30 Ağustos 2015 Pazar

Agustos Ayı Favorileri ♥

HERKESE HAFTANIN SON GÜNÜNDEN MERHABA :)

Bugün Agustos Ayı Favoriler yazısı ile buradayım :)

Bu alısılmısın dısında bir yazı olucak ,çünkü geçen favoriler yazılarına baktıgımızda hep makyaj agırlıklı ürünler vardı .Bu yazıda artık öyle olmucak . Çünkü farkettim ki her ay degisen birsey fazla olmadıgı için aynı ürünleride koyarak sizi sıkmak istemiyorum . Aslında aynı ürünleri koyunca bende sıkılıyorum. O yüzden daha eglenceli hale gelsin diye biraz daha degisik bir yazı olucak .

En çok alısveris yazıları ve favorileri yazısı yazarken keyif alıyorum ve farkettim ki en çok sevilen ve okunan yazılar da bu yazılar oluyor .

O zaman daha fazla uzatmadan baslayalım ;

Keyifli Okumalar ♥

Ilk olarak Makyaj ürünlerinden ;

 RivalDeLoop
Eyeshadow Base



 Bu marka bildiginiz üzere sadece Rossmann magazlarında bulunuyor . Daha önceden Snapchatte bahsettigim ürünlerden biri .
Krem yapıda oldukça yumusak kolay sürüme sahip bir far bazı .




 Fotografta gördügünüz üzere baya kullanmısım .
Bu ürün Mac Paint Pot ürünlerine muadil gösteriliyormus . Fakat ben Mac Paint Pot kullanmadıgım için henüz bu yönde size tam bir bilgi veremem .

Buu ürünü size theBalm ürünlerinden Mont Balm Paletindeki bir farla bazlı ve bazsız olarak görüntüledim .

Öncelikle farı gösteriyim ;

theBalm Aspen 





 Baya koyu bir renk ve bence çokta güzel .

Simdi hemen bazlı ve bazsız fotoya geçelim ;


 Sonuç bu sekilde . Üstte bazsız , altta bazlı sonucu gözüküyor .

Ben çok begenerek kullanıyorum . Sizede tavsiye ederim.

Ürünü Rossmann Magazalarında bulabilirsiniz .
Fiyatı : 9 küsür .


Diger ürün nedir ?

Yine bir baz ama bu sefer yüz için :)
The Balm
Time Balm 
Primer


Bu ürünü uzun zamandan beri severek kullanıyordum ama Agustos ayında fazlaca kullandıgım için favoriler yazıma eklemek istedim.

Aslında çok seveni olup , ama sevmeyenide çok . Sevmeyenlerin genelide yaglı cilde sahip olanlar .

Ürünün yapısı sürüldükten sonra su gibi kaybolup kadife bi yapıya dönüyor . Yok oluyor ve yüzümdeki gözenekleri kapatıp ten makyajıma hazırlıyor . Pürüzsüz bir görüntüye kavusturuyor .

Tabi herkeste farklı gözlenebilir . Bende olusanlar bu sekilde .

Bir görüntüsü ;

Seffaf yapıya sahip , baz arayısındaysanız bayram indirimi yaklasmısken listenize ekleyebilirsiniz .

The Balm ürünleri Gratis Magazlarında bulabilirsiniz .

Fiyatı inidirimde 20 ile 30 arası diye hatırlıyorum .

Hemen diger ürüne geçelim mi ?

Birazda ruj favorisi gelsin :)

Wet'n Wild 
BALM STAIN 
Lady and The Wamp / E124


 Bordo ruj severlere özel gelsin ,
Yumusak yapıda oldukça kolay sürülen ve nemlendirici özelligi çok yüksek.
Bence kalıcılıgıda gayet iyi .

Swatch olarak ;


 Sürüldükten sonra nanemsi bi koku oluyor , fazla renk çok üstüste sürüldügünde verebiliyor yada altına baz olusturcak sekilde ya ruj primeri uygulayabilir yada dudak kalemi sürüp üstüne bunu uygulayabilirsiniz.

Dün Snapchate attıgım görüntüsü ;



Bu ay en çok bu ruju kullandım.
 Ürünün altına baz olusturması için Rimmelin kalıcı rujlarından uygulamıstım .

Snapchat : mrvayzit 

Wet'n Wild ürünlerini sadece Gratis Magazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı : 13 tl


Simdide bir far uygulaması için Fırça favorisi gelsin ;

theBalm 
Crease ,Love&Happiness



 Isminden de anlasıldıgı gibi , bi tarafı ile göz kapagınızın katlanma bölgesine farınızı uyguluyorsunuz digeri ile dagıtma islemini gerçeklestiriyorsunuz .
Bu ay severek en çok kullandıgım fırçalardan .
Kılları oldukça yumusak  ve dökülme yapmadı .

Gratiste bulabilirsiniz.
Fiyatı indirimde , 25 tl civarı .

Simdi ise makyajımızı yaptık peki bu ay ne ile 
temizledik ?
Bioderma 
H2O
Makyaj Temizleme Suyu


 Daha önce bi kaç tane size makyaj temizleme suyu önermistim ama bunu kullanmadan önceydi . Cidden arkadaslarımın dedigi kadar varmıs . 
Garnierin suyundan bir bilemediniz iki katı üstünlügündedir belki.
Daha uygun fiyatlısı isterseniz Garniere bakabilirsiniz.

Benri kare pamuklarıyla uyguluyorum gözümü yakmadan ve yüzümde bir alerji olusturmadan ,
tek hamlede makyajımı çıkartabiliyorum.

Bu ürünü dermobakım sayesinde tanıdım .

İsterseniz Eczanelerde ve dermo bakım sitesinden ulasıp alabilirsiniz .
Fiyatları yukarıdaki linkte mevcut .

Degisiklige geçebilirim ,
çok uzun oldu mu ? Sıkıldınız mı ? Bana tüm yazı bittiginde yorumlarınızı paylasın .

Simdi agustos ayı boyunca kullandıgım diger seyler ?

H&M 
JUST DON'T CARE
Makyaj Çantası 



 Bu ay bu makyaj çantasını çantamdan ayırmadım . Dıs görüntüsü çok güzel oldugu için almıstım .
Seffaf yapıya sahip , içine koydugunuz ürünlerde dısardan gözükebiliyor .
Çok küçük olmasada çantaya sıgmayacak kadarda büyük degil bence.

Arka görüntüsü ;

Renkleri sizcede çok güzel degil mi ?

Uzun arayıslar sonucu aramadıgım an ,
Izmit Symbol Avm H&M magazasında bulmustum .

Kaldı mı bilmiyorum , ama görürseniz kesin alın .

Fiyatı : 7 tl 

Çamtamdan ayırmadıgım diger ürün ne ?

Power Bank 


Akıllı telefonlarımızın veya ıphone olanlarınızın sarjları pek dayanmıyor bizim gibi internet sosyal medya kurtlarına :)

Bende bu ay çantamdan ayırmadıgım bu ürünle dısarıda sarjsız kalmadım .

Ürünü evde sarj ettikten sonra telefonunuza takıp istediginiz her yerde sarj edebilirsiniz .

Ben internetten almıstım sizde internette veya telefoncularda bulabilirsiniz .

Fiyatları degisiyor . Ben 25 tl almıstım .


Bu ayın aksesuarları nelerdi ?



Öncelikle küpeligim ; English home .

Alttaki iki pembe fiyonklar yaka brosları 
Gömleklerime çok yakısıyorlar .
Özellikle kot ve beyaz gömleklere .

Bulabileceginiz yer : @jellymonsterdesign

Sag üstteki zarif Manset küpe isimli küpeler 
Çok sık bluzlere hava katıyor .

Bulabileceginiz yer : Sadoo ( Küçük bir takıcı ) 

Sag alttakide yaprak seklinde çok zarif 

Stradivarius magazasından almıstım , gecen sezon 
hala varmıdır bilemicem .

Artık her ay Favori Momiji bebegimden bahsedicem ?

Bu ayın Favori bebegi ;

Best Friends 2015 


Momiji bebekler her ay iki tane olmak üzere üretiliyor . 
Altında minik bir bölmesi var hediye notu yazılıyor .
Agustos ayı olan bu bebek benim bu ayki favorim .

Sizcede çok tatlı degil mi ?

Pop Corn seklinde üretilmis .
Elindede çok tatlı bir içecegi mevcut .
Fotograflarda çok tatlı çıkabilir .
Özellikle mısırlı ve filmli :)

Eger sizde bu güzel momiji bebeklerine sahip olmak isterseniz ;

www.bywonderland.com ziyaret edebilirsiniz .

Fiyatlarına siteden ulasabilirsiniz.

VE ;

Bu ayın favori sanatçısı ve sarkıları :

BURAY 


Buray aslında ilk kez bu ay duydugum sanatçılardan biri .
Çilek Kokusu dizisinde kesfettigim kisilerden.

Buray - Istersen ve  Buray - Sen Sevda Mısın? 
sarkıları su aralar çok meshur .

Ama siz birde Buray - Sonsuz Kılalım ve Buray - Kimsenin Suçu Yok
parçalarınıda bi dinleyin bence .

Son olarakta ;

Favori yiyecegim 

Nutella B-ready

Nutella dolgulu gofret 
Bu ay çok severek tükettigim abur cuburlardan oldu :)

Macro Center ve Migroslarda mevcut .
Fiyatı : 13 tl




Ve Agustos Ayı favorilerin sonuna geldik , kısa kesmeye çalıstım umarım sıkılmamıssınızdır .
Lütfen yorumlarınızı benimle paylasmayı unutmayın .
Snapchatte takip edebilirsiniz .Snapchat: mrvayzit
Blogumuda takibe almayı unutmayın lütfen :)


Bir sonraki yazıda görüsmek üzere :)
Hosçakalın ♥


2 yorum:

  1. Daha da uzun olsa hiç sıkılmadan okurdum, değişiklik fikride harika olmuş. Önerilerini kesinlikle dikkate alıcam. 😺🌸

    YanıtlaSil
  2. Değişikliklerle kesinlikle daha da güzelleşmiş <3

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena