14 Temmuz 2015 Salı

TheBalm Mama Serisi ♥

Bugün gratisin son bayram indirimi ile tamamladıgım thebalm mama serisini biraz anlatmak istedim.

Mama serisinin pudra , bronzer ve allık olmak üzere üç çesidi bulunmakta 
o zaman baslayalım ;



Ilk olarak ilk aldıgım SEXY Mama ile baslıyorum ;


The balmın tek pudrası olan ve transparan oldugu söylense bile ten rengi olan bu ürün cilde çok uyum saglamakla beraber kesinlikle göz altını sabitlemek için birebir. Benim cildim çok kuru oldugu için tüm yüzüme uygulamıyorum , göz altıma kapatıcı uyguladıktan sonra sabitlemek için uyguladıgımda rengi bütünlesip kızarıklık , kahverengilik ve morluk tamamen kayboluyor tabiki concealer ile :)
Peki swatch ve uygulanmıs hali var mı ?

Var ama pudra oldugu için durus açısından bakabilirsiniz ;


BB krem üzerine uygulanmıstır .
Elimdeki iki pudradan biri olup en sevdigim diyebilirim .
Pudra arayısı içindeyseniz eger bakmanızı ve indirim zamanı almanızı tavsiye ederim.


Sonraki ise BAHAMA Mama Bronzer ve Kontur ;

Bahama mamayı uzun süre merak edip alıp almamak arasında gidip gelmistim , hatta her defasında gratiste elime alıp bırakıyordum . Aslında çok koyu geldigi için yüzümede çok koyu kaçıcagından korkuyordum . Sonunda bi indirim günü dayanamayıp aldım ve sonucundan çok memnun kaldım . Yüze çok az bi miktarda dogru uygulandıgında çok hos duruyor. Bronzer olarak kullanıyor muyum ?
Hayır hiç bronzer olarak denemedim , sadece kontur islemi için kullandım ve çok basarılı buldugumu söyleyebilirim. Çamur gibi bi görüntü görünmüyor .

Swatch olarak görüntüsü ;



Göründügü gibi içinde fazla kızıllık bulunmayan mükemmel uygun fiyatlı bi kontur ürünü , indirimde alınması gerekilenler arasında .


Son olarak ise daha iki gün önce thebalm ailesine katılan HOT Mama Allık ;

Sanırım asık oldum , allık fazla sevemeyen beni bile bu kadar bagladı kendisine.
Içerigindeki altın ısıltılarıyla ve dogal seftali mi desem hafif turuncu mu desem öyle bi renk . Ayrıca ısıltılarıyla + olarak highlighter uygulamanıza da gerek kalmıyor . Hepsi bir arada :)
Yanaktaki dogal durusunu çok sevdim .

Swatch olarak ;


Sizcede dedigim kadar yok mu ?
Çok güzel çok dogal :)

Thebalm ürünlerini GRATIS magazalarında bulabilirsiniz.
SUAN INDIRIM DEVAM EDIYOR.
Tüm mama serisi %40 indirimde : 23.90 tl .

Bide mama serisini kullanarak yaptıgım makyaj var ;

Fotografta ; Mama serisi uygulanılmıstır .
BB krem : Thebalm Balm Shelter
Concealer : Maybelline Affinitone 01 Nude Beige
Eyeliner : Thebalm Schwing
Rimel : Benefit they're Real !
Ruj : Essence dudak kalemi 06 Satin Mauve


Okudugunuz için tesekkür ederim , bi yazımın daha sonuna geldik , umarım begenerek  sıkılmadan okumussunuzdur .

Beni sag taraftan 'bu siteye katılın' butonuna tıklayarak takip etmeyi unutmayın .

Bir sonraki yazımda görüsmek üzere , Mutlu Kalın . 



1 yorum:

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena