5 Ocak 2016 Salı

Aralık Ayı Favorileri ♥ ( Mekan - Oje - Motto )

Merhabalar :)
Baktım ki Aralık Ayı Favoriler yazısını unutmusum :P

Ocak ayı bitmeden hemen hazırlamak istedim ,
Kozmetik dısı daha fazla ürün mevcut olacak bastan belirtmek istedim.
Çünkü unuttugum için aceleye geldi ve aralık ayında da geçen aylardan farklı kozmetik ürünü kullanmadıgım için eklemek istemedim .

Simdi hemen baslayalım mı ?

Keyifli Okumalar :)


Öncelikle Aralık ayı için instagramda da paylastıgım yılbası temalı parıltılı tırnaklar ;




Ben soft tonlarda ojeleri ve parıltıyı çok seviyorum ,
Aralık ayında da böyle birşey yapmaya karar verdim.

Kullandıgım ojelere geçecek olursak ;


  • Rimmel London Salon Pro - 237 Soul Session
  • H&M Pink Glitter ( suan var ve ikili satılmakta - sisesi biraz daha genis)
  • Flormar Up to7 Days serisi Top Coat ( Favori sırf bunun için alınır 


Bu ojeleri kullandım .

Nasıl olmus sizcede güzel mi hala görmediyseniz instagram sayfamda bu ojeli fotografımı bulup altına yorum bırakabilirsiniz :)

Aralık Ayına bir tanede makyaj ürünü ekledim ;


Essence markasının Happy Girls Are Pretty koleksiyonundaki kontur kiti ,
bunun yazısını yazmıstım isteyen buradan ulasabilir.

Kısaca tekrar anlatacak olursam ,
kontur kısmı gerçekten çok dogal çamur gibi durmayan bir renk .
Aydınlatıcı kısmı ise neredeyse ısıltısız ama pudra gibi olmasıyla daha dogal sonuclar elde ettiriyor size.

Bu ürün hala var mı gratislerde bilemiyorum,
koleksiyon ürünü ve çok beklenen bir ürün oldugu için kalmamıs olabilir.

Simdi ise ;

Broş :


Bu Chanel görselini çok seviyorum ,
onun için İnstagramda @idcrafttasarimdukkani bana sürpriz yapmıslar ve bu brosu hazırlamıslar .
Görünce çok mutlu oldum ve çok sevindim.

Aralık ayı içerisinde çok kullandıgım aksesuarlar arasında oldu .

Tekrar burdan da çok tesekkür ederim ,
sayfalarına bakmanızı tavsiye ediyorum .

Simdi de ;

Body Mist ve Mottolu Tablo


Minik pembis body mist 'i H&M magazasında görünce dayanamayıp aldım .
Bu creme caramel olan çesidi ,
birde yanlıs hatırlamıyorsam vanilyalısı vardı .
Kokusu çok hosuma gidiyor ,
hafif ama tatlımsı bir kokuya sahip .
Bence bayılacaksınız , görürseniz hemen alın .

Fiyatlarıda sadece 7 tl :))

Sagdaki olan ne derseniz ?

Oda instagram üzerinden istediginiz yazıyı siparis vereceginiz ,
tasarımcının özel olarak kendi el yazısı ile hazırladıgı mottolu çerçeveler.

Bana hediye geldigi için kendi isteklerine bırakmıstım ,
Paris is always a good idea '
yazılmıs bence hos , ve denk gelmis ben Paris'i çok severim en çok gitmek istedigim yerlerden biri.

Peki instagramda hangi sayfadan alabilirim derseniz ?


Linke tıklayarak ulasabilir , siparisinizi verebilirsiniz.

Son olarak Aralık ayı içerisinde harika bir mekan kesfi ;

Le Patisserie MEL's
Taa daaaaaa :)

Karsınızda prenses diyarı gibi ,
toz pembe çok ama çok tatlı bir mekan .
Gördügümde o kadar sasırdım tepkim çok büyük oldu ,
resmen gözlerinden kalp çıkan ifadeye benzedim.

Hemen kosarak içeriye girdim ,
ve cok tatlı bir karsılama buldum içeriye girerken :)

Sonra sevincimi yasarken pastalara gözüm gitti :)


Bu nefis pastalara bi süre baktım ve sonunda kararımı verdim ,
hangisini seçtin derseniz ?
Orta kısımdaki en bastan ikinci pembe olanı seçtim.
Harika bir pastaydı her tarafı çilek dolu ve tazecikti.

Tabi ben pastayı beklerken bos durmadım biraz daha fotograf çektim .


Giristeki içerisiyle uyumlu yılbası agacına bakar mısınız ?
Çok tatlı , çok güzel ve çok uyumlu .

Ben buraya bayıldım .
Herseyi ile mükemmel bir yer olmus .

Eger sizde buraya gelmek istiyorsanız hemen asagıya nerde oldugunun adres tarifini bırakıyorum :)

Adres Bilgileri ;
İzmit Çarşıda Yürüyüş yolunda Özsüt ile Cafe de la rue arasındaki sokakta 
Abbas Waffle yanında ve Sosyete Pazarının tam kaşısında .

Eger giderseniz ,
sizlere mutlu , keyifli vakitler simdiden .


Evet yazımın sonunada geldik ,
umarım hosunuza gitmistir.
Blogumu takibe almayı unutmayın .
Görüsmek üzere ,
Simdilik HosÇakalın 


3 yorum:

  1. Ya yine her ürünün fotoğrafını çektiğim faydalı bir merviş postu, bayıldım ❤

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş,görsellerine bayılıyorum :*

    YanıtlaSil
  3. ya her şey çok tatlı görünüyor özellikle mekana bayıldıım

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena