27 Şubat 2016 Cumartesi

H&M ve Watsons Alısverisi ♥ / Marshmallow - Mofy - H&M Home



Merhaba:)
Yine bir alısveris yazısı ile karsınızdayım .
Alısveris yazıları böyle üst üste geldi ama :))
Benim planladıgım bisey degildi, 
aniden gelisti.


Minik bir H&M ve Watsons alısverisi yaptım ,
Snapchatte paylasmıstım ve simdi bloga yazıyorum.

Keyifli Okumalar :)

H&M


Öncelikle H&M magazasından baslayacak olursam ;
İzmit 41 Burda Avm 'ye Perşembe günü H&M magazası açılmıstı.
Icerisinde Home bölümü olacak deniliyordu, bende Cuma günü hem merakımdan hemde yeni neler var diye gittim.

Home Bölümü gelmisti ,
çok güzel seyler vardı .
Bende soldaki 'Forever And Always' yazılı
Mum'u aldım.
Ayrıca beyaz renkli olanıda vardı..
Kokusu sanırım 'gül aromalı' .

Fiyatı : 25 ₺

Görselin sag tarafındaki ;

Gül kurusu renginde sık bir makyaj çantası.
Rengi çok güzel bence.

Fiyatı : 15 ₺



H&M den son aldıgım ürün ise;
Magazaya yeni gelmis olan uyku bantlarından .

Tavsancık olan :)

Pembe ve gri renklerinden olusmasıda ayrıca kendisini almamda büyük bir etken oldu.

Fiyat : 15 ₺


Simdi geçelim ;

WATSONS 


Watsonstan aldıgım ilk ürünler ;
I love ...serisinin yeni 'Marshmallow' olanlıları :)
Hem pembeler hemde kokuları marshmallowlu .
Daha ne olsun kii..

Soldaki Duş Jeli : 12 ₺
Sagdaki Vucüt Spreyi : 10 ₺



Yine yeni gelen ürünlerden olan 'Küçük Prens' temalı Mendiller.

Buradan hayranlarına duyurulur.

Fiyat : 5 ₺

Sıradaki ürünler ise asırı tatlılık içerir .

Mofy karakteri ürünlerinden ;

Ilk olarak bunlara ihtiyacım yokken ambalajlarına vuruldugum için almıs oldugumu belirtmek istiyorum.
Bu gördügünüz Tüy toplayıcı.
Birde pembe renklisi vardı.

Fiyatı : 4 ₺

Digeri ise ;


Banyo Süngeri
Resmen SİRİNLİK ABİDESİ

Fiyatı : 6 tl



Ve tekrar yeni ürün olan ,

NYC Get itAll
yeni rujlardan 
101 'ExpectioNUDE'

isimli harika bir ruj.
pembe bir nude kendisi.
Rengi çok dogal , yapısı kremsi.

Fiyatı : 10₺

Son olarak ;



Revlon markasının ojeleri Watsons Ödülleri arasında yer aldıgı için 
1 Alana 1 Bedava ' 
Bende ilk kez denemek istedigim için bu fırsatı degerlendirdim.

Soldaki : 507 ' Vixen
Sagdaki : 705 'Gray Suede 

Renklerden birini hemen denedim acaba hangisini ?

 705 Gray Suede 
Tek katta bile çok güzel .)

İkisi beraber fiyatı : 10₺

Alısveris yazısının sonuna geldik,
umarım begenmissinizdir.
Yorumlarınızı bekliyor olacagım.
Takibe almayı da unutmayın olur mu ?
:)

HosÇakalın ♥

İnstagram : @mrvayzit 
SnapChat: mrvayzit
Mail: mrvayzit@gmail.com


3 yorum:

  1. tavşanlı göz bandına bayıldııım!
    zaten fotoğraflar o kadar güzel kii :$
    hangi kamerayı kullanıyorsunuz acaba :)

    YanıtlaSil
  2. ayy aldığın herşeyi o kadar çok beğendim ki güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu Grey Suede'de çok gözüm var ama erteliyorum :) HM mumlara ve diğer aldığın her şeye de bayılomış olabilirim! Güle güle kullan, sevgiler!!!

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena