29 Ekim 2015 Perşembe

The Balm Desert Bronzer ♥ / Yeni

Merhabalar :)

Bugün Cumhuriyet Bayramı indiriminden aldıgım , the balmın yeni ürünü olan ve ülkemize de yeni gelmis olan Balm Desert isimli Bronzerını  siz indirimde almak isteyenler için hızlıca anlatmak istiyorum .
Keyifli Okumalar 


Öncelikle kabı yine her zamanki gibi sahane olmus , yaz temalı bir kap olsada suanki mevsimede oldukça uygun hatta baya uygun diyebilirim.


Nude renkte bi bronzer hafif pembelik ve ısıltı barındıran ama yüzünüze uyguladıgınızda çok dogal duran ve ısıltısı hiç belli olmayan yani kısaca çok saglıklı ve dogal görüntüyü size sunan bir ürün.
Ben aslında the balmın tüm yeni ürünlerini çok merak ediyorsam eger denemek için alıyorum .
Buda aklımdayken görünce dayanamadım ve iyiki almısım dedim .
Bahama Mama ile alakası yok .
Az sonra eski postlarımdaki fotograflar ile karsılastırmasını koyucam .

Öncelikle Balm Desert Swatch ;

Gördügünüz gibi bu yeni bronzer çok sıcak tonda , kendisiyle ask yasıyorum aldıgımdan beri .

Simdide Bahama Mama ve Voyage 2. Paletinin içindeki Bronzerlar ;

Bunlar tamamen onun yanında çamur gibi kalmadı mı :))))))

Desert : allık olarak, bronzer olarak, kontur islemi olarak hatta far olarak bile kullanılırken ,
bunlar sadece kontur ve crease için kullanılıyor yani en azından ben bu sekilde kullanıyorum.

Siz kullandınız mı ,indirimden aldınız mı?
Benimle yazı sonunda paylasmayı unutmayın .
Yada bu yazı sonrası indirim bitmeden alıcak mısınız ?
Yorumlarınızı bekliyor olacagım :)


Peki bu bronzerı hangi fırça ile uyguluyorsun ?
diye sorarsanız eger :


Bu fotograftaki H&M nin yeni koleksiyonundaki tatlı mı tatlı mini kabuki fırçası ile birbirlerine çok yakıstılar .
Fiyatı 10 tl ve yumusacık :)

Eger Desert Bronzerı almak isterseniz ,
Suanda ve 31 Ekime kadar Gratis Magazalarında %40 indirim 'de :
30 tl fiyatında satılıyor .
Henüz her gratis magazasında olmayabilir ama gördügünüzde kaçırmayın derim.

Diğer ürün tavsiyeleri için eski yazılarımdaki alısverislerime göz atabilirsiniz :)

Ve bir yazının daha sonuna geldik ,keyifle okumus ve aklınıza takılan seyler giderilmistir diye umuyorum :)
Sağ üst taraftan takip ederek gelecek yazılardan haberdar olabilirsiniz :)
Herkese iyi tatiller diliyorum .

HOSÇAKALIN 

9 yorum:

  1. Ambalajı da tatlı renk de güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu hiç görmemiştim. Beyaz tenliler için gerçekten çok güzel bir bronzer.Hiç bir yerde bulamadığım Nyx Taupe allığa benzettim ben :)

    YanıtlaSil
  3. İndirim sabahı sırf bu ürün için Gratis e gidip satın aldım ve çok memnun kaldım bende :)

    YanıtlaSil
  4. Alıp almamak konusunda kararsız kaldığım bir ürün ya ama böyle güzel fotoğraflarını gördükçe sanırım kayıtsız kalamayacağım :)
    bana da bekleriimmm http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel gerçekten bayıldım. 😍

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü bende çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. merhaba Merve ben kontör yapmak için almak istiyorum tenim beyaza yakın bahama mama yı mı yoksa balm dessert mi daha iyi iş görürür? :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar... Gratis personelinden bronzer olarak kendisinin ne önerebileceğini sorduğumda balm desert önerdi... Ama iyi ki önermiş bronzer olarak değilde çok tatlı bir sıcak alt tonu olmasından dolayı allık olarak kullanıyorum. Ve RT blush brush ile kullanıyorum... Kesinlikle favori bir ürün... Güzel günlerde kullanın. mrserengil.wordpress.com.tr

    YanıtlaSil
  9. The Balm'ın ürünlerinden deneme fırsatı bulamadım henüz ama en kısa zamanda bu bronzer'a şans vermek istiyorum çünkü buğday tenliyim ve makyaj yaptığımda yanaklarımda bir eksiklik hissediyorum, bence bu bronzer o eksikliği giderebilir :)
    Bu arada hiç Bella Thorne'a benzediğini söyleyen olmuş muydu :D
    Blogunu hemen takibe alıyorum, benimkine de beklerim. Sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena