23 Haziran 2015 Salı

Haziran Ayı Favorileri ve incelemeleri ♥

Tekrar Merhaba 
Ilk blog yazımı haziran ayı favorilerimi olusturarak baslamak istedim.
Haziran ayında en çok kullandıgım ürünleri ve favori olarak gördügüm ürünleri ayırıp onlar hakkında incelemelerimi yazmaya baslıyorum .

Ilk ürün; 
Makyajımı Nasıl ve Ne ile Çıkartıyorum?

 Benri 100'lü Makyaj Pamugu ve Diadermine Makyaj Temizleme Suyu


Benri Pamukları en sevdigim ve suana kadar 3 yada 4 paket bitirmisligim oldu , hem renkleri hemde tekli olusları hem rahat kullanımlı hemde yumusak oldugu için kesinlikle alınası ürünler arasında .
Benri bilmeyenleriniz için Gratisin alt yapısı altındaki ürünlerden ben ürünlerini çok begeniyorum.
Bu Pamugun Fiyatı : 3.90 tl 
GRATiS magazalarında bulabilirsiniz.

ve DIADERMINE Makyaj Temizleme Suyu ve Arındırıcı Tonik 
Haziran ayında tek kullandıgım temizleme suyu kesnlikle bu ürün oldu ve Garnierden sonra en begendigim ürünler arasına girdi belki sollamıs bile olabilir .
Bu ürün hem parabensiz silikonsuz ve parfümsüz oldugu için güvenle kullanabilirsiniz.
Hassas ve düsük toleranslı ciltler için. bu benri pamuklar ile kesinlikle mükemmel ikili oldular.
Ayrıca kullanımımda yakmıyor ve zorlamadan cıkartıyor ve tonik olarakta tum yüzünüze güzelce ferahlık katabiliyorsunuz.
Bu ürünü ikili Temizleme Jeli ile beraber yapısık sekilde Watsons Magazalarından almıstım .
Promosyon Fiyatı 19.90 tl  .


Saç Bakımına gelicek olursak ;
Urban Care Shake N Repaır Onarıcı Bakım Köpügü


Bu ürün geçtigimiz aylarda Türkiye'ye gelmisti bende denemek icin turuncu renkli olanını aldım .Birde Pembe renkli olan kıvırcık saclar icin olanı vardı ama saclarım düz ve hafif dalgalı oldugu icin bu onarıcı olanı daha mantıklı geldi.
Gelelim deneyimlerime 
Ilk olarak köpügü elime sıkıp nemli saclarıma yediriyorum ama kesinlikle sac diplerime sürmüyorum . Daha sonra cok güzel milkshake ve pasta kokusu geliyor buram buram . Yumusacık saclarım oldu bazı kisiler begenmemis sanırım ama kisiden kisiye farklılık gösterebilir . Sac uclarımı onarıyor mu? diyecekseniz eger catallasmalarım azıcık gitti gibi ama daha bir aycık kullandıgım için tam bir yorum yapamayacagım.
Kullanımı kolay ve cok güzel kokulu bi sac bakım ürünü arıyorsanız bakmanızı tavsiye ederim.
Gratis'ten Indirimli 22 küsür fiyatı vardı .
Gratis , Watsons ve diger kozmetik magazalarında bulabilirsiniz.

Makyaja geçicek olursak 
Yüz ürünlerinde ;
Loreal LUMI Magıque Isıltılı Baz


Indirim günlerinde karsıma cıkan ve baz arayısı içindeyken denemek için almıstım ve iyiki almısım dedigim ürünler arasına girdi yaz aylarında cildim kuru oldugu icin ıslak bitisli bir cilt seviyorum. Sonuc olarak sadece bu ürünü kullanmam bile yetiyor ayrıca fondoten yada bb kremlerinize karıstırarak da guzel sonuclar elde edebilirsiniz. Bu ürünü dogal bitisli aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. Kremsi yapısıyla kuru ciltlere uygun oldugunu dusunuyorum .Nemlendirici özelligide olan mükemmel ürünler arasında .
%40 indirimden 25 lira gibi bir fiyata almıstım . 
Gratis Watsons ve diger Kozmetik Magazalarında bulabilirsiniz.

Göz altları ve Morluklarla savas için ,
Maybelline Affınıtone Concealer
01 Nude Beıge


Yogun yapısı ile göz altı kahverengilik ve morlukları mükemmele yakın kapatan ve aydınlatıcı özelligine sahip olan bu ürün cizgilere hiç dolmuyor bile denenebilir.Haziran ayına girdigimizde almama ragmen en sevdigim concealer oldu bile.
Sizde yogun kapatıcı bir ürün istiyorsanız tavsiye ederim.
Fiyatı 24 lira , Kozmetik Magazalarında bulabilirsiniz.

Göz altımı sabitlemek için ne kullanıyorum ? ;
Essence All About Fixing Compact Powder 


Göz altımı bu ürün ile güzelce pürüzsüz ve sabit hale getiriyorum aldıgım günden beri her gün kullanıyorum . Tüm yüzede uygulanabilir fakat cildim zaten kuru oldugu için tüm yüzüme kullanmayı sevmiyorum. Beyaz bu göz altımı bembeyaz yapmaz mı ? sorularınızı duyar gibiyim fakat hiç göründügü gibi degil sürdügünüzde hiç yokmus görüntüsü veriyor .
Bu güzel ürünü Rossman magazalarında ve Gratislerde bulabilirsiniz.
Fiyatı 11 tl .

Çok kullanıslı bir ürün arayısındaysanız eger ;
Essence I ♥ Nude Eyeshadow 03 Creme Brulee


Bu ürün far degil mi ? evet bu ürün bir far fakat içinde ısıltı oldugu için (sim degil) ve bu fırınlanmıs bir urun ıslatılarakta kullanılabilir . Bende dogal aydınlatıcı yansımaları oldugunu görerek bu urunu bu sekilde kullanmayı tercih ediyorum. Kas altıma , elmacık kemiklerimin üstüne , dudak üstüme ve burun üstüme birazdan açıklamasını yapacagım fırca ile uyguluyorum .Bu yuzden en favori ürünlerimden oldu . Kesinlikle en dogal ve aydınlatıcı olarak kullanılacak rengi 03 creme brulee yanı fotograftaki rengiydi . Mac Fix i fırcanıza sıkarak dahada güzel sonuclar elde edeceginizi biliyor muydunuz ? 
Fiyatı :9,50 tl 

Yukarıdaki ürünü hangi fırca ile kullanıyorum ?
Real Techniques Setting Brush


Sanırım bu sirine iyiki hayatıma girmis , aslında bu fırcayı daha yeni almama ragmen favorilerime eklemek istedim .Çünkü gercekten çok iyi anlastık . Aydınlatıcıyı yüze uygulama konusunda biçilmiş kaftan kendisi . Minis fırcası oldugu içinde çok rahatlıkla yüzün her bölününe uygulanıyor .
Bu ürün Gratis veya Watsons gibi magazalarda satılmıyor .
Bu ürünü buradan bulabilirsiniz .
Fiyatı suan bu sitede indirimde 19.90 tl .

Peki bu favorilerde hiç dudak ürünü yok mu ?
Rimmel London Keep Calm and ROCK 


Yaz aylarında ruj kullanmayı sevmiyorum ya lip gloss yada lip balmları tercih ediyorum.
Buda Haziran ayında elimden düsmeyen lip balmlardan bu serideki en güzel renk bu kesinlikle hem rengi hem yapısı nemlendirmesi mükemmel . Kokusu biraz agır olabilir fakat cok rahatsız etmiyor .
Renkli lip balm arayısı içindeyseniz bu tam size ve yaza göre .
Rimmel London ürünleri Watsons magazlarında satılıyor.
Fiyatı : 7 veya 8 tl.

Son favorim nedir ?
Avon Super Shock Max Maskara


Bu rimel en sevdigim rimellerden fotografta gördügünüz gibi tek tek ayırıp uzatıyor , Rimelde aradıgım her özellik bu üründe mevcut . Uzun zamandan beri makyaj çantamda olup degerini anca bu ayda anladıgım bir urun aslında ama geç olsun güç olmasın . Bulasma yapmıyor ve üzerine bi kac kere sürebiliyorsunuz .Asla topaklanma yapmıyor ki en nefret ettigim seydir . 

Bu ürün buradan siparis verebilirsiniz . Tek kötü yanı Avonun bir magazası olmaması .
Fiyatına katalogundan ulasabilirsiniz.

Benim bu ayki favorilerim bunlardı , umarım hosunuza gider .
Eger sorularınız varsa asagıya yorum bırakmayı unutmayın .
Begendiyseniz de ana sayfamdan takip ederek bir sonraki yazılarımdan haberdar olabilirsiniz.

Görüsmek üzere , Hoscakalın .










0 yorum:

Yorum Gönder

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena