18 Ocak 2016 Pazartesi

Makyaj Çantamda Ne Var ? ♥ (Ocak Ayı-Günlük Makyaj)


Herkese Merhaba :)
Yeni yıla girmemizle beraber degisik seyler yapmayı planlamaya basladım :)
Onlardan ilkide bu yazı :)
Bundan sonra her ayın ortasında günlük makyajımda neler kullanıyorsam onları bu sekilde makyaj çantamın içine koyarak , sonra içinde neler olduguna birlikte göz atalım dedim nasıl fikir sizcede ?


Öyleyse hemen baslayalım ,
keyifli Okumalar :)

Öncelikle Makyaj Çantam: Instagram:@munatasarim

www.munatasarim.com
sitesinden siparis verebilirsiniz.

Simdi içine bakalım mı?


Ocak ayında uyguladıgım günlük makyajımda neler kullandım ,
sırayla baslayalım.

İlk Olarak ;

Ten ürünü ,




Yüzüme bu ince yapılı ,
kuru ciltler için uygun olan ,
ıslak ve ısıltılı bir bitis saglayan bb kremi güzelce yüzüme uyguluyorum .

İkinci Asama ;

Kapatıcı (concealer)




Bu kapatıcı ,
en ince yapılı , günlük kullanım için çok uygun ,
çok fazla sorunu olmayan göz altları için çok çok dogal .

bu ürünüde göz altlarıma uygulayıp yediriyorum .

Üçüncü Asama ;

Pudralama





Bu markanın en güzel ürünlerinden bir tanesi kesinlikle bu ürün.
Kısaca bahsedecek olursam ;
Hem makyaj öncesi baz olarak ,
hemde cilt makyajı sonrası pudralama isleminde oldukça basarılı bir ürün.

Benim kullanım seklim ;
Göz altlarımı sabitlemek , ayrıca tüm yüzümüde matlastırıp sabitleyebiliyorum .
Çok güzel ve dogal bir görüntü çıkıyor ortaya .

Simdi geçelim ,

Gözlere
(Far)




Catrice markasının tekli farlarından Velvet Matt ,
Mat yazsa bile sedefli ama simsiz bir far .
Rengi: 070 Princess Mattleine

Günlük Makyajımda tek bu ürünü tüm göz kapagıma uyguladım .

Sonraki islem ;

Eyeliner




Su aralar en favori eyelinerım ,
Maybelline markasının Master ink isimli mat eyelinerı.
Simsiyah , akma bulasma yapmayan ürün diyebilirim.

Bu eyelinerıda çekiyoruz.

Son olarak Göz için ,

Rimele geçiyoruz :





Son zamanların en güzel kesfi diyebilirim ,
tek tek ayıran , kıvıran ve yogun takma kirpik etkisi veren,
topaklanma yapmayan bir ürün.

Bunuda uyguladıktan sonra çok dogal bir görüntü çıkmış oluyor ortaya .

Simdi de yanaklara biraz renk verelim ?
Ne dersiniz di mi ?

Allık




The Balm markasının Instain allıklarından olan ,
Houndstooth
isimli Gül kurusu renginde ,
uygulandıgında çok dogal tatlı duran bir allık :)

Bu ürünüde büyük bir allık fırçası ile ( Real Techniques - Blush Brush)
elmacık kemiklerimin oldugu yere uyguluyorum .

Kaslarımı unuttum !! :)

Kas maskarası




Kaslarımıda renkli kas maskarası ile ,
dolduruyorum .
En dogal , tam kas rengime uygun olan ,
Koton markasının bu minik fırçalı ürünü.

Kesinlikle bakmanızı tavsiye ediyorum . (favori ürünlerimden)

Ve simdi makyajımı ruj sürerek tamamlıyorum ,

Ruj




Rimmel london markasının en son çıkan serisinden ,
700 Naughty Nude
isimli pembe bir nude renginde .
Yapıları çok nemli ama asla balm gibi degil.
Renk veriyor , ama böyle yag sürmüssünüz gibi duruyor .
Ben bu görüntüyü kaldırmak için :
Rujumu sürdükten sonra ,
üzerine transparan pudra ile ( the balm sexy mama)
geçiyorum .
Hem mat , hemde dudagımla bütünlesmis çok dogal bir renk oluyor .

Eveeeet :)
Bir yazımın daha sonuna geldik ,
Hem Ocak ayındaki Günlük olarak kullandıgım ürünleri gördünüz ,
hemde nasıl uyguladıgımı sizlere anlatmıs oldum.

Umarım hosunuza gitmistir,
yorumlarınızı bekliyor olacagım .
Çünkü ona göre devam ettirmek istiyorum .

Eger gelecek yazılarımdan haberdar olmak istiyorsanız ,
beni sag taraftan takibe almayı unutmayın lütfen :)

Simdilik Hosçakalın


4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden guzel urunler gercekten keske makyajinizi da atsaydiniz cok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu niye daha önceden keşfetmedim diye üzüldüm şu an �� ama bundan sonra takipteyim çok beğendim ��

    YanıtlaSil
  3. Sonunda makyajın yapılmış halini de atarsan cok guzel olur bence :) seni cok begenerek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. süpersin bence :) devam etmelisiiin

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena