6 Ekim 2015 Salı

TheBalm Voyage II. Paleti / Incelemesi ve Karsılastırması ♥ (BAHAMA MAMA - MARY LOU)

Herkese Merhaba :)

Bugün yine güzel bir yazı ile karsınızdayım  ,
çok istenilen The Balm Voyage 2 Paletini bayram indirimde almıstım simdi de hem incelemesini hemde bronzer ve aydınlatıcısını Bahama Mama ve Mary Lou ile karsılastırmasını yapacagım .

Keyifli Okumalar :)




Tasarımı oldukça güzel her zamanki gibi , bu palet Voyage 1 paletinden oldukça kullanıslı bence.
Seyahatler sadece bu palet ile geçirilebilir.

İçine göz atıcak olursak ;


Sırasıyla 9 adet far ,1 aydınlatıcı , 1 bronzer , 2 toz allık ve 2 krem hem ruj hemde allık olarak kullanılan ürünler mevcut .

Pigmentleri inanılmaz basarılı .
Çok yogun renklere sahipler.


 gemi dümeni seklinde bir aynası mevcut , bence çok tatlı bir ayrıntı :)

Simdi birazda farlarına göz atalım ?


Renkleri günlük kullanım için bence sahane .
Mat ve sedefli farlardan olusuyor .

En favori renklerim ;
Benvenuto , Tervetuloa
ve Wıllkommen 

Yakından swatchları ;


En bastan baslıyalım isterseniz :

Welcome - tam bir baz rengi ve yani göz kapagınızın rengini esitlemek içinde kullanılabilir.
Bıenvenue - altın yansımaları bulunan sedefli bi renk .
Bıenvenıdo - asırı pigmentli sedefli haki rengi , çok degisik bir renk 
Benvenuto - gül kurusu bir renk , kesinlikle tek basına günlük kullanım için mükemmel
Tervetuloa - sütlü kahve tonlarında tam bir crease bölgesi rengi , çok begendim
Welkom - Koyu bir petrol yesili 
Wıllkommen - Yogun pigmentli çikolata renginde mata yakın hafif ısıltılı yine hem tüm göz kapagı hemde crease için :)
Valkommen - Bi ton koyu çikolata rengi
Faılte - siyaha yakın çok koyu bitter çikolata rengi :)

Renkler bu sekilde , umarım hosunuza gider :)

Simdi Allıklara geçelim mi ?
 Toz Allıklar ;


Oldukça pigmentli, yumusak yapıda 
Huan Yıng turuncu şeftali bir allık 
Dobrodoslı mor tonda bir allık 

Swatchları ;


Kalıcılıklarıda oldukça iyi , yogun pigmentli oldukları için 
uzun süre kalabiliyorlar .

Krem olan bölgeye geçicek olursak ;


Bu ürünler , hem ruj hemde krem allık olarak kullanılıyor .
Bunu elimde denedigimde söyle birsey farkettim ;
Sürünce kremsi yapıda , sürdükten sonra pudralı bir görüntüye dönüsüyorlar .
Hatta bayada kalıcılar size fotografladıktan sonra elimin üstünde kalmıs sabah uyandıgımda çıkarmama ragmen hala duruyordu .
Baya basarılı bir palet bence.

Swatchları ;

Bem - Vındo : Fusya renginde 
Vıtajte : turuncu renkte 

Bunlarda bittigine göre simdi geriye kalan . bronzer ve aydınlatıcı kaldı dimi ?
Acaba bunları neden yukarda göstermedim ?
Çünkü , çok soran oldu , çok merak eden oldu .
Neyi?
Bahama Mama bronzerı ile aynı mı ?
Mary Lou Aydınlatıcı içindeki ile birebir mi ?
Gibi bir çok soru aldım .
Simdi bunları cevaplama zamanı :)

Öncelikle Bronzerdan baslamak istiyorum ;

Bahama Mama VS Croeso


İtiraf etmem gerekirse çok mini minnacık bir farkı var oda çok zor ayırt ediliyor.

Yapıları aynı hiç bir fark yok.

Farkı ise ;
Fotograftada belli oldugu üzere (belkide olmuyor )
Paletin içindeki Croeso bi tık daha sıcak tonda ve bu nedenle bahama mama bronzer olarak degil daha çok kontur islemi için kullanılırken , bu paletin içindeki renk hem bronzer olarak hemde kontur islemi olarak gayet güzel kullanılıyor .

Benim gördügüm, arasındaki fark sadece bu .

Son olarak paletteki Aydınlatıcıya geçicek olursak ;

Mary Lou VS Kuwakarıbısha


Bunda aynı seyleri söyleyemicem ,
bildiginiz gibi bir çogumuz Mary Lou 'ya asıgız :)
Kullandıgımız en güzel toz aydınlatıcı olabilir.
Belkide hala hepimiz için bu geçerli olucak , belki de bazılarımız artık bu paletin içindekini sevicek.

Bu birazdan sizin kararınız :)?
Gösterdikten sonra lütfen bana asagıya yada instagramdan yorum bırakmayı unutmayın .

Arasında baya bir fark var öncelikle bunu söylemeliyim.
Ne fark var ?


Gördügünüz gibi ,
Mary Lou oldukça hafif (buna yogun disko topu diyenler utansın) iken
Bu paletin içindeki (ismini yazmaktan sıkıldım)
oldukça yogun aydınlatıcısı varken birde üstüne çok pigmentli
öyle çok simli simli degil ama Mary Lou'ya göre karsılastırırsak çok asırı yogun artık aklınıza ne gelirse :)

Benim düsüncem , kullanılabilir elbette çok az almaya çalısırsak daha güzel olabilir.

Bu paleti Gratis Magazalarında TheBalm Standında 80 tl 'ye bulabilir ,
İndirimde sadece 48 tl'ye alabilirsiniz.


Benim karsılastırmalarım ve incelemem bu sekildeydi, umarım begenmis ve aklınıza takılan soruların cevaplarını bu yazıda bulabilmissinizdir.

Beni sag üst taraftan takip edebilirseniz çok sevinirim,
bir sonraki yazılarda görüsmek üzere .
HosÇakalın 



5 yorum:

  1. Şahane olmuş post emeğine sağlık ! Bu paleti kaçırdığıma üzüldümmm neyse öğretmenler günü olmadı yılbaşı kaparım :))

    YanıtlaSil
  2. bu palet çok iyiymiş ya. ben bayram indirimi için gittiğimde neredeyse bütün paletler bitmişti bunu görememişim bilee :(

    YanıtlaSil
  3. bende aldım bayıldım bu palete paleti elime alıp hariçten bide elime rimel, fondoten makyaj tamamdır... :) aydınlatıcıyıda beğendim ama mary lou kullanmadığım için karşılaştırma yapamadım ilk aydınlatıcım için gayet başarılı :)

    YanıtlaSil
  4. baya farklıymış renkler hakikaten ilk bakışta aynı gibi algılanıyor harika bir yazı olmuş bu .-))

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel bir yazı olmuş!Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena