13 Eylül 2015 Pazar

Yves Rocher Alısverisi ve Dogum Günü Hediyeleri ♥

Tekrar Merhaba :)



Çarsamba günü dogum günümdü , bildiginiz gibi Yves Rocher magazası dogum günü ayınız içerisinde siz herhangi bir ürün aldıgınızda yanında hediye 2 ürün hediye ediyor . En yüksek fiyatlısını siz alıyorsunuz , ikinci seçiceginiz düşük fiyatlısı ücretsiz oluyor ve magaza ayrıca kendileri bir ürün hediye ediyor .
Belirtmeyi unutmusum hemen ekliyorum ;
Yves Rocher kart sahibi olmanız yeterli yaralanmak için.
Onuda herhangi alısverisiniz sıranızda ücretsiz çıkartabilirsiniz.

Peki ben neler seçtim neler aldım ayrıca ? :)

Ilk olarak ;
Yves Rocher Hydra Vegetal
Scrub

Bu ürünü kendim seçip en pahalısı bu oldugu için buna ücret ödedim ,
Peki bu nedir ?
Bu ürün peeling , tamda bir peeling ararken çok iyi oldu .
Kuru ciltler için nemlendirici peeling olarak geçiyor .
Peki kullandım mı?
Evet henüz bir kere kullandım , zaten haftada 1 kez kullanılması yeterli görülüyormus.
İlk kullanımımda cildimi kuru ölü derilerden arındırdıgını hissettim . Temizlediginide tabiki .
Nemlendirdi mi ?
Yumusak bir cilt sagladı diyebilirim .
Ama henüz net bisey diyemem , bir kaç kez denemem lazım .
Suanlık sevdim gibi .
Fiyatı :33 tl

Ikinci Olarak ;
Seçtigim ve hediye olan ürün :
Yves Rocher Sensitive Vegetal
Shoothing Mist


Bu ürün nedir ?
Yatıstırı Ferahlatıcı Sprey 
hani su yüzümüze makyajı dogal gibi göstermek için sıktıgımız ürünler gibi .
Hassas ciltler için ben böyle ürünleri çok sevmeye basladım .
Ürünü aldıgım günden beri kullanıyorum hem makyaj öncesi hem sonrası yada canım ne zaman isterse .
Makyaj öncesi sıktıgımda sanki nemlendirdigini hissediyorum sıktıktan sonra elimle tampon hareketlerle yediriyorum sonra makyaja geçiyorum .
Makyaj sonrası sıktıgımda ise makyajımda bir bozulma yasamıyorum .
İçerisinde Sarıtecan Özü bulunmaktaymıs .
Peki bu öz ne ise yarıyor ?
Cildi ferahlatmaya yarıyor .
Kokusu var mı ?
Hayır kokusuz bir ürün o yüzden daha bi sevdim .

Bakmanızı tavsiye ederim .

Fiyatı :23 

Birde kendilerinin bir hediyesi vardı dimi ?
Peki o ne ?


Parlak, Kolay Taranan ve Yumuşak Saçlar İçin Şampuan



Ihlamur içerigi sayesinde yumusak ve ısıltılı saclar iddaa eden bir ürün ama suan o kadar çok sampuan var ki elimde deneme fırsatım suan için yok o yüzden annem denicek yorumlarımı Snapchatte paylasırım:)
Snapchat : mrvayzit

Fiyatı : 20

Son olarak 
Yves Rocher nin yeni çıkardıgı ojelerinden ;
Bunu kendim ayrı satın aldım .


Önceliikle kötü sürüm için kusura bakmayın bu tazelenmis hali oldugu içinbu sekilde oldu malesef.
Tam sonbahar aylarına uygun bordo , daha bir çok rengi vardı ama benim tercihim bu renk oldu .
Peki bu rengin ismi nedir ?
Adı; 36 Prune Mysterieux

Tek katta bile rengini fazlasıyla veren bir oje , 4 güne dayanıyor sadece uclarından çıkmaya basladıgını gördüm .
Bu ojelerin özellikleri içerisinde kötü içeriklerin bulunmadıgıymıs.

Ojeler suan tanıtım fiyatı ile ;
8 lira.

Ve Benim Yves Rocher Alısverisim ve Hediyelerim bu sekilde idi.
Umarım hosunuza gitmistir.
Eger gittiyse beni sag taraftan takip etmeyi unutmayın .
Snapchatte de daha önceden haberdar olabilirsiniz .
Snapchat : mrvayzit

Mutlu bir haftaya baslangıç dilerim
Hoscakalın  

4 yorum:

  1. Ojenin rengine bayıldım😍

    YanıtlaSil
  2. Ay şu ferahlatıcı spreyi çok merak ettim. Fiyatı da uygunmuş ilk fırsatta almayı düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Yves rocher su dogum gunu indirimini niye bana yapmadi hayretler icerisindeyim. Alacak bir suru seyim vardi ve hep dogum gunu indirimini bekledim. Normal zamanlarda surekli mesaj atan yves rocher dogum gunu ayim olan eylul de bir mesaj dahi atmadi. Bnde almadim alacaklarimi 😄 karsilikli kustuk :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyorlar :) bayanlar için çok faydalı bir paylaşım olmuş. yazarın emeğine sağlık diyorum

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena