27 Haziran 2015 Cumartesi

Bazı BB Creamler ve Yorumları ♥

TheBalm , PureBeauty , Garnier ve Farmasi BB Cream Yorumları 


BB Kremler ne ise yarar ?
BB Kremler çok az renk veren ürünlerdir , cildin rengini esitler ve fondotenlerden daha ince yapılı oldukları için zarar vermeleri cok daha azdır. Iceriginde SPF olanlarıda mevcut oldugundan gönül rahatlıgı ile kullanılabilir.
Bu nedenle ben en çok bb kremleri tercih ediyorum ve su yaz aylarına en çok bb kremleri yakıstırıyorum.

Simdi sizlere uygun fiyatlı bikaç BB Kremden bahsedicem , okumaya devam edin olur mu ?


Öncelikle The Balm markasına ait Balm Shelter ile baslayalım ne dersiniz ?

The Balm benim en sevdigim markalar arasında buda ürünlerini ne kadar çok begendigim anlamına geliyor . 

Gelelim yorumlarıma ;

BalmShelter 18 SPF içeriyor , spf nedir ? 
SPF : Günes Koruma Faktörü

 Renkli nemlendirici , bej alt yapılı oldukça rengimle bütünlesen ve sürüldükten sonra yumusak pürüzsüz bir görüntü veren , makyaj süngerleri ile tamamiyle mükemmel bir görüntü saglayan ürün . Nemlendirme özelligi oldukça yüksek oldugu için de kuru ciltlilere öneriyorum . 
Peki bu ürünü BB cream için özel olarak çıkarılmıs fırçalar ile kullansak ?
Ben real techniques markasına ait Stippling fırçası ile uygulamıstım fakat hiç iyi sonuç almadım .
Ama h&m markasına ait bb cream fırçası mevcutmus hiç denemedim vede bulamadım ama çok övülüyor . Gördügüm an hemen alacagımdan eminim . 
Sizlerde bakabilirsiniz. 
Ellede uygulamayı seviyorum .

Bendeki rengi : Light

Thebalm markasını GRATiS magazlarında bulabilirsiniz .
Ürünün Fiyatı : 40 küsür gibi.

Bir digeri PureBeauty ;


Pure Beauty markasına ait bb krem çok duyup denemek için almıstım , SPF 42 içeriyor ve bu sizcede harika degil mi ?
Fakat oldukça pembe alt tonlu bir ürün ve yüzünüzde bi süre sonra beyazlık katıyor yani en azından bende bu sekilde olmustu .
Sanırım içinde bolca günes faktorü oldugundan olmus olabilir diye düsünüyorum.
Ama nemlendirmesi oldukça yüksek .
Kokusuda çok güzel.
Yalnız tek sorun içerisinde çook az miktarda olması , bence sorun sizce degil mi ?

Birde bu markanın CC Creami mevcut oda baska bir yazımda sizlerle olucak .

PureBeauty markasını WATSONS Magazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı : 27 - 28 tl.

Baska güzel en favorim diyecegin var mı ?

Diyecek olursanız eger hemen geliyor  .

Garnier BB Cream ;


Bu BB kreme kesinlikle asıgım , cildimde hiç yokmus görüntüsü saglayan ve bolca nemlendiren tüm gün suratımda olup ama hiç bi sekilde agırlık yapmayan bir ürün arıyorsanız bu bu bu derim . Sonuc olarak bu sebepler bana sevmek için yetiyor .

Bendeki Normal ve kuru citlere uyumlu , eger siz karma veya yaglı cilde sahipseniz o çesitlerine bakabilirsiniz .

Neden 5 in 1 deniyor ?
- Cilt rengini esitlemek
-24 saat nemlendirmek
-Pürüz ve Çizgileri gizlemek
-Isıltı vermek
-Uva / Uvb ısınlarından korumayı vaad ettigi için ,
bence nerdeyse hepsinide yerine getiriyor.

Benim bb kremlerimin arasında en favorim .

Garnier tüm kozmetik magazalarında ve büyük marketlerde bulunuyor .

Fiyatı : 24-25 tl , indirimde cok daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Son olarak ne kaldı ?

Farmasi Beauty Balm ;


Farmasi ürünlerinle tanısmamı saglayan Fatma Hanım'a tekrar çok tesekkür ediyorum .
Bu ürünün yorumu aslında instagram hesabımda var ,detaylı bir açıklamasını  yapalım o halde.

Içeriginde ;
-Macademia Yagı
-Vitamin B3
-Oat Extract
-Argan Yagı
-Silk Protein
-SPF 15
-Kolajen içeriyor.

Icerigi oldukca genis olan bu ürün cildi besliyor ve nemlendirip cildi pürüzsüzlestiriyor.
Fakat rengi biraz turuncu alt tonlu benim cildime tam uyuyo lakin biraz bronzlastıgımda dahada güzel durucagına eminim. En açık rengine sahibim Light to Medium .
Çok koyu geldiginde size açık gelen fondoten veya bb kremleriniz ile karıstırarakta kullanabilirsiniz.

Hangi cilt tiplerine uygun ?
Bence tüm cilt tiplerine uygun .

Bu ürünü buradan iletisime gecerek siparis verebilirsiniz .
Fiyatını katologdan veya verdigim linkten iletisim ile ögrenebilirsiniz.

Bitti mi ?
Hepsini yan yana swatch olarak görme ihtimalimiz yok mu ?
Elbetteki var .


Tüm hepsini yakından renklerini görebilirsiniz .
Benim bb kremler yazım bu kadardı .

Eger begendiyseniz Ana Sayfamdan beni takip edebilirsiniz.
Birde bir sonraki blog yazım ne olsun istersiniz ?
Bana buraya yorum olarak yada instagramdan dm ile ulastırabilirsiniz.

Tekrar görüsmek üzere.
Sevgiyle Musmutlu Kalın .



5 yorum:

  1. Instagramı gibi bloğu da iç açıcı❤️ Insanda okuma hissi uyandırıyor the balm shelter merak ediyordum zaten yorumlarına olan güvenimden ilk indirim zamanı kapacağım bir tane

    YanıtlaSil
  2. Ay çok tesekkür ederim kuzum ,umarım sende seversin ❤️

    YanıtlaSil
  3. Hangi ürünün kapatıcılığı daha iyi acaba ??

    YanıtlaSil
  4. Asıl ben teşekkür ederim. Benim de ilk tanıştığım blogger sizsiniz. Yeriniz her zaman ayrı benim için . Sevgiler.

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena