıpranmış saçlarınızı onarır.
2- Saçlardaki elektriklenme ve cansız görünüm yerine parlak ve dolgun bir görünüm kazandırır.
3- 2-3 ay kalıcı fön olarak kullanırsınız her gün fön çekmekten kurtulursunuz.

Evde bu bakımı nasıl yapıcam ,
kuaföre gitmeden derseniz eger .


den istediğiniz keratin setini , kuafördeki fiyatlardan çok daha uygun fiyata satın alarak ,
evde keratin bakımını yapabiliyoruz .

Uzun zamandan beri bende saçlarıma keratin bakımı yaptırmak istiyordum ,
ve suanda kendi kendime çok kolay bi sekilde evde yaptıgım keratin bakımını anlatıyor olacagım .

Keyifli Okumalar :)


Keratin Bakım Seti İçeriği;
1-Natura Keratin Free Plus me 125 ML
2-Natura Keratin Arındırıcı Şampuan 125 ML
3-Groomed Keratin Sonrası Sülfatsız Şampuanı 300 ML
4-Groomed Keratin Sonrası Sülfatsız Saç Kremi 300 MLL

Ayrıca ek olarak :
Groomed Argan Yağı 60 ML

Ilk olarak ,



Clarifying (Arındırıcı) Sampuan ile 2 kez saçlarımı yıkadım .
Kokusu elmalı gibi :)
Daha sonra havlu ile saçlarımın ıslaklıgını alarak ,
kurutma makinesi ile ne ıslak ne çok kuru olana kadar kuruttum .
Hafif nemli oldugunu hissettikten sonra kurutmayı bıraktım .

Bu asamadan sonra saçlarıma keratin uygulama islemine geçicektim ,
Saçlarımı 3 bölüm olucak sekilde tokalarla ayırdım .

Sonra ;

Natura Keratini saç derime degdirmeden tüm saçıma ayrı ayrı yedirdim ,
ince sık disli tarakla saçlarımı tarayıp tarakta kalanlarıda yedirdim .
Bunun kokusu çok güzel diyemem ama çokta rahatsız etmiyor.
Tüm bu islemide bitirdikten sonra ;

Tüm saçımı yukarıda topladım ,
siz bone takarakta durabilirsiniz .
Bende bone olmadıgı için sadece topladım ,
Daha sonra 10 dk fön makinesini saçlarıma düsük ısıda tuttum .
Simdi sıra beklemede ;
Yaklasık 45 dk bu sekilde bekledim .

Beklememizde bitti ,
simdi durulama isleminde.
Saçlarımı ılık su ile temiz su akana kadar duruladım .

Bu islemden sonra saçlarımı 2 sekilde yapabilirdim ,
ya fön çekicektim yada düzlestirici ile düzlestirip 2 aya kadar dümdüz sekilde kullanıcaktım.

Benim tercihim ;
Düz fön çekmekten yana oldu ,
saçlarıma fırça yardımıyla düz fön çektim .

Abartmıyorum ama saçlarım inanılmaz yumusak, elektriklenme ve saç diplerimde kabarma olmayan saçlara sahip oldum.

Benim tüm islemrim bu kadardı ,
Simdi dikkat etmeniz gereken konu .
Bu Keratin isleminden sonra
etkisini kaybetmemesi için , 
2 yada 3 gün saçlarınız yıkanmamalı .

Keratin sonrası kullanacagınız sampuanlar bu setin içersinde ;


Sülfat ve paraben içermeyen bu ürünleri ,
keratin bakımının etkisinin uzun sürmesi için kullanılması gerekiyor .
Henüz kullanmadım çünkü daha 3 gün saçlarımı yıkamayacağım.

Keratin Bakımı 3 ile 6 ay etkisini gösteriyor .
Ayrıca bu 3 gün içerisinde saçınızı hep düz toka takmadan tutmanız önemle belirtilmis.


Peki sonuç ne sekilde oldu :


Öncesinde ;
Saçlarımdaki toka izlerini görmezden gelin 
taradıgım halde tülerik sekilde duruyor.

Sonrasında ;
Düzlestirici kullanmadıgım halde dümdüz belli olmasa bile yumusacık ,
saçlara kavustum .

Birazda paketin içerisindeki Argan yagından bahsedecek olursam ;


Nemli saça uygulamak için avucunuza birkaç damla argan yağı damlatın saçınızın boy ve uçlarına sürün.
Sonrasında ister kendi halinde kurumaya bırakın isterseniz şekillendiriciler ile saçlarınızı şekillendirin.
Ekstra parlaklık ve elektriklenmeyi önlemek için avucunuza bir kaç damla argan yağı damlatın saçınızın boy ve uçlarına sürün. Saçlarınızdaki elektiriklenme ve kabarma kaybolacak saçarlınıza ipeksi bir görünüm ve parlaklık verecektir.

Eger sizde bu kolay evde yapabileceginiz Keratin bakımını begendiyseniz eger,
bu linke tıklayarak bu sete ulasabilir satın alabilirsiniz.
Fiyatları sitede mevcut .


Merak ettiginiz herhangi birşey varsa bana yorum bırakabilir yada instagramdan dm yolu ile sorularınızı sorabilirsiniz.

Umarım faydalı olmustur.
Beni begendiyseniz gelecek yazılarımdan haberdar olmak için ;
sag üst taraftan takibe almayı unutmayın .
Kendinize iyi bakın ,
Mutlu HaftaSonları dilerim 


1 yorum:

  1. Bayıldımm, etkisi inanılmaz :) Gerçekten çok merak ettim :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena