13 Ağustos 2015 Perşembe

Minik Çaplı Alısveris ♥ Flormar / Watsons / Gratis

Merhaba ;

Dün instagramda paylastıgım minik alısverisi bloga detaylarıyla gelsin mi diyince , olumlu yanıtlar alınca suan buradayım .

Öncelikle Flormar , Watsons ve Gratisten çok istedigim ürünleri alıp çıktım ;




Flormardan baslayacak olursak ;

Flormarın yeni BOHEMIAN DREAM Koleksiyonundan bazı ürünleri %70 indirimde ,
bende bir allıgını ve lip lacquer rujunu tercih ettim.

PUFFY BLUSH
01 Free- Spirited Tan



 Flormarın daha önceki koleksiyonlarınıda çok basarılı buldugum gibi bu koleksiyonda hayal kırıklıgına ugramadım.

Bronz ve bakır tonlarında bu allık yumusak yapıda kremsı ama suruldugunde pudramsı bir yapıya dönüsen , çok dogal bir görüntü veren özellikle do the hoola kitin içindeki dew the hoola likit bronzer üzerine mükemmel uyan , bir diger özelligi ile far olarakta uygulanabilen ve katlanma bölgesi gölgesine sıcaklık ve geçisi mükemmel yapan bir ürün .
Yeterince açık ve net oldu bence :)
Kısaca bayıldım .

Flormar magazalarında %70 indirim ile 7,50 tl civarı fiyata bulabilirsiniz .

Flormar 
Lip Lacquer
09 



Aslında koyu renk ruj sevenler için inanılmaz güzel bir ruj , fakat benim bekledigim gibi çıkmadı ,
magazasında bordo kırmızı bir ruj beklerken kendisi mor alt tonlu koyu visne rengi çıktı .
Kendime yakıstırmadım tabiki bronz ve bugday tenlilerde çok güzel duracagına eminim.
Bu ürünü ileriki zamanlarda bir çekilise dahil etmek istiyorum , sadece denedim ve swatchladım.

Fiyatı ; 5 küsür civarı :)

Watsons Magazasında ;
Kate Moss Nude 45



Bildiginiz gibi watsonslara Kate Moss Nude serisi geldi , bende en begendigim 45 rengini aldım .
Kendisi pembe soguk alt tonlu gül kurusu bulunduran bir nude özellikle önümüzdeki sonbahar aylarına çok yakısacak gibi duruyor .
48 numarasına da gözümü dikmis bulunmaktayım o daha bordo kahve tonlarında bir nude .
Yumusak ve nemlendirici özellige sahip rujlar kolay sürülüyor . Mat degiller .
Ben sürdükten sonre parmaklarımla yedirmeyi tercih ediyorum .

Dudaktaki Durusu ;



Watsons Magazalarında bulabilir;
Fiyatı : 15 tl ye sahip olabilirsiniz.


Son Olarak Gratis Magazalarında ;

Wet N Wild 
Nutty Far


Bildiginiz üzere benim geç kesfettigim daha dogrusu anca bulabildigim bu far inanılmaz dogal duran rengi kutusunda çok soguk grimsi gibi dursada swatch da belli oldugu üzere içerisinde pembe ve kahve tonları içeren bir sür çık rengi .
Ben tüm günlük makyajlarımda kullanacagımı düsünüyorum .

Eger isterseniz gratis magazlarında ;
fiyatı , 6,50 tl ye sahip olabilirsiniz.


Bir yazının daha sonuna geldik , okudugunuz için tesekkürler .
Umarım begenmissinizdir .
Yorumlarınızı benimle paylasmayı ve sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın.

Bir sonraki yazıda görüsmek üzere ,
Mutlu Kalın ♥ .


2 yorum:

  1. süper bi alışveriş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ruj koyu görünüyordu ama sizde çok güzel durmuş.Nutty de çok güzel bir far :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena