26 Ekim 2015 Pazartesi

KAS MASKARALARI ♥ / Öneriler ile .

Yeniden Herkese Merhaba :)
Haftanın basındayız ve herkese musmutlu bir hafta geçirmesini diler ,
hemen bugünkü yazı içerigimden bahsetmek istiyorum .


Bugün ,
herkesin son zamanlarda sıkıntı haline gelmis olan kaslardan ve kaslar nasıl doldurmalı ,
hangi ürünler kullanmalı simdi hemen geçelim bu soruları yanıtlamaya .

Benim en sevdigim kas tipi dogal duran hiç doldurulmus oldugu belli olmayan ne asırı kalın nede asırı ince , yüze yakısan bir kas tipi.


Benim kaslarım küçükken hiç ama hiç yoktu , daha sonra kaslarım hep sarıydı ve gözükmüyordu .
Bu nedenle gözükmedigi için bende hiç aldırmıyordum .
Sonra;
Benim teyzem kuaför ve oda bana dedi ki;
Kaslarını alttan üstten alalım bi düzeltelim sonra sen bir daha hiç dokunma alma .
Bende tamam dedim .
Ve suan kaslarım eskisinden daha iyi en azından belli oluyor:)
Simdi geçelim size tavsiye edecegim ürünlere :

Öncelikle kaslarıma uyguladıgım yaglardan bahsedicem ,

Bitmis maskaramın fırçasını yıkayıp hint yagı yada badem yagına batırıp ( ikisinide karıstırabilirsiniz ) kaslarınıza uygulayabilirsiniz.
Haftada 2 yada 1 kere yapıyorum yeterli oluyor , tabi ben bunu benim gibi kasları az olanlara öneriyorum .

Bu yagları Aktarlarda yada watsons , gratis magazlarında bulabilirsiniz.

Kas Maskaralarına geçicek olursak ;


BROW THIS WAY 001 BLONDE


Herkesin son zamanların favorisi haline gelmis bir ürün olabilir fakat ,
rengi o kadar açık kalıyor ki kaslarımda ve üstüne fırçası neden büyük ve tombik ?

Belki diger renkleri denenebilir ama bu rengi sınıfta kaldı diyebilirim .

Neden sevmiyorum birde ;
fırçası tombik ve büyük oldugu için sürerken bulasma yapıyor .

Watson magazalarında 15 tl civarında :)
Diger ;


EYEBROW CHOCOLATE BROW

Bu ürün favori kas maskaralarımdan, 
koton markası makyaj ürünleri çıkardıgı zaman denemek için almıstım ve iyiki almısım diyorum .
Bu açık rengi birde siyaha yakın grili bir rengi mevcut , ama bu tam benim kas rengim diyebilirim .
Ve fırçası oldukça minik ve kullanıslı .
Bakmanızı tavsiye ederim.

Fiyatı :13 tl

Bir diger yeni favori ürünüm ;


EYEBROW FILLER 

Catrice markası geçenlerde Rossmann magazalarına yeni gelmisti bende aklımda kalan bu ürünü geçen hafta aldım ve aldıgımdan beri gerçekten çok begeniyorum .
Sabah sürdügümde aksama kadar kaslarımın sabit oldugunu gözlemledim .
Tek renge sahip , ama bu renk tam benim rengim .
Tek sorunu fırçasının biraz uzun olması ,
bu ürünü 2 gün önce instagramda paylastıgımda öneri olarak istedigin sekilde kesmemi söylediler .
Fakat kesersem tüpün tamamını kullanamam , yarısına ulasabilir anca fırçası onun için sizde dikkat edin sakın kesmeyin . 
Ben bu sekilde kullanmaya devam edicem, çokta problem degil.

Fiyatı : 13.25 tl

Benim kullandıgım ve önerebilecegim kas maskaraları bunlardı .
Simdi Kas Sabitleyici Maskaralara geçelim ;

Bende popüler olan 2 tane kas sabitleme jeli mevcut .

İlki;


lash & brow gel mascara


Bu herkesin bayılarak kullandıgı bir ürün ,
hatta son zamanlarda üretimi yok .
Bunun için her magazada da yok .
Bazı magazalarda sansa denk geliyoruz.
Kesinlikle çok güzel ve bu fiyata çok iyi bir performansa sahip.
Kaslarımı doldurdugum zaman yada doldurmamıssam bile ,
kaslarımın sabit bir sekilde düzgünce kalmasını istedigim zaman bunu uyguluyorum .
Kaslar mükemmel kalıyor .
:)

Fiyatı : 10 - 12 civarı 

Herkes aramakta haklı :))

Simdi buna alternatif bir ürün ;
essence markasındakini artık bulamayanlar bunu almak zorunda kalıyor , çok kötü degil fakat essence kadarda iyi degil.


megaclear mascara


Pis görüntüsü için kusura bakmayın ,
çünkü kaslarımı doldukduktan sonra kullandıgım için haliyle böyle kirleniyor.
Bu üründe dedigim gibi ,
essence kadar olmasada güzel sabitliyor diyebilirim.

Gratislerde 10 tl civarında :)

Ve bir yazımın daha sonuna geldik , umarım sıkılmadan keyifle okumussunuzdur .
Bana blogda görmek istediginiz yazılar varsa söyleyebilirsiniz.
Daha sık yazı yazmak istiyorum çünkü.
Yorum bırakmayı unutmayın .
Sizin favori ürünlerinizden mi yoksa siz hangi markaları kullanıyorsunuz .
Benimle paylasmayı unutmayın .
Beni sag üst taraftan ' bu siteye katılın' butonuna tıklayarak takip edebilirsiniz.

Herkese Musmutlu Keyif dolu Haftalar 


6 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş. Rimmel'ın 002 numarasını ben çok severek kullaniyorum üçüncüsünü kullaniyorum hatta. Bence 002 ye de bir şans verebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. çok faydalı bir yazı olmuş gerçi ben kaş konusunda şanslı kişilerdenim herşeyleri ideal :) yine de bazen vurgulamak için kaş ürünleri kullanıyorum. 3 kaş maskarasını da merak ettim. Bu arada benim bloguma da bakarsan sevinirim. Ayrıca seni instagramdan da çok severek takip ediyorum. @melikenin_rehberi sevgiler merve:)

    YanıtlaSil
  3. catrice'i denemedim ama kotondan sonra rimmel london'ı unuttum resmen..

    YanıtlaSil
  4. neee üretimi yok mu? :( ben 7.5 tl'ye almıştım geçen hafta rossmanndan son 2 tane kalmıştı :(((
    Çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş :D
    www.ciddiolamiyorum.blogspot.com blogumu ziyaret ederseniz ve çekilişime katılırsanız çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Essence in make me brow kaş maskarasını da deneyebilirsin fiyatı 9 tl civarı bir kozmetikçiden 4,5 liraya almıştım. Hem hafif renk veriyor hem sabitliyor. Fırçasının ucu da çok uzun ya da kalın değil ama görüntü olarak Koton'unki aklımda kaldı cidden.

    YanıtlaSil
  6. Essence yi rossman da görünce yedeklemiştim bende çok memnunum :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena