30 Haziran 2015 Salı

Dudak Kalemleri ♥

Bazı markaların bazı dudak kalemlerinden bahsedicem bugün sizlere ne dersiniz ?
Dudak kalemleri dudaklarımızda çerçeve olusturarak rujlarımızın daha güzel gözükmesini saglamakla birlikte tek basına ruj olarakta kullanılıyor.
Önceden dudak kalemlerine fazla elim gitmesede su zamanlarda rujdan çok dudak kalemi bakar oldum magazalarda .
Simdi baslayalım umarım sıkılmadan okursunuz .
Zaten kısa bi yazı olucak gibi hem dudak kalemi kim sevmez ki ?




Herkesin çok sevdigi Essence markası ile giris yapıyorum .

Essence markasının ne denediysem tüm ürünlerini neredeyse çok sevdim.
Dudak kalemleride benim için yapılmıs sankii .



Sürümleri o kadar kolay ,yumusak yapılarıyla adeta ruj kıvamında , renkleri de öyle güzel ki .
Fotografta görüldügü gibi 06 Satin Mauve ;
Kahvelik bulunduran bir gül kurusu ,gül kurusu rujlarım çok fazla oldugu için elimin sürekli gittigi bazen üsendigimde sadece ruj olarak kullandııgım renk :)

07 Cute Pink;
Çok tatlı bir pembe aslında adı gibi buda biraz gül kurusuna kaçıyor ama kahvesiz öyle degil mi sizcede ?

11 In The Nude ;
Tam bi nude rengi ve biliyorum herkesin bayılarak kullandıgı en sevdigi renk bu seride .
Ve birçok Mac rujla mükemmel durdugunu biliyormuydunuz ?


Essence dudak kalemleri Gratis , Rossmann ve seçili CosmoStore magazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatlar : 3,50 tl

Gelelim bir diger herkesin bildigi Emily markasına ,


Emily markası birden popüler oldu galiba degil mi ?
Bu markanın kalemleride çok kolay sürümlü ve gösterdigim renkler haricinde renk skalası çok genis.
3 rengini almıstım denemek için üstelik çok komik fiyatları var , daha bir çok rengini de almayı planladım bile.

201 ;
Dudak pembeliginde dudagınızla bütünlesen bir rengi var .
204;
Nude rengi kahvelik barındırıyor bolca ,buda nude rujlarla pek güzel duruyor , tabi tek basınada .
205;
Mükemmel bordo , içinde kahvelik bulunduran bir bordooo kesinlikle favorim sidddetle tavsiye edilir !

Emily markasını birçok kozmetik ve züccaciye dükkanında bulabilirsiniz .

Ceyyıl magazasında çok komik fiyata bulmustum .
Fiyatı sadece 1,75 tl idi :)

Diger yerlerdeki fiyatı ; 2 ile 2 buçuk arası degisiyor.

Simdi hangi marka olsun ?

O zaman benim en sevdigim renge gelelim , ama sadece renk dedim farkında mısınız ?
Rimmel London 063 Eastend Snob ;
Asansörlü yapısı olması avantaj olsa da ,ayrıca sürümüde yumusacık olsa dahi tek sorunu öyle çabuk bitmesi ki tek uyguladıgımda yarısına gelmistim bile , sanırım ben bu ürünü sadece çerçeve yapmak için kullanmalıydım kendimi kaptırıp ruj olarak degil :(
Ama rengi asık olunası degil mi ?
Rimmel London ürünlerini WATSONS magazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı : 12 tl civarı 


Flormara mı geçsek ?
Hemen :)


Flormarın Waterproof kalemlerinden 201 rengi çok bilindik bi renk ,
çok güzel bi nude rengi bunuda mac rujlarla çok güzel uydurabilirsiniz .
Yalnız bu kalemin sürümü diger kalemler gibi yumusak ve kolay degil .
Illa ki sürmeden önce dudagınıza bir lipbalm istiyor .
Benden söylemesi :)
Ayrıca kalıcılıgıda yüksek gibi .

Flormar magazlarında , internet sitesinde ve diger kozmetik magazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı : 4,50 tl 

Son olarak ne kaldı acaba ?


Sadece Rossmann magazalarında ve alt yapısındaki marka olan Rival de Loop ürünlerinden;
07 Plum rengi ben bu rengi denemedim sadece altındaki renge bakarak almıstım ama bu kırmızımsı mercanımsı bi renk çıktı . Normalde gül kurusu pembe gözüküyordu sasırmıstım :)
Asansörlü olusu yine avantaj , sürümüde basit ,kolay ve yumusak .
Ama renk konusunda pek anlasamadıgımız için elim sana gitmiyor be seker sey :))

Eger sizde bu tarz kalemler arıyorsanız diger renklerine ve bu markaya bakabilirsiniz.

Rival de Loop markası sadece Rossmann Magazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı: 5 tl civarı ollmalı tam hatırlamamak ile beraber.

Dudak kalemleri yazımda son buldu .
Umarım begenmissinizdir ve bilgili bi yazı olmustur .
Begendiyseniz beni sagdan takip edebilir , çok yakında yazıcagım yazılardan haberdar olabilirsiniz.

Sevgiyle Kalın , Mutlu Günler 


1 yorum:

  1. Çok güzel renkler hepsinden almayı planlıyorum:)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena