8 Ağustos 2015 Cumartesi

Aydınlatıcılar / Highlighters ♥

Merhaba:)
Evde bos bos otururken aklıma geldi , neden elimde olan tüm aydınlatıcıların yazısını yazmıyorum ki ?
Zaten aydınlatıcı kim sevmez ki ? 

Umarım yararlı bir yazı olur ve begenip sıkılmadan okursunuz . :)
Iyi Okumalar .



Hemen baslayalım ;

theBalm Mary Lou


Herkesin bayıla bayıla kullandıgı bu ürün , çok dogal ten renginizle bütnlesen ve kesinlikle sim içermeden mükemmel sonuç alacagınız bi ürün .

Elmacık kemiklerimin üstü dısında dudak üstüme ve burun bölgemide çok iyi aydılatıyor .
Toz yapıdaki en sevdigim aydınlatıcılardan biri .

Betty Lou ve Cindy Lou iki ayrı renkleride mevcut , bende Betty Lou mevcuttu fakat tenime asırı koyu geldigi için arkadasıma verdim bunu kendime aldım :)
Özellikle beyaz tenli ve bugday tenlilere çok yakıstırıyorum .
Eger sahip olmak isterseniz .
TheBalm sadece Gratis magazalarında mevcut .
Indırimde 30 tl :)


Bourjoıs 
Gold Bronzing Powder 



Çikolata gördügüm an dayanamam :)
Yine bir açık arttırmadan çok uygun fiyata aldıgım bir ürün daha , aslında bu ürün pudra densede tam bir bronz altın ısıltılı aydınlatııcı özellikle bronzerin üzerine elmacık kemiklerin üstüne sürüldügünde çok begeniyorum . 

Aslında biraz the balmın betty lousuna benzesede ondan daha hafif ve o kadar koyu ve yogun durmuyor .

Maalesef Bourjoıs Markası ülkemizden kalkmıstı , yurt dısında arkadaslarınız varsa siparis edebilirsiniz .


Açık Arttımaları takip ettigim instagram hesabına buradan ulasabilirsiniz .

benefit
girl meets pearls



Bu ürün benefit kitlerinin içerisinden çıkan minik boyu ,
7.5 ml oldugu için çok sık kullanmamaya çalısıyorum . Söyle söyleyebilirim altın ısıltıları olan hafif pembee bir aydınlatıcı buda çok dogal duruyor . Azıcık damlası bile yedirince yetiyor . 

Benefit ürünlerini çok seviyorum .
Hem paket ve tasarımları olsun hemde kaliteleri ve içerigi olsun , çok güzel .

Benefit ürünlerine SEPHORA Magazalarından ulasabilirsiniz.

Orjinal Boy Fiyatı : 100 tl civarı 



benefit
High Beam



Daha bir önceki Temmuz Ayı Favorilerimde bahsettigim bu ürün gerçekten sıvı aydınlatıcılar arasında en sevdigim :)
Ayrıntılarıyla bir önceki yazımdan buradan ulasabilir ve okuyabilirsiniz .

Pastel markasının yeni çıkardıgı ürün henüz deneme fırsatım olmadı .
Denedikten sonra karsılastırmasını paylasmak istiyorum.

theBalm
California Pallette


Bu paletin içindeki hafif gül pembesi hafif somon bir renkte çok dogal duran , zaten the balm ürünlerinden hiç pisman olmadım .
yine toz yapıda ama yumusacık yapıya sahip , real tecniques setting fırçası ile çok güzel paletten alınıp uygulanabiliyor .

Fiyatı : Indırımde 17 - 20  tl civarına kadar iniyor .
Özellikle bu üründe 1 alana 1 bedava kampanyası oldukca sık  yapılıyor.

essence
NUDE
03 creme brulee



Onceden de Haziran Ayı favorilerimde bahsettigim ürün kısaca ;
aslında bir far olan ama ben kesinlikle aydınlatıcı olarak kullanılmasından yanayım , fırınlanmıs olan bu yapıdakı ürünler fırcanızı ıslatılarakta kullanılıyor ve yumusacık yapıda oluyorlar .

Detaylı yazısını buradan ulasabilirsiniz .

Fiyatı : 9.25 veya 9.50 civarı :)

Loreal 
Lumı Magıque
ısıltılı baz



Evet aslında ısıltılı bir baz olan bu ürün her sekilde de kullanılabiliyor , gecen sefer favorilerde baz olarak karsınıza çıkarken suan burada bir aydınlatıcı olarak karsınızda :)
Beyaz alt yapıda krem sekilde olan bu ürün çok güzel hatta inanılmaz güzel .
Kas üstlerini ve elmacık kemiklerinizi çok dogal aydınlatırken baz olugu içinde kalıcılıgı oldukca yüksek . 

%40 indirim ile 25 tl civarı oldukça uygun ve çok kullanıslı bu ürün siddetle tavsiye edebilirim .

Tüm Kozmetik Magazlarında bulunuyor.


essence 
Aquatix

Shimmer Pearls





Bu ürün essence geçen zamanlarda Aquatix serisinden aydınlatıcı toplar , söyle söyleyebilirim sadece görüntüsü çok tatlı pastel renklerde içerigindeki toplar bulunuyor .
Ama kesinlikle disko topuna çeviriyor . Üstelik daha sonrada o simler çıkmıyor . Hatta suan elimde kaldı bile bunu yazarken disko topu gibi parlıyorum :)

Sevmedigim bir ürün ama görüntüsü çok seker :)

Suan bu ürün sanırım kalktı diyebiliyorum essence standlarından .

Fiyatını tam hatırlamamak ile beraber  10 küsür civarı .


Son ürün ise ;

Avon 
Colur And Contour 
Rose Glow


Bu ürünü aslında koymayı düsünmüyordum çünkü kendisi çok eski bir ürün ama son anda koymaya karar verdim. Öncelikle suan hala varmıdır onu bilmiyorum .
Avantajı iki renkli olması ve gül kurusu ve ten renkli olması .
Diger aydınlatıcılar varken elim bu ürüne hiç gitmiyor açıkçası .
Ama eger aydınlatıcısız kalırsam ( yalan :) ) o zaman bu ürünü kullanmayı düsünüyorum .

Inanın fiyatını hatırlamıyorum .
Eger isterseniz Avon sitesinden bakabilirsiniz .


Ve bir yazının daha sonuna geldik umarım keyifle okumussunuzdur .
Baktımda ne çok aydınlatıcı seven bir insanmısım , zaten uzun zamandan beri cildim kuru oldugu için aydınlık makyajları tercih ediyorum  tabiki en dogal sekilde .

Sizin bana tavsiye edeceginiz ürünler varsa asagıya yorum bırakmayı unutmayın .
Sag üst taraftan 'bu siteye katılın' butonuna basarak takip ederseniz çok  mutlu olurum . 

Gelecek yazılarda görüsmek üzere .
Hosçakalın ♥ .


2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş,karma cilde sahip olduğum için aydınlatıcılarla pek anlaşamıyorum ben.Elimde sadece Benefit'in setinden çıkan girl meets pearl var.Kuru cilde sahip olmanın en iyi yanı aydınlatıcılar bence :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazı olmuş bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena