3 Ocak 2017 Salı

Yılın Trendi ! - Fileli Çorap ve Zımbalı Bot -

Merhaba 

Yeni yılın ilk haftalarında ilk blog yazım moda üzerine olsun istedim . Kozmetiği ne kadar seviyorsam modayı da o kadar seviyor , takip ediyorum . 
Uzun zamandır instagram profilimde paylaştığım kombin önerileri ve sizlerden gelen güzel sözler beni çok mutlu etti . Beğeneceğinizi düşündüğüm detayları sizlerle paylaşmak istedim .




Kış mevsiminin tamamıyla yüzünü gösterdiği bu günlerde hem rahat hemde şık giyinmeye özen gösteriyorum . Rahatlık ilk planda olsa da baştan aşağı uyum içerisinde ve hoş gözükmeliyim . 



2016 yılının son aylarında file çorap modası başladı 2017 yılında da baya popüler olacağını düşünüyorum . Siyah deri - gümüş zımba detayları olan İLVİ marka botlarımı , siyah taşlanmış ve yırtık detaya sahip pantolonumla kombinledim . File çorap modasını da esgeçmedim tabii..





Zara'dan aldığım yırtık detayı bulunan kotumu , gümüş zımbaya-tokaya sahip olan botlarımla ve gümüş renginde bir çantayla tamamladım deri ceket ile kombinimi tamamladım .
Botlarımda ve pantolunumda olan hareket sebebiyle üzerime basic bir model tercih ettim .



Daha maskülen olmak isterseniz deri bir çanta da kullanabilir , boyfriend kaban ile de kombinleyebilirsiniz.
Bu kombinin bana göre yıldız parçası ILVI markasına ait olan botlarım . Hem rahat hem şık hemde birden fazla şekilde kombinlemek mümkün .
  


DERİ ZIMBALI BOT : İLVİ
FİLE ÇORAP : PENTİ
SİYAH KOT : ZARA 
GÜMÜŞ ÇANTA : BERSHKA


İlk moda üzerine yazdığım blog yazımın sonuna gelmiş bulunmaktasınız . Sizin bu kombinde beğendiğiniz detay hangisi oldu ?
Değerli yorumlarınızı bırakmayı unutmayın , sevgiyle kalın .



4 yorum:

  1. zımbalı bot güzelmiş benim ayağıma olmuyorlar ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  2. Hepsine ben bayıldım file çoraba henüz soğuklarda donduğum için geçiş yapamadım desem yeri :))

    YanıtlaSil
  3. Botlara gerçekten bayıldım. Fotoğraflar ayrı güzel.. Detaylar ayrı güzel :)

    YanıtlaSil

Düsüncelerini benimle paylas ♥



Google Arama
Sitemde Arama

© 2011 Merve Ayzit ile , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena