21 Ekim 2015 Çarşamba

Maskara Kutusu Açıldı ! / Favoriler ve Sevmediklerim ile ♥

Herkese merhaba :)
Uzun zamandır blog yazısı yazmaz oldun iyice tembellestin sanki der gibisiniz :)
Biliyorum kurstu oydu buydu derken yazmaya vakit bulamıyordum .
Ama bundan sonra sahalara geri dönüs yapabilirim .


Bugün sizlere maskaralardan bahsedicem  , çünkü baya çogalmıs daha çoktu ama kurumusları ayırıp size geriye kalanlarla bir yazı yazacagım .
Bu yazıda en sevdiklerim ve gereksizlerden de bahsedicem tabi nacizane kendi fikirlerim olucak .


Hadi baslayalım , keyifli okumalar :)


Elimdeki tüm maskaralar uygun fiyatlı basta onu belirtiyim , bence bi maskaraya çok asırı uçuk fiyat vermek bana göre degil.
Benefit they're real hariç ( sephora ) . hepsini rahatlıkla gratis ,watsons yada diger kozmetik magazlarından alabilirsiniz .

Öncelikle sevdiklerimden mi yoksa sevmediklerimden mi baslasam bilemedim , yoksa bunu niye almısım dediklerimden mi ?

Farketmez sırayla baslıyorum:)
super extend WINGED Out Mascara


Bu ürün bana firma gönderisiydi ,bende denedim ve ilk basta sevmistim daha sonra fırçasının plastik olusundan dolayı sevmemeye basladım ve kirpiklere hiç hacim vermiyor öne dogru dik dik bırakıyor gibi hissettim son zamanlarda ve kullanmayı bıraktım .
Sunuda söyliyim,
genelde plastik fırçaları hiç sevmiyorum , anlasamıyoruz 
bazen istisnalar oluyor tabi birazdan görüceksiniz.

Bu ürünün amacı kanat etkisinde kirpikler elde etmekmis , ama malesef o sonuca varamadım .

Diger marka ise ;


they're Real!


Bundan daha önce çok bahsettim ,
herkesin favorisi olabilir ama benim pek begendigim rimellerden.
Neden begenmiyorum ?
Sürerken gözümü acıtıyor ,
çok ıslak yapıda
geç kuruyor
daha sonrada hiç çıkmıyor .

bunlar sebepler ,
durusunu benefit-do-hoola-bronze-kit yazısında bulabilirsiniz.

Hemen diger markaya geçelim ,


Let's Makeup Magical Black Mascara 


Bunuda bana Sevgili @missfarmasiturkey
Fatma Hanım yollamıstı deneyip yorumlamam için .,
Bu rimel Waterproof ,
fakat geldiginden beri öyle cıvık cıvık yapıda ki asla kullanamadım ,
kullanmak için fırçasını çıkarıyorum içindeki sıvı fırçasında kalıyor ıslak ıslak .
Bu nedenle hiç kullanamadım , önerisi olan varsa nasıl kullanabilecegim hakkında bana yorum bırakabilirse çok sevinirim.


MEGA VOLUME miss Manga

Bunuda ilk çıktıgında çok meraktan almıstım ,
Bu maskarayı seviyorum aslında ,
güzel bir sekilde tek tek ayırıp kirpik diplerine yogunluk veriyor ,
bu sayede derin bakıslar kazandırıyor .
Tek nefret ettigim özelliği ,
bas kısmındaki oynayan yeri rahatsız ediyor ..

Kıl yapıda bir fırçaya sahip , bu yüzden daha çok seviyorum.
Favorim mi diye sorarsanız ,
Hayır :)


TELESCOPIC Carbon Black Mascara



Loreal markasının ambalajlarındaki yazıları çok kalitesiz buluyorum ,
tüm ürünlerdeki yazılar siliniyor üstelik çokta sık kullanmıyorum .

Hemen yorumuma geçiyorum ,
Ben bu ürünü yine herkesin çok begenisi üzerine almıstım,
plastik çok ince fırçaya sahip 
Kesinlikle üst kirpiklerinizde kullanmanızı tavsiye etmiyorumm ,
Sahsen benim tonlarca kirpigimi döktü diyebilirim .
Çünkü sürdügünüzde çok sertlesiyor buda gün içerisinde kirpiklerinizi dökmeye baslıyor.
Bunu bayılarak alt kirpiklerimde kullanıyorum sadece.
Alt kirpiklerime verdigi uzunlugu seviyorum .

Kullananlar arasında bendeki sorunu yasayan var mı?
Siz neler düsünüyorsunuz bu rimel hakkında ?

Simdi gelelim bir favori maskaraya :) ;

SUPER CURLER Volume & Curl Mascara


Bu ürün daha geçenlerde watsons'a rimmel standına  yeni geldi,
bende denemek için satın aldım .
Aldıgım günden beride bunu kullanıyorum .

Etkileri;
Kıl fırçaya sahip oldugu için basta çok sevdim,
Tek tek ayırıyor buna bayıldım ,
Üstüne üzerindede yazdıgı gibi kirpiklerinizi kıvırıyor .
Çok cıvık degil , kuruya dönük bir rimel .
Baya basarılı buldum .
Tavsiye ederim .

Fiyatı : 16-17 tl

Son olarak ;


the COLOSSAL VOLUM EXPRESS MASCARA


Ince ince tek tek ayrılmıs kirpiklere sahip olmak istiyorsanız buna bakabilirsiniz.
Elimdeki çok eski maskaralardan ,
Maybelline markasının çok sevilen maskaralarından diyemem ama yinede idare eder.

Diger Favorim ise ;



the ONE by ONE VOLUM EXPRESS MASCARA

Hatırlarsanız bunu Eylül Ayı Favorilerime koymustum ,
Tek Tek ayrıyor ,
Neden hep tek tek ayıranları tercih ediyorsun derseniz ?
Ben topak topak gözüken kirpiklerden nefret ediyorum ,
onun için dogala kaçan tek tek ayrılmıs kirpiklerden hoslanıyorum .
Farkındayım bu yazıda benim gibi kirpik sevenlere yönelik oldu ,
Ayrıca uzatan bir yapıya sahip ,
İstisna demistim yukarda hatırlarsanız ,
plastik fırçada en sevdigim rimel :)

Benim en sevdigim ve sevmedigim maskaralar bunlardı .
Umarım sıkılmadan okumussunuzdur .

Heee birde unutmadan,


lashbase mascara


Birazda bu herkesin merak ettigi maskara bazından bahsedicem .
Kendisi beyaz renkte ve kirpiklere bi tık hacimli gösteriyor diyebilirim .
Bazı arkadaslarımız bunu sevmiyor beyaz oldugu için beyaz yerler kalıyor diyorlar kirpiklerde ,
haklılar aslında çok ugrasılcak bir ürün degil açıkcası
Öyle aman aman bi seyi yok ,
olsa da olur , olmasada :)

Ve yazımın sonuna geldik , begenerek okumussunuzdur umarım ,
bilgili bi yazı olmustur insallah sizin için .
Beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın .
Bir sonraki yazılarda görüsmek üzere .
Musmutlu Kalın 

3 yorum:

  1. One by One ı tavsiyenle mutlaka deneyeceğim ☺☺

    YanıtlaSil
  2. One by one benimde favorilerimden,they're real ı da başarılı buluyorum ben :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena