7 Temmuz 2015 Salı

Nemlendiriciler ♥

   Nemlendiriciler yazısı ile bugün sizlere günlük nemlendiricilerimden bahsedip incelemelerimi sunacagım.  

Bu aslında genellikle normalden kuru ciltlilere yönelik bilgilendirme yazısı olucak fakat yaglı veya karmadan yaglıya dönük ciltlerinde makyaj önceside nemlendirme rutini yapılması öneriliyor.

Son zamanlarda cildim kuruyken asırı kurumaya dönmeye basladı bende elimdeki tüm nemlendiriciler ile yogun bir sekilde hasır nesir oldum diyebilirim :)
Cildime makyaj yapmadan önce nemlendiri uygulamadıgım zamanlar bb krem yada fondoten uyguladıgımda pütür pütür görüntüler olusuyordu artık sonunda nemlendiriciler sayesinde o görüntülerden kutuldum , tabi birde peeling etkisi var onuda baska bir yazımda anlatacagım.


 Geçelim mi artık ? der gibisiniz , hemen baslayalım :)

Öncelikle firmalardan gelen ürünleri deneyip gözlemledim ve birazdan yazıcaklarım kendi fikir ve görüslerimdir , hiç bi sekilde reklam amaclı yorum yapmıyorum . Mantıklı düsüncek olursak eger yüzümü yada herhangi bi bölgemi yara yada kötü yapan ürünleri hangi sekilde bunun daha reklamı olabilir . Onun için yapacagım tüm yorumlar gerçek ve şahsi fikrimdir . Belirtmek istedim .



Gördügünüz gibi 4 ayrı firmanın ürünlerinden bahsedicem ,
hangisinden baslasak ?

Bastan sırayla baslayalım ne dersiniz ?

PURNEM YESIL ÇAYLI 
YOGUN NEMLENDIRICI GÖZ CEVRESI KREMI



Göz çevresi için olan bu ürünü 1 haftadır kullanıyorum , göz çevremdeki yogun kuruluk bu 1 haftada yok oldu diyebilirim. Minicik bi parça bile alsam iki gözümede yetiyor , Yesil çaylı olusuda gerçekten içeriginin ne kadar dogal oldugunu gösteriyor .

Iceriginden neler var neler yok peki ?

             Var Olanlar                                                                                           
        -Yesil Çay                                                                                                
        - Bitkisel hyaluronik Asit                                                                        
        - Saf zeytin yagı ve Squalane                                                                
        - Shea Yagı                                                                                            
        - Betain                                                                                                    
                                                                                                               

                      Yok Olanlar
                     -Parabenler
                     -Slikon ve Yaglar
                     -Petrol Atıkları
                    -Sentetik yaglar
                   - Hayvansal Hammadeler
                   -Alkol ve Parfüm 



Sizcede çok dogal bi ürün degil mi ?
Ayrıca kırısıklıklarıda zamanla yok edip botoks etkisi yaratıyormus , tabi ben daha yeni kullanmaya basladıgım için bu belirtileri kesfedemedim . Ama kesinlikle göz çevremde nemli ve kuruluk hissinden eser kalmadı.

Nerden bulabilirim ?


Fiyatı ne kadar ?

Normal fiyatı 60 tl , fakat suan n11.com sitesinde indirimli 50 tl.



Sıradaki nedir ?

TOPICREM-RICH SOOTHING CREAM
Kuru Ciltler için Yogun Nemlendirici Krem
BEBEK-ÇOCUK-YETISKIN için.



Kuru ciltliler buraya dikkatlice odaklanmalı bence , abartmıyorum hayatımda deneyip kullandıgım en basarılı ürünler arasında ilk 5 e girdi.

Öncelikle merhem kıvamında ben bunu aslında biraz bepanthol kıvamına benzettim , biraz yogun kıvamı var onun için parmagınıza çok az miinacık alıp yüzünüze uygulamanızı ve yedirmenizi tavsiye ediyorum .

Ürünün içerigi nasıl neler vaad ediyor ?
Yüksek hassasiyete sahip kuru ciltler için ,yüksek toleransa sahip özel olarak gelistirilmis bakım kremi .Icerigindeki Allantoin ; kızarıklık ve yanık hıssını yatıstırıyor , kesinlikle dogru bu ürün sadece nemlendirmeyip sivilce de kalan kızarıkları ve hatta kolumdaki çizikleri sabah sürdügümde aksam yok ettigini gözlemledim. Gliserin ; nemlendiriyor ve cilt bariyerini koruyor .Rıch Soothing ; besler ve korur .
Ayrıca paraben ve kötü içeriklerde bulunmuyor .

Bendeki etkileri nasıl oldu ?
Yukarıdaki söylediklerim haricinde yüzüm sürekli nemli kaldı ama öyle yaglı bi görüntüde degil , genelde aksam sürüp sabah yumusak bi cilde uyandım. Cildimdeki kuruluk neredeyse gitti denebilir.

Nerelerde bulunur ?

Topıcrem ürünlerine buradan ulasabilir ve satın alabilirsiniz .

Fiyatları bıraktıgım linkte mevcuttur.

Diger ürün nedir ?

Multiactıv Natural Nemlendirici Krem
Anti-Stress 24h.


Bu markaylada ilk defa tanıstım ve kullandım , öncelikle çok ince yapıya sahip oldugu için ben bu ürünü makyaj yapmadan önce yüzüme uyguluyorum . Çok yogun olmadıgı içinde hemen emilip nemli bi hisse kavusturuyor ardından cilt makyajımı yapıyorum . Ve kokusu asırı mükemmel ahududu kokuyor .

Üzerinde Anti-Stress yazıyor ne demek istiyor ?
Size üründen biraz bahsediyim .
24 saatlik ferahlık veren ,yüzdeki yorgunluk ve stresin izlerini engellemeyi vaad ediyor ,Cildi nemlendiriyor , besleyip canlandırıyor. Icerigindeki Ahududu özü  ;özel aktioksidanlar içerir , bunlar hücrelere hedefli davranıp ve zararlı etkilerini nötralize eder.Ginseng özü ; yorgunluk belirtilerini siler. Panthenol ; cilde yumusaklık ve epitel dokunun yenilenmesini destekler .

Gerçekten yukardakileri yapıyor mu ?

Ferahlık kattıgını soyleyebilirim , ama açık söylemek gerekirse stressten uzaklasmayı ve yorgunluk belirtilerini yok etmeyi pek göremedim .
Fakat ürünün yapısı,nemlendirmesi ve bıraktıgı hissi çok güzel . 

Bulabilceginiz yer nereler ?
Bu bir eczane ürünüdür , eczanelerde bulabilirsiniz.
 ve verecegim linkten uygun fiyata satın alabilirsiniz .


Son olarak ?

Herkesin bildigi bi markanın nemlendiriicisi ,

Garnier Nem Dengesi 
Kuru ve Çok kuru Ciltler için



Uzun zamandır kullandıgım balsam seklinde bi ürün ama kesinlikle yaglı bi görünüm yapmadan yogun bi sekilde nemlendiriyor .
Ben kremlerimi genelde gece yatmadan önce uyguluyorum ,çünkü sabah emilmis ve yumasacık bi görüntüde bulmak için .
Bu ürünün bir çok cilde uygun olanı var bende %50 lik indirim zamanı nemlendirici arayısı içindeyken almıstım . Gerçekten uygun fiyatlı günlük bir nemlendirici arayısı içindeyseniz ve asırı kuru cildiniz varsa tam size göre .

Bendeki etkileri ;
Tek kelime ile hızlı emilen yogun nemli bi cilt.

Kokusuda bir o kadar güzel .

Gratis , Watsons ve diger magazalarda bulabilirsiniz.
Fiyatı 20 tl civarı.

Son olarak kullandıgım ve anlattıgım bu ürünler yüzümde sivilce olusturmadı.


Ve sonuna geldik , umarım keyifle okumussunuzdur , sıkılmadan.
Eger sorularınız varsa asagıya yorum bırakabilirsiniz .
Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak içinde soldaki 'bu siteye katılın' butonuna tıklayabilirsiniz .

Çok yakında alıveris yazılarımla burada olacagım , daha keyifli yazılarda görüsmek üzere .

Sevgiyle Kalın. 



1 yorum:

  1. Purnem ve Topicremi kullandım çok memenunum :) bende bloğa beklerim sizi takibe aldım

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena