23 Şubat 2016 Salı

Bursa Alısverisi 2016 ♥ / Ikea - Accessorize - Bershka - Oysho



Yeniden Merhaba :)
Söz verdigim gibi simdi de alısveris yazısı ile karsınızdayım ,
bir önceki yazımda beraber magaza turu atmıstık .
Simdi neler aldım onlara göz atalım mı ?

Keyifli Okumalar :)




Öncelikle fotoğrafını çekmeye unuttuğum ,
ve uzun zamandır istedigim 'BULUT YASTIK' 

Alısverisimin en tatlı ürünlerinden biri oldu :)

Fiyatı : 30 


İlk olarak 'Oysho' magazasından ,
Unicornlu bu patikleri '@hulyacigiim' canım arkadasımda görmüstüm .
Ve bulduguma çok sevindim .

Unicorn asıklarına özel ! 

Fiyat : 30 


Magazadan aldıgım diger bir ürün ise ;
' Mr.wonderful' yeni koleksiyonundan bu çoraplar .
Tabiki üzerindeki yazılarınında beni anlattıgı içinde alma payım yüksek diyebilirim .
'ALL YOU NEED IS LOVE and WIFI'

Fiyat: 20 

,

Simdi gelelim en sevdigim magazalarından bir digerine ' BERSHKA'
Rozet delisi oldugumu artık herkes bilir .
Buradan da asırı tatlı rozetleri bulup aldım.
Favorilerim ;
- Kedi Kafası 
- Pembe Timsah :)

Sizin Favorileriniz Hangisi ? 

Fiyat : 30 



Magazadan diger aldıgım ürün ise ,
Bu minnos kulaklık oldu.

Kulaklığın bir özelligi var ,
Altından ve üstünden çektiğinizde açılıyor ,
tekrar aynı işlemi yapınca kablo içine sarılıyor.

Böylece rahatlıkla hem tasıma hemde kulaklık toplama derdi kalmıyor.

Siyah ve Pembe rengi mevcuttu.

Fiyat : 23 



En tatlı magazalardan biri olan 'CLAIRE'S'
Bir önceki magaza turunda kalpli olan ve Macaron olanlardan birini aldım demistim .
Magazaya eve dönmeden son kez gittigimde bu ürünede 1 Alana 1 Bedava etiketi yapıstırılmıstı.
Çook sevindim ve hemen kuzenimle beraber aldık.
1 Alana 1 Bedava
Fiyatı : 33 



Accessorize' magazasının son indiriminden yararlanmak için magazaya kostum diyebilirim :)
Bir tek bu tatlı defteri ve minnos post-it bulabildim .
İkiside çok ama çok tatlı degil mi ?
%70 indirim vardı .
Post-it : 15  (indirimsiz) 
Defter : 39    (indirimsiz)

İkisini 15  almıs oldum :)
:Fiyonk Detaylı Kursun Kalem Fiyat: 4.5 



Bim' marketinin Aktüel ürünlerinden olan bu 'Oysho Mr. Wonderful' pijamalarına benzemiyor mu ?
Evet çook tatlı buldugum için direk aldım .
Hala var mı bilemem 2 Hafta önce gelmisti.
Sanırım herkes bitirmis :))

Fiyat : 22 

Şaypa sadece Bursa iline ait bir market diye biliyorum.
Bir gün markete çıkmıstım ve burada bu tatlı 'Kumbara' yı gördüm.
Aslında pembe rengini görmemistim.
Sadece yesil ve mavi renkleri dısarıdaydı.
Kutuların üzerinden A 'dan D'ye kadar harfler görünce her birine baktım ve Pembe olanına vuruldum :)

Fiyatı : 15 


Son olarak 'Stradivarius'
Magaza turunda ikisi arasında kaldıgımı söylemistim .
Ve seçimim 'Ruj' ve 'Love' yazısı sebebi ile bu pin set oldu :)

Fiyat : 20 

Alısverisim bu sekildeydi ,
umarım sıkılmadan  keyifle okumussunuzdur.
Eger hosunuza gittiyse yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüsmek üzere .

Hosçakalın 

İnstagram : @mrvayzit 
SnapChat: mrvayzit
Mail: mrvayzit@gmail.com


5 yorum:

  1. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
  2. Harika guzel gunlerde kullan 💕

    YanıtlaSil
  3. Yaaa bayildim zaten fotograflar ayri bi guzel

    YanıtlaSil
  4. Yazını baştan aşağı okudum gerçekten süperler.Gidilecek yerler listesine bazılarını ekliyorum özellikle bimi :)
    Kadın , erkek eşler için yani süper bir mekan ..bol gezmeler

    YanıtlaSil
  5. merhaba Merve ! Gerçekten bayıldım her ürün ayrı güzel ve renkleri harika yazına da bayıldım sıkmıyor yani. Fotolar da ayrı bir hava katmış

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena