5 Kasım 2015 Perşembe

Luzdemia / #benimluzyom ♥

Merhaba ,
Bugün luzdemia 'dan olusturdugum hikayeli kolyemden bahsedicem,
Herkesin hayatındaki sevdigi ve bu hikayede ne varsa sembolleriyle olusturabilecegi bir kolye .
Benim için bunu olusturmak çok eglenceli ve çok özeldi.
Keyifli Okumalar :)


Luzdemia nedir ?


Dezire Store

Luzyo, cam bir madalyonun içine, kendi hikayeni anlatan çeşitli sembolleri yerleştirerek oluşturabildiğin, kişiselleştirilmiş özel takı. 

Luzdemia koleksiyonundaki yüzlerce alternatif renk ve modeldeki madalyonları, zincirleri, kolye uçları, bileklikler ve bileklik charmlarını farklı şekillerde kombinlemek ve sadece sana özel, senin tasarladığın, stil sahibi ve  anlamlı bir takı yapmak mümkün. 

Peki ben Luzyo'mu nasıl olusturdum ?
Öncelikle luzdemia.com 'a giriyorsunuz ve;

 Kendi Luzyo 'nu tasarla bölümünden Sırasıyla luzyomu olusturdum :

Öncelikle 1. Adım 'da Luzyolar ;
Luzyomu seçicektim ve altın rengi , gümüs , siyah renklerdeki
 yuvarlak , damla , kare , kalp ve diğer sekillerdeki 
ve büyük , orta ve küçük boylardaki seçenekler arasında benim seçimim YUVARLAK GÜMÜS RENGI BÜYÜK BOY oldu .


2. Adım'da ise Semboller ;
Bu bölüm en keyifli kısım , çünkü kendi hikayenizi anlatan sembolleri seçmekteydi sıra .
Ben seçerken çok zorlandım , o kadar beni anlatan güzel seyler vardı ki :)
Benim seçimlerim ;
Coffee
Shop
Ruj
Cep Telefonu
Fotograf Makinesi
Kalpli Gözlük
Basak Burcu
Oldu.


3. Adım'da ise Plakalar;
Bu bölümde çeşitli renkler ve yazılar içeren luzyonuzun içine koyabileceğiniz plakalar mevcut .
Örneğin ;
Dream , always , ı love you , follow your , all you need vs. gibi
Benim Seçimim iki adet biri luzyomu kaplayacak boyda :DREAM
ikincisi bi küçügü: I do
oldu.


4. Adım'da ise Zincirler ;
Luzyomuzu olusturduk , simdi sıra zincirimize geldi .
Ben çok kalın zincirler seven biri değilim daha çok sadelikten yana ince olanı tercih ettim ,
kalpli altın renkli vardı çook tatlıydı .
Benim seçimim :
DONNA ZINCIR
Oldu.


5. Adım Bileklikler ,
Bu bölüm benim için degildi, çünkü ben kolye olusturmustum .
Eğer sizler bileklik isterseniz bu seçenekte mevcut.

6. ve Son Adım Kolye Uçları ;
Bu bölümde Seçtiğiniz olusturduğunuz luzyonun zincirin ucuna takabileceginiz seçenekler var.
Benimki ise ,
Luzdemla Kalp Kolye Ucu
Oldu.


Simdi tüm herseyimi olusturdum #benimluzyom ne sekilde bisey oldu acaba ?

Hikayemin anlamları :


Tamamiyle beni anlatan , kendime özel bir takım olmus oldu .

Umarım sizde begenmissinizdir.

Eger sizde dilerseniz ;
sitesinden kendi luzyonuzu olusturabilirsiniz.
Fiyatları seçtiginiz modellere göre degismekte ,
sitesinden ulasabilirsiniz.



Yorumlarınızı benimle buraya alta veya instagrama fotografımın altına yada dm yolu ile iletebilirsiniz.
Begensiyseniz ve gelecek yazılarımdan haberdar olmak isterseniz ,
beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın lütfen .
Gelecek yazılarda görüsmek üzere , 
Hosçakalın 




0 yorum:

Yorum Gönder

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena