25 Ocak 2016 Pazartesi

Otantik Boncuk - (Masal Bileklikler) ♥


Merhaba :)

Bugün çok sirin , masal tadında bir yazı ile burdayım :)

Otantik Boncuk  'Meltem Akça'  masal gibi bileklikler hazırlamıs ,
merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz.



Öncelikle ,
Paketine Göz Atalım ?


Paketi bile o kadar tatlı kii ,
bu minnos paket bile beni çok mutlu etmeye yetti !

Özellikle o pembe bantlar ve simli olanlar çok seker değil mi? :)

içine göz atmadan tatlı mı tatlı etiketlerinide göstermemi ister misiniz ? 


Kendi gibi çok tatlı :))

En sevdigim ise ;


Must to do -love -love -love '!

♥♥♥♥


Birde bu güzel insanların , 
güzel sözleri var .

Yalnızlık insana çok sey ögretirmis ama ,
sen gitme ben cahil kalayım. 
'Nazım Hikmet

Simdi hadi hadi içini göster artık diyenlere ,

Prensesi ejderha kaçırır ya hani ,
sonra prens beyaz atıyla prensesi kurtarmaya gelir .

O masal iste burda :)


Prensesin tatlılığı ,
Unicorn minnoslugu :)

Ejderha nerdeeee ! :)


Renklerine bayıldım ..

En sevdigim ise tabikiii ;

Unicorn -


Sizde begendiniz mi ?

Bu tatlı mı tatlı bileklikler için Meltem Akça'ya çok tesekkür ediyorum tekrar ,
bunu okuyorsun suan çok öpüyorum seni :)

Peki bu tatlı seylere nerden ulasabiliriz ?
derseniz :

İnstagram : @otantikboncuk

Ve simdilik yazının sonuna geldik ,
diger yazılarda görüsmek üzere .

Eger hala blogumu takip etmiyorsanız sag taraftan takibe almayı unutmayın ! :)

Simdilik HosÇakalın ♥


0 yorum:

Yorum Gönder

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena