20 Haziran 2015 Cumartesi

Merhaba ♥

Herkese Merhaba  

  Uzun zamandır gerçeklestirmeyi düsündügüm blog hesabımı sonunda açtım.Umarım begenir ve keyifle paylastıgım yazıları sizlerde keyifle okursunuz.


Öncelikle beni tanımayanlar için kendimden biraz bahsetmek istiyorum. Adım Merve Ayzit , 21 yasındayım , 09.09 tarihinde dogdum. İzmitte ailem ile beraber yasıyorum. Pembeye aşıgım. Aslında dıs ticaret okudum fakat hobi olarak makyaj ve bakım meraklısı oldugum için uzun zamandır instagram hesabımdan takip edenlerde bilir çok hevesle yazı yazıp fotograflamayı sevdigim için artık buradayım. Instagram da kısa yazılar yazdıgım icin ve bircok güzel yorumlar aldıgım icin blog hesabımda daha uzun yorumlarla burada olacagım. Umarım hep beraber güzel vakitler geciririz.Ayrıca Momijiler benim hayatımın diger bir parcası , olmaya da devam edecek. Küçük seylerden bile mutlu olan biriyim , kimseyi kıramaz aslında çok saf kalpli ve bazen hep bu yüzden kaybeden taraf benim ama olsun. Sanırım herkesi kendim gibi görmeyi seviyorum. Hep gülümserim . Alısveris yaparken gözüm dönebilir ve etraftaki kimseyi görmeyip kendimi kaybedebilirim.


Size fotograftaki sirine odamdan yazıyor olacagım , ve instagram da rahatlıkla soramadıgınız soruları burada hep beraber sorup bende sorularınızı elimden geldigince yanıtlıyor olacagım.


Simdilik aklıma gelenler bunlar umarım yazılarımı okuduktan sonra hosunuza gider .
Baska yazılarda görüsmek üzere , Sevgiyle Kalın .




0 yorum:

Yorum Gönder

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena