9 Mayıs 2016 Pazartesi

Anneler Günü Indirim Alısverisi / Gratis - CosmoHome ♥








Merhaba ,

Geçtiğimiz hafta anneler günü indirimleri vardı ,
ve bu indirimi nasıl atlattım ? neler aldım? 


CosmoHome ve Gratis benim alısveris yaptıgım magazalardı.
CosmoHome magazasında tüm markalarda %50 indirim vardı .

Şimdi hemen neler aldıgıma geçelim ,
Keyifli Okumalar.




The Balm markasının yeni ürünü olan 'Meet Matt(e) Trimony'
Mat renklerden oluşan harika paleti almış oldum.

Renkleri gerçekten hepsi ama hepsi harika .
İlerleyen zamanlarda inceleme yazısını bloguma yazacağım.
Beklemede Kalın.

Fiyatı : %40 indirim ile 58.90 




The Balm Markasının yılbaşı zamanı çıkarttığı ama indirime dahil etmediği 'The Manizer Sisters' Paletini bu sefer indirimde bulup alısveris sepetime ekledim.
Aslında hiç aklımda yokken son gün dayanamadım :)
Hepsini çok severek kullanıyordum , bunuda tatil ve seyahatlerde yanımda götüreceğim.

Fiyatı : %40 indirim ile 45 



CosmoHome magazasında %50 indirim olduğunu görünce Loreal markasının ülkemize yeni gelen ürünlerinden 'INFALLIBLE SCULPT' Kontur Kitini aldım.
3 çesidi vardı , benim kendim için uygun gördügüm 01 Light /Medium rengi oldu.
Kremsi yapıları olmakla birlikte sürüldükten sonra pudramsı yapıya dönüstükleri oldukça söylendi.
Denedikten sonra detaylı yorumlar blogda olacak . :)

CosmoHome %50 indirim ile : 25 



Yine ülkemize yeni gelen Loreal ürünlerinden biride 'NUDE MAGIQUE Cushion' adlı köpük fondoten.
Fondoten kullanmayan bir insanım ama yapısının oldukça ince olduğunu ve aydınlık bir his bıraktıgını çok yerde okudum .
Onun için şans verdim , bir iki kez kullandığım halde şimdiden çok sevdim diyebilirim .
Iç Kısmına bakmak ister misiniz ?


Aynası ve uygulamak için süngeri çıkıyor .

7 renk seçeneği mevcut.
Benim kendim için aldığım :
'03 Vanilla'

CosmoHome %50 fiyatı : 27 


Son olarak satın aldığım ürünlere gelirsek ;
Maybelline markasının ülkemize yeni gelen Color Tattoo renklerinden ' Creamy Beige 98 ile Creme De Nude 93 '

Mat ve kremsi yapıda olan bu farlar kesinlikle mükemmeller.
Üstteki Mac Paint Pot Soft Ochre Muadil olarak gösterilmektedir.

Fiyatları %50 indirim ile : 10 

Benim Anneler Günü İndirimi Alısverisim bu sekildeydi ,
sizlerde bu ürünlerden aldınız mı benimle yorum kısmında paylasmayı unutmayın .
Gelecek yazılarımdan haberdar olmak için ' sag taraftan blogumu takibe alabilirseniz sevinirim.


HosÇakalın ♥

İnstagram : @mrvayzit 
SnapChat: mrvayzit
Mail: mrvayzit@gmail.com


1 yorum:

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena