3 Temmuz 2015 Cuma

M.Asam Brilliant Teint Transparent Make-up & Sun Care 30 SPF Face Cream ♥

Sizlere M.Asam markasının son zamanda çok meshur olan yeni ürünlerinden bahsedip onlar hakkındaki deneyimlerimi paylasmak istedim , belki merak ettiginiz bi üründü ve kullananların yorumlarını arıyordunuz dogru mu tahmin ettim ?


Öncelikle tasarımları çok sık olması ile beni çok etkiledi , ayrıca altın rengi gerçekten çok güzel bir hava katmamıs mı?

Ilk olarak Brillant Teint Transparent Make-up ile baslamak istiyorum dilerseniz .
Öncelikle kesinlikle fondoten olarak görmeyın bu bir baz olup fondoten altına baz olarak yada tek basına cilde ısıltı ve aydınlık katmak için kullanılır.


Köpük kıvamında forma sahip kremsi yapıda müthis güzel ve tuhaf kokuya sahip bu ürün gerçekten cildi aydınlık bi kıvama kavusturuyor basta söylemek istiyorum .
Benim gibi ısıltılı makyaj ve ısıltılı bir cilt sevenler için birebir. Fotografta swatch olarak tam belli edemesem bile ısıltıları çok iyi görebilirsiniz yüze uyguladıgınızda.
Kayısı alt tonlu içeriginde shea yagı bulunan ve kapagını actıgın andan itibaren buram buram kayısılı sekerli bi koku kaplıyor etrafı ve yüzümü  , hiç bi sekilde kokusu rahatsız etmiyor . 
Sürüldükten sonra altın yansımalarıyla cildi pürüzsüz bir görüntüye çevirip , yumusacık yapıyor . Ayrıca uygulaması çok kolay ve az göründügüne bakmayın parmagınıza çok az bi miktar aldıgınızda o tüm yüzünüze yetiyor emin olabilirsiniz. 
Peki bu ürünün kapatıcılıgı var mı?
Bu ürün kapatıcı özellikte olmadıgı için hayır yok fakat nemlendirmesi ve yaglı bi görüntüde bırakmaması, kadifemsi yapıya döndürmesi gerçekten bü ürünü en güzel yapan taraflardan .

Ben bu ürünü nerden bulabilirim ?

Watsons , Gratis ve belirli Eczanelerde bulabilirsiniz .

Fiyatı : 85 tl civarı , Watsonsın ara ara indirimlerinde 65 tl ye kadar düsüyor.

Ama bu ürün baya pahalı bu kadar fiyata deger mi ?
Ben gerçek fikirlerimle beyan ettim , çok sevdim ve sık sık kullanabilecek bir ürün oldugu için deger.

Simdi geçelim mi diger ürüne ?
M.Asam Sun Care 30 SPF Face Cream


Icerisinde 30 Günes koruma faktörü bulunan ve oldukça yüksek deger olan bu ürün gerçekten yaz aylarında kullanmayı en çok sevecegim ürünler arasına girebilir mi acaba? Yüzüm zaman zaman yanıyor güneste ve kıpkırmızı bi hale dönüsüyor adeta korkunç pancar gibi , bu çok kötü degil mi ?
Bende bu ürünü tüm yüzüme uyguladıgımda umarım artık bu görüntülerden kurtulabilirim.
Ayrıca ürünü denedigimde nemlendirme özelligi çok yüksek ve bolca gül kokusu geliyor burnuma .
Bu yaz tatilde çok iyi anlasıcaz gibi gözüküyor .

Iceriklerinde Paraben bulunmuyor .

Bu ürünün fiyatı suanda Watsons Temmuz Katalogunda 60 tl 'den 47 tl 'ye düsmüs gözüküyor .


Umarım faydalı bi yazı olmustur , zaman ayırıp okudugunuz için tesekkür ederim.
Beni sol taraftaki 'bu siteye katılın' butonuna tıklayarak takip edebilir yazdıgım yazılardan haberdar olabilirsiniz.
Diger yazılarımda görüsmek üzere , Sevgiyle Hosça Kalın 



4 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş canım bloguma beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler , sizi takibe aldım bende :))

    YanıtlaSil
  3. Canm benim blogun hayirli olsun cok guzel olmuş bayldmmm emeğine sağlık 😍❤🙏☺

    YanıtlaSil
  4. Çok tesekkürler selincim :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena