22 Ağustos 2015 Cumartesi

Benefit do the HOOLA / Bronze KIT ♥


Merhaba ;

Benefit ürünlerini ne kadar sevdigimi biliyorsunuzdur , bilmeyenleriniz de simdi ögrenmis oldu :)
Bugün sizlere Benefit do the HOOLA / Bronze Kit inden detaylıca bahsetmek istiyorum .

Isterseniz baslayalım ;


Bu kitin içerisinde 5 deluxe boy ürün olmak üzere bir adette hoola uygulamak için kontur fırçası bulunuyor.

Özellikle çok merak ederek ve bronz ürünlerle dolu bi kit oldugu için çok begenerek aldım.

Ilk olarak içerisinde benefitin ilk kez bu kitinde gördügümüz dew the hoola likit bronzerı ile baslamak istiyorum ;

dew the HOOLA 
Likit Bronzer


Bu ürün sıvı yapıda daha önceden sürekli toz yapıdaki bronzerlara göre çok daha iyi oldugunu söyleyebilirim , fakat yaglı cilde sahip kisiler belki pek hoslanmayabilirler. Rengi yedirtikten sonra oldukça tenim ile bütünlesti.
En sevdigim yanıda içindeki turunculuklar dolayısıyla tenimde hiç kötü durmadı .
Bazı kisilerin istedigi gibi çıkmasada , ben oldukça sevdim . Özellikle minicik bi pompası ile yüzük parmagınıza sıkıp öylece elmacık kemiklerinizin üzerine yaydırtıktan sonra çok hos duruyor.
Yapısı sürüldükten sonra oldukça yumusak .
Kuru cilde sahip iseniz sevebilirsiniz bence :)
Benefit kitlerinin içerisindeki ürünler minik boy oldukları için pek sıklık ile kullandıgımı söyleyemem ama bazen sürekli kullanma istegide gelmiyor degil :)
Ürünün gramı ;
7.0 mL .

Sadece bu kitin içerisinde bulunuyor , Ayrıca tek olarak orjinal boyutu ile veya bu boyutu ile satısı yok.

Diger 
HOOLA Bronzer;


Bu ürün oldukça sevilen ve benimde çok sevdigim ürünler arasına giren , ve yüzümüzün bir çok yerinde kullanılabilen bir ürün.
Özellikle kontur amaçlı kullanıldıgında çok basarılı buldum . Uygulandıgında çok dogal duruyor. the balmın Bahama Mamasına göre daha yumusak bir görüntüde.
Far uygulamasında göz kapagınızın katlanma bölgesine çok güzel sıcaklık ve gölge geçiside oldukça güzel yapıyor bir çok far rengi ile bence mükemmel uyuyor .
Daha önce denemedigim ve merak ettigim bu ürünü bu kit sayesinde denemiste oldum.

Ürünün gramı ;
3.0 g 

Ayrıca orjinal boyutu ile Benefit raflarında bulabilirsiniz.


Yanındaki Fırçası ise ;


Sık kılları ve yassı yapısı ile kontur uygulaması için birebir , yassı yapısı sayesinde ürününüzü kontur uyguladıgınız yeri tam bulup oraya oturtup çok güzel bir sekilde yayılması saglıyor.
Sadece Hoola ile kullanmayıp diger kontur uygulamalarımda bu fırçayı oldukça sık kullanıyorum .

Bu fırça Hoola Bronzerın içerisinden çıkıyor.

Bene Balm ;


Benefitin renkli dudak balmlarından Bene Balm hafif kırmızılık veren gül kokulu , dogal kırmızı dudaklar için nemlendirmesi yüksek en sevdigim balm ürünlerinden .
Ayrıca bene tint ile kullanıldıgında oldukça kalıcı oluyor.

Bene Balm haricinde 3 seçenegi daha bulunuyor ;
possiebalm - şeker pembesi
chachabalm - mercan rengi
lollibalm- orkide rengi

Ürünün gramı ;
1.4 g

Orjinal boyutuda bulunuyor .

Ultra Plush HOOLA
Dudak Parlatıcısı ;
Icerisinde altın yansımaları , ısıltıları bulunan nude renginde bir parlatıcı . Tek basına uygulandıgında rengini fazla belli etmesede . nude bir ruj ile beraber uygulandıgında gayet güzel durabiliyor .
Kokusu da oldukça güzel . Diger lip gloss ürünlerinde oldugu gibi yapıs yapıs bi his bırakmıyor.

Ürünün Gramı ;
6.5 mL

Orjinal boyutu ile de bulabilirsiniz.

Son olarak ;
they're Real ! Mascara


 Bu rimeli çok seveni var biliyorum , fakat ben pek anlasamadım . Suya dayanıklı olasıyla kuruması oldukça geç olan ve kuruduktan sonrada çok zor çıkan bu ürün ile pek anlasamadık .
Bu kit içerisindekini hiç kullanmadım bende zaten bir tane mevcuttu . Bunuda ileride bir çekiliş planlıyorum onun içine koymak düsüncesindeyim .
Begenenler için güzel bi seçenek gibi .
Ürünün Gramı ;
3.0 g

Orjinal Boyutu da bulunuyor .

they're Real! Mascara ve HOOLA dudak parlatıcısı
durusları ;


Suratımda bu iki ürün haricinde hiç bir ürün bulunmuyor .

do the HOOLA / Bronze Kiti SEPHORA magazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı : 115 tl 

Suanda pelliniofficial instagram hesabında çekilisi mevcut , ulasabilir ve katılabilirsiniz.

Bir yazının daha sonuna geldik , umarım yararlı ve begendiginiz bir yazı olmustur .
Beni sag üst tarafta 'bu siteye katılın' butonuna tıklayarak üye olmaya unutmayın .
Baska yazılarda görüsmek üzere .
Hosçakalın 


1 yorum:

  1. Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş.Set de çok güzel ama çoğu sephorada yok ne yazık ki:/

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena