18 Şubat 2016 Perşembe

Bursa Günlügü 2016 (Magaza Turu) ♥ Korupark - Ikea - Anatolium



Merhaba :)

Uzun bir tatilin ardından ,
size en sevdigim yazılardan hazırlamak istedim .
10 günlük Bursa tatilimde öncelikle magaza turlarımı ,
daha sonra ayrı bir blog yazısında ise neler aldıgımı (alısveris) yazısı paylasacagım.


Hadi birlikte kesfe çıkalım ?

Keyifli okumalar ve gezmeler dilerim :)))

İlk olarak Otogar sonrası Anatolium 'a gidelim ?




English Home magazalarında gördügüm bu pijama ile baslayalım .
Biraz Oysho tarzı buldum ve çok hosuma gitti.
Renkleride oldukça tatlı.
KAHVE ve ÇAY severler için .
Eger bu tarz bir pijama arayısındaysanız ,
buraya bi göz atın derim :)

Fiyatı :50 tl 



Deichman magazalarında ,
ev botlarını çok begendim.
özellikle puantiyeli ve pembe olması .
Tabiki 39 ve 40 numaraları kalmıstı .
Fiyatı : 15-20 tl



Simdiki magaza ise ,
Madame Coco
Buraya harika çiçekler gelmis .
Benim gibi görsellerine çiçek koymayı sevenler bir bakmalı .



Anatolium'daki son durak ise CookPlus -Karaca Magazası ;

Bu yemek takımı serisindeki Anahtar desenli olan kupa çok hos değil mi ?
Belki aranızda çeyiz alısverisi yapanlar vardır ,
onlara fikir olmus olur .
:)

Simdi Anatolium turumuz bitti ,
Minik bir İKEA turu yapalım mı ?



Bu köseyi Snap çekerken ,
ayrıca fotograf çekmeyi unutmusum :)
O yüzden görüntü kalitesi biraz kötü .

Ama bu köse tam benlik olmamıs mı ?
Yani beni tanıyanlar pembe ve beyaz detayları odam da çok sevdigimi bilirler.
Görselde en begendigim sey ise MASA oldu .


Simdi sırada ,
en sevdigim Avm var :)

KORUPARK


Tabiki en sevdigim magazalardan baslarsak ;




Bu sezon o kadar çok rozet ,arma , pin tarzı seyler moda ki her girdigim yerde karsılastım diyebilirim .

Özellikle bu sweatshirtlere bayıldım ,
Beyaz olan tam bana göreydi aslında ,
M harfi ve ruj beni yansıtıyordu.

Ama bebek maviside bir o kadar tatlı :)

Ayrıca LACİVERT rengide mevcut.

Fiyat : 55 tl (olmalı)





İzmite dönmeden magazaya tekrar ugradıgımda ,
yeni ürünlerin geldigini gördüm .
Arma -Pin - Rozet
Bunların hepsini almak istesemde :)
Sadece ikisi arasında kaldım .

Acaba onlar hangileri ?


İkisinden birini tercih ettim ,
hangisi oldugunu bir sonraki alısveris yazımda paylasacagım .

Bunlar igneli olanlar .
Daha kullanıslı buldum .

Soldaki : 17 tl
Sagdaki : 20 tl



Son olarak yine yeni bir ürün daha ,
Stradivarius magazalarına defterler gelmis.

3 çesidi var.
En çok begendigim beyaz üzerinde 'LOVE MADE ME DO IT.'
yazılı olan oldu .

Fiyatları :10 tl



Bursaya gitmeyi sevdigim nedenlerden biride CLAIRE'S magazası ,
o kadar tatlı seyler oluyor ki.
Bu seferde gözüme çarpanlar :
Macaron ve Kalp makyaj süngerleri

Acaba hangileri benimle eve geldi ?
Alısveris yazımda paylasacagım .

Kalpler : 27 tl
Macaron : 33 tl



Bir diger begendigim ürün ise,
'MEOW' yazılı siyah sim detaylı çanta oldu .

Fakat fiyatı fazla geldigi için ve 1 Alana 1 Bedava kampanyası olmadıgı için benimle İzmit'e gelmedi :(

Fiyatı : 45 - 50 tl (olmalı)




Zara magazalarında ,
ilgimi çeken yine Pin setler oldu .

Fakat Stradivarius magazasındakilere göre fiyatları oldukça pahalı.
O yüzden sadece size fikir olsun diye fotograflayarak es geçtim.

Fiyatları : 50 tl

Sanırım en çok aksesuar takıntım var :))


Ayakkabı dünyasında bakın hangi sirinlikle karsılastım ;

Pony'
Anahtarlık ,
ayrıca daha büyük boylarıda vardı .

Sevenlerine duyurulur :)



Oysho magazalarına geçelim dedim :)
Mr. Wonderful 'un yeni koleksiyonlarından biri.
Burada gözükmeyen ürününden biri benimle eve geldi acaba hangisi ?

Siz bu yeni koleksiyon hakkında ne düsünüyorsunuz ?
Benimle yorumlarda paylasmayı unutmayın :)

Turumuzun Son Magazası ;



Oxxo magazalarında ;
bu süet sırt çantasına bayıldım.
Püskül detayları çok sık olmus .
Benim en kullanıslı buldugum modeldir sırt çantaları.

Fiyatı : 100 tl


Ve magaza turumuzun sonuna geldik.
Umarım benimle birlikte keyifle okumus ve gezmissinizdir :)

Eger begendiyseniz ve bu tarz blog yazıları görmek istiyorsanız ,
asagıya yorum bırakmayı unutmayın olur mu ?
Bu çok önemli :)

BİR İKİ GÜNE ALISVERİS YAZISI GELİYOR ...


Görüsmek üzere .
Hosçakalın ♥



4 yorum:

  1. Bayıldımm�� çok güzel bir yazı olmuş��

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çok renkli bir yazı

    YanıtlaSil
  3. Niyeyse bana Bursa alışveriş yapmak için çok keyifli geliyor. Gerçi Bursa'ya gittiğimde hiç AVM gezmedim, hanlardan hiç sıra gelmedi ama yine de pek seviyorum. Eğlenceli bir yazı olmuş bu da, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuş canım alışverişi hemen bekliyorrum.

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena