4 Ağustos 2015 Salı

Temmuz Ayı Favorileri ♥

 Uzun bir aradan sonra Merhaba , bildiginiz üzere tatildeydim ve yogun gezintiler olsun sınav olsun hiç bloga vakit ayıramıyordum ve artık buradayım.

Ve tatilde Temmuz ayı boyunca neler kullanıp favori olarak görmüsüm hemen baslayalım ne dersiniz ?



Gördügünüz gibi biraz dekorasyon degisikligi yaptım umarım begenilir ,
ve her zamanki gibi 10 ürün seçtim .


far ürünü ;
TheBalm Nude Tude 
4 rengi  :


Oklarla gösterilen renkleri seçtim ,çok dogal ve tam sür çık renkler oldugu için naturel bir görünüm sagladım . Tüm göz kapagıma Stubborn isimli farı uyguladıktan sonra , göz kapagımın katlanma bölgesine Sultry isimli farı gölge geçis için karıstırma fırçamla uyguladıktan sonra göz kapagımın orta kısmına Stand-offısh isimli hafıf pırıltılı oldugu için aydınlık bi görüntüyle göz rengimi belli etti , son olarakta Sassy isimli farı aydınlatmak için göz pınarlarıma uyguladım .

Uygulanmıs haliyle çekilmis bir fotografım var ;



The Balm ürünlerini Gratis Magazalarında bulabilirsiniz .
%40 indirimlerle çok iyi fiyatlara alabilirsiniz .
Fiyatı indirimde 45 tl civarına kadar iniyor.

Farın kalıcılıgını ne ile saglıyorum ?

TheBalm PUT A LID ON IT .
Far Bazı



Fotografta görüldügü gibi The balm Nude Tude paletindeki farı bazlı ve bazsız olarak denedim sizin için ve sonuç :)

Bittikçe alacagım ürün ve eyelinerlarınızıda sıcakta üste göz kapagınızın üstüne geçirmektende kurtarıyor .

The Balm Markası Gratis Magazalarında bulabilirsiniz

Fiyatı indirimde 17 tl civarı .


H&M BRONZING Powder


Bronzer insanı oldum çıktım buda tüm yaz yüzüme allık kullanmadan sadece bu ürünü kullandım , böylesine dogal duran baska bir ürün var mıdır ?
Tabi bu kadar uygun fiyatlı .
H&M in bu ürününü neredeyse herkes bilir ve bir çok bloggerin favorilerinde de mevcut , durusunu ve verdıgı sıcaklıgı çok begendim .
Büyük boyunu aldım bana bir ömür yeticek gibi  .
Iki rengi mevcut , Bendeki açık rengi Gorgeous Tan , digeride koyu olan Dark Tan .

H&M magazlarında indirim zamanı Büyük Boyu 5 tl , Küçük Boyu 3 tl .

Digeri ?
Maybelline Dream Fresh 
BB Cream


Bu ürünü alısveris yazımdan hatırladınız mı ?
Size daha ilk günden sevdigimi söylemistim , kesinlikle asıgı oldum . Yaz sıcaklarında yüze fondoten yerine BB kremler tercih etmekten yanayım . Zaten tam bir  BB krem insanıyım. O kadar sahane bir görünüm olamaz pürüzsüz , aydınlık ve inanılmaz dogal .
Dream Fresh üstelik 30 SPF içerigi ile günesten ayrıca korumada sagladı .
Vazgeçilmezim oldu .
Kuru ciltler için olan herkes kesinlikle bu ürüne bakmalı.
Yaglı ve Karma ciltlere sahipler ise Pure olan Mavi rengine bakabilir .

Kozmetik Magazlarında bulabilirsiniz .
CosmoHome Magazasında %50 indirim ile 12 tl almıstım.

Peki bu ürünü ne ile uyguladın?

Ebelin Makyaj Süngeri ;


Ebelin Makyaj süngeri bilmeyenleriniz için Beauty Blendera muadil olarak gösteriliyor .
Ben Beauty Blender kullanmadım ama bunun adeta bagımlısı oldum .
Cilde asla pütür pütür yapmadan dogal bi sekilde ürününüzü yediriyor ve pürüzsüz bi görüntüye kavusturuyor .

Instagramdan @zeynepinmakyajı sayesinde aldıgım bu ürün bu ay benimle çok iyi anlastıgı için suan burada :)

Ebelin markasi maalesef sadece yurt dısında mevcut .

Fiyatı: 18 tl getirilmisti.

Hiç aydınlatıcı kullanmadın mı ?

Benefit HIGH BEAM 


Instagramda açık arttırma ile çok iyi bir fiyata sahip oldugum ve bir çok kişinin bayılarak kullandıgı bu ürün yazın ebelin makyaj süngeri ile ve sıvı bir ürün oldugu için kuru cildimide iyice kurutmadan elmacık kemiklerimin üstünü müthis aydınlattı . Ayrıca kas altlarımı ve üstlerinde de çok severek kullandım .Fiyatını çok pahalı bulanlar , pastel markasının yeni çıkardıgı ürünede göz atabilir . Onunla yakında bir karsılastırma yazısı gelsin mi ?

Benefit ürünlerini SEPHORA Magazalarında bulabilirsiniz .

Fiyatı tam bilmemekle 80 ve üstü olmalı .

Göz altı kapatıcısını sabitlemeye yarayan bir baz var mı ?

GOSH EYE Roll-on Göz altı bazı


Uzun zamandan beri kullandıgım artık makyajımın bir parçası haline geldiginden bu ürün favorilere girmeli dedim ve burada :)
Gosh indiriminde dikkatimi haliyle çeken bu ürün göz altına kapatıcınızı uygulamadan sürüyorsunuz ve elinizle yediriyorsunuz daha sonra kapatıcınızı uygulayıp üstünede pudranızla sabitlediyseniz eger bu sizi baya süre idare ediyor emin olabilirsiniz . Çok ilginç olan bu ürün benim her makyajımda mevcut . Ayrıca serinletme etkiside cabası .

GOSH Markası Sadece Gratis Magazalarında .
Fiyatı indirimde 14 tl civarına kadar iniyor .

Yaz sıcaklarında hiç serinlememiz mümkün degil mi ?

Yves Rocher Vitamin Face Mist 


Temmuz ayı boyunca çok sıcaktı ve yanımdaki bu ürün sürekli elimin altında oldu .Buzdolabında tutarak makyaj öncesi veya sonrası makyajımı asla bozmadan mükemmel ferahlık sagladı . Eger sizde Mac Fix e o kadar para vermek istemeyenlerdenseniz . Bu ürünü deneyebilirsiniz . Iceriginde Greyfurt meyve özleri bulunuyor .

Yves Rocher magazalarında ve fiyatı 15 tl civarı . :)
Hiç saç ürünü kullandın mı ?

BEBAK Sıvı Saç Kremi 



Adeta asıgı oldum , saçlarımı kuru hissettigim zamanlarda sadece bu ürünü kullanarak yumusacık ve anında acılan saçlara kavusuyorum ve üstelik kokusu MÜ-KEMMELL . Görüldügü gibi bir ayda yarısı bitti bile umarım bi yerlerde karsıma çıkar ve hemen stok yaparım .
Bebak Markasının yeni ürünü olan bu ürün henüz belirli yerlerde mevcut . 

Bebak Instagram hesabından iletisime geçerek nerelerde bulabileceginizi ögrenebilirsiniz .

Ürün denemem amaçlı gönderildigi için fiyat bilgisine sahip degilim .

Son olarak

Tatilde sampuan markan neydi ?

Maria Nila Colour 



Maria Nila yurt disinda çok ünlü bir sampuan ve kuaförlerin tercih ettigi markalar arasında , gecen ay bana gönderilmisti eger instagramda takip edenleriniz varsa bende tatilde saçıma sarılar attırdım ve uygulanmıs saçımda kullanmaya basladım .

Sonuc olarak ;
Kokusu ilk sürdügünüzde biraz agır olsada yıkadıgınızda ve kuruladıgınızda müthis güzel kokuyor . Colour serisi oldugu için vaad ettigi özelliklerinden biri saç rengini bozmadan rengini korumak hiç bi sekilde akma olmadı ve saç kremi sayesinde yumusacık saclarım oldu . Iceriginde Nar özleride bulunuyor . 

Almak isteyenler buradan iletisime geçerek ulasabilir .


Benim Temmuz Ayı favorilerim böyleydi , umarım begenirsiniz .
Beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın lütfen :)
Yorumlarınızı olumlu veya olumsuz benimle paylasmayı unutmayın .

Sevgiyle Kalın ♥ .


1 yorum:

  1. Çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş ayrıca dekorasyona da bayıldım.Hem şık hem de sade :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena