11 Ocak 2016 Pazartesi

BiKutuMutluluk Ajandası ♥ ( Detayları )



Merhabalar :)
BikutuMutluluk Ajandasını sizler için bloga detaylarıyla anlatmak ve göstermek istedim.

Çok istenmisti umarım keyifle okursunuz :)


Hemen baslayalım ?


Öncelikle ajandayı görür görmez çok begendim ve hemen siparis verdim ,
1 günde elime ulastı ve tahmin ettigim gibi asırı tatlı.

Ben almak isteyenler için blog yazısı yazmayı planlarken ajanda tükenmisti.
Sonra baktım ki yeniden üretilmis ve Subat ayının ilk haftası kargoya verilcekmis .
Ön siparis verebilirsiniz .


Üzerinde gold rengi bir yazı ile 365 MUTLU YENİ GÜN' yazılmıs ,
toz pembe sert bir kapak mevcut ve üzerinde de renkli renkli şeker süslemesi gibi noktalar mevcut :)

Yan kısmına bu sekilde bir hashtag yazılmıs #hergünükutla .

İç detaylara geçicek olursak ;

Her ayın basında  ,
Örn: Subat hedefleri 
Hedef 1 - Hedef  2 seklinde 
yapılması gerekenleri yazabileceginiz sayfa mevcut .

Hemen yan sayfada ise ;


Genel bakış 
tablosu

ve 
Bütçe Planlaması
yapabileceğiniz tablo mevcut.

Bu sekilde gelir ve giderlerinizi rahatca görebilirsiniz.

Hemen arka sayfasında ise ;


Haftanın günleri yazılmıs ve yanlarında tarihleri yazılı ,
ayrıca baya büyük bosluklar var rahatça planlarınızı yapacağınız seyleri yazabilirsiniz.

Diğer sayfalarda ise ,

Alısveris Listesi,
Yapacaklar Listesi,
Bloga yazılacaklar Listesi

gibi
Listeler hazırlayabileceginiz bi taraf yapılmıs .
ve devamında 3 yaprak bos bırakılmıs.

Daha sonra her haftanın basında bizi Motto' güzel motivasyon edici cümleler ve rengarenk çizimler karsılıyor .

Simdi bende en begendiklerimi sizler için fotografladım ,
Göz atmaya ne dersiniz ?

'MUTLU OLDUGUM YER'


AŞK AŞK AŞK ' 


' TÜM İHTİYACIN OLAN BİRAZ KONFETİ '


'DENİZ ÇOK GÜZEL ,
GELSENE :) '


' BİRAZ TATLI ? '


' EV GİBİSİ VAR MI ? '


' SİMDİ SAKİN OL VE O TATLIYI MASAYA GERİ BIRAK '


' ASK VE HUZUR HEP 
BENİMLE OLSUN '


Son Kapakta ise ;
'HER SABAH
YENİ Bİ'BASLANGIÇ
DEGİL Mİ ? '


Benim en çok begendiklerim bunlardı aslında daha fazla var ama hepsini buraya koymam biraz imkansızdı :))

Bu ajandayı nerden siparis verebilirim derseniz ?


Yukardaki linke tıklayarak alabilirsiniz.
Fiyatı :35,90 tl

Sert Kapak - Kitap büyüklügü kadar -
Kalın Çok sayfalı

Umarım sıkılmadan okumussunuzdur ,
Görseller hosunuza gitmistir ,
bence tekrar tükenmeden hemen siparis verin derim.

Beni sag üst taraftan takip etmeyi unutmayın lütfen :)
Tatlı seyler hep sizinle Olsun :)

Mutlu Haftalar 


2 yorum:

  1. İçi de dışı gibi harika. Elimde başka ajanda olmasaydı mutlaka alırdım. Sen de iyiki almıştın. Mottolar ve kitabın tasarımı tam seni anlatıyor Mervecim :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel bir ajanda yapmışlar ve fiyatı da son derecde uygun olmuş! Bir tek tel spiralli olsun isterdim. Her ne kadar bu kadar şık görünmese de, kullanırken daha rahat oluyor. Güle güle kullan, içi hep mutlu planlarla dolsun!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena